Close
מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16
  1. #1

    ברירת מחדל Internal bypass shocks על המדף

    טוב, רע, כמה עולה? לא יודע. נראה מגניב...


    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    ראיתי את זה בסיקור של DESERTRACING, לא הצלחתי למצוא על זה כלום. אין להם אתר, רק באנר (בדיוק מה שהראית). לא הצלחתי לראות מי התחרה עם זה אם מישהו בכלל התחרה עם זה, כלום.

    http://www.desertrides.com/racing/re...MG_4121001.php

  3. #3
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    יש לי הרבה מאוד חומר עליהם, היינו איתם במו"מ על להיות הנציגים שלהם בארץ, עד שראיתי את המחירים....אף אחד בארץ לא יקנה את הבולמים האלו, גם לא פלטו שרון....(אולי למרצדס של גידמק)
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    כמה יקר ארז? כזה בולם בהגדרה מחליף שני בולמים, קויל-אובר + ביפס. למי שבונה רכב זה חוסך הרבה תסבוכות בתכנון ובבנייה.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  5. #5
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    זה מה שרובי גורדון השתמש בטרופי טראק 31 שלו - בולם קוילאובר כולל אינטרנל בייפאס.


    http://www.desertrides.com/features/...s/DSC02286.php

    אני לא יודע אם זה היה מותקן גם בטרופי טראק שבו הוא זכה בבאחה השנה.

    נראה לי שזה לא הקו המוביל היום בין המקצוענים, המעדיפים קוילאובר לחוד ובייפאס לחוד.
    הכל שטויות

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    רובי גורדון משתמש בבולם יחיד עם מעקפים פנימיים כבר כמה שנים, בTT שאיתה הוא ניצח את הבאחה עכשיו, אבל מדובר על בולמים custom made. יש עוד כמה קבוצות שהשתמשו בבולמים מיוחדים, אבל פה יש חברה חדשה שמציעה מוצר מדף, וזה מה שמעניין.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    אגב ברוך מצ"ב כתבה ישנה עם תמונות מעניינות מאד משלבי הבנייה של הTT הזאת:

    http://www.carsforum.co.il/vb/attach...id=74573&stc=1

    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    גם לאחת החברות FOX/KING יש בולם מדף כזה. אבל לשניהם אותה בעיה :
    הם רק 2 באייפאסים פנימים, כאשר בבולמים עם הבייפאס החיצוני אפשר להגיע ל5. האפקט הוא משמעותי כאשר מדובר על מהלך מתלה ארוך.
    רובי גורדון בנה בולם כזה אבל הבולם ענק כנראה יותר מ 2, והקפיץ עוד יותר גדול, חיסכון במקום זה לא מאפשר יותר מידי.
    לרכבי שטח בעלי מהלך מתלה קטן(סופה קינג וכו...), הבולם הזה מצויין. המחיר של הבולם של FOX|KING (אני לא זוכר מי מהן), הרבה יותר שפוי.

  9. #9
    חבר רשום חנן גולומבק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,380

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    ציטוט נכתב במקור על ידי לירן סברוב
    גם לאחת החברות FOX/KING יש בולם מדף כזה. אבל לשניהם אותה בעיה :
    הם רק 2 באייפאסים פנימים, כאשר בבולמים עם הבייפאס החיצוני אפשר להגיע ל5. האפקט הוא משמעותי כאשר מדובר על מהלך מתלה ארוך.
    רובי גורדון בנה בולם כזה אבל הבולם ענק כנראה יותר מ 2, והקפיץ עוד יותר גדול, חיסכון במקום זה לא מאפשר יותר מידי.
    לרכבי שטח בעלי מהלך מתלה קטן(סופה קינג וכו...), הבולם הזה מצויין. המחיר של הבולם של FOX|KING (אני לא זוכר מי מהן), הרבה יותר שפוי.
    לירן מה זאת אומרת "אפשר להגיע ל 5. ?
    הסבר בבקשה.





  10. #10
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    ציטוט נכתב במקור על ידי eilatmar
    לירן מה זאת אומרת "אפשר להגיע ל 5. ?
    הסבר בבקשה.






    הכוונה היא כמובן ל-5 בייפאסים(מעקפים). הנקודה (5.) שייכת לסוף המשפט.....

  11. #11
    חבר רשום חנן גולומבק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,380

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    אולי ננצל את ההזדמנות לדיון והסבר מעמיק על כל נושא בולמי הבייפאס למה הם נועדו ואיך הם עובדים.
    תשובות מקצועיות יתקבלו בשמחה.





  12. #12
    חבר רשום חנן גולומבק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,380

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    לדוגמא.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	3inchbypassL.gif‏ 
Views:	191 
Size:	99.0 קילובייט 
ID:	2723  





  13. #13

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    חנן קבל מתוך דיון קודם:

    http://www.jeepolog.com/forums/showt...ghlight=bypass

    בולם Coil Over הוא בולם שמותאם לנסיעת קפיץ סליל עליו (בניגוד לרוב הג'יפים הרגילים שבהם בולם עומד לצד הקפיץ). פשוט מאד יש עליו טבעות להחזקת הקפיץ, בדרך כלל הטבעת שעל הבקבוק מתברגת עליו וכך אפשר לכוון את גובה הרכב:



    בולם רגיל הוא מה שנקרא "רגיש למהירות" Velocity Sensitive. כוח ההתנגדות שהוא מפעיל גדל ככל שהמהירות שבה הוא נסגר/נפתח עולה, ומקטין את המהירות הזאת וכך מרסן את מהלך המתלה.

    בולם By-pass הוא בולם שכוח ההתנגדות שהוא מפעיל תלוי גם במהירות סגירה/פתיחה וגם במיקום הבוכנה - הוא מכונה Position Sensitive. מבחינה מעשית הוא מתפקד כמו כמה בולמים רגילים שונים, בהתאם לכמה שהוא נסגר עד אותו רגע. הוא רך בהתחלת המהלך והולך ונעשה קשה יותר בהמשך עד שבסוף הוא קשה ביותר, כמעט באמפ-סטופ. המעבר משלב אחד לשני הוא לא הדרגתי, הוא בשלבים, כל פעם שהבוכנה עוברת את חורי המעקפים.

    בשביל להבין איך הוא עובד קל לדמיין בולם עם מעקף אחד, בחלק התחתון שלו. בתחילת המהלך, שמן יכול לזרום גם דרך בוכנת הבולם, וגם דרך המעקף - יש הרבה זרימה, הכוח קטן. כל זה מתרחש כל עוד הבוכנה נמצאת באזור שבין שני חורי המעקף. ברגע שהבוכנה עברה את החור העליון, היא כבר לא דוחפת שמן דרך המעקף אלא רק דרך החורים הרגילים שבתוכה, והבולם נהיה קשה יותר.

    בבולם מעקפים למרוצים יש שניים עד שישה מעקפים, שחופפים אחד לשני כך שנוצרים כמה וכמה אזורי פעולה שבכל אחד מהם הבולם מתנהג אחרת. מה שבאמת יפה וחשוב בבולם כזה הוא שאפשר לכוון אותו בקלות מבחוץ על ידי פתיחה וסגירה של סדתומי המעקפים, יש לו אינסוף אפשרויות כוונון בלי לפרק את הבולם ולהחליף חלקים פנימיים.

    בבולם הזה אתה יכול לראות שלושה מעקפים:


    הבולם הזה נקרא external bypass , כי המעקפים חיצוניים, ובגלל זה אי אפשר להלביש עליו קפיץ סליל, אז חייבים להשתמש בשני בולמים בכל גלגל - בולם אחד נושא את הקפיץ, ובדרך כלל הוא מכוון להיות רך מאד. מכנים אותו בכלל Coil Carrier , כי התפקיד העיקרי שלו זה לשאת את הקפיץ. ולצידו בולם הBypass שנושא בעיקר הנטל ואיתו משחקים ומכוונים את התנהגות המתלים.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  14. #14
    חבר רשום חנן גולומבק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,380

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    חן חן.





  15. #15
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    Haifa, Israel
    הודעות
    2,555

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    רק לראות שהבנתי:
    אז היתרון של הבולם עם המעקפים הפנימיים הוא רק בכך שעליו כן אפשר להלביש קפיץ?

  16. #16

    ברירת מחדל חוזר: Internal bypass shocks על המדף

    ציטוט נכתב במקור על ידי OFF-RoaD
    רק לראות שהבנתי:
    אז היתרון של הבולם עם המעקפים הפנימיים הוא רק בכך שעליו כן אפשר להלביש קפיץ?

    בדיוק, זה ממש יתרון כאשר מדובר בבולמים הקטנים ( 2 בייפאסים פנימיים) ,ופחות בבולמים הגדולים..... אבל אין כאילה לרכישה מהמדף והם גם עולים. לפי מה ששמעתי אתה יכול רק להשכיר את הבולמים של רובי משהו כמו 5000$ לבולם. אין אופציה לקנות אותם, אלה עם קנית ממנו רכב שלם.

נושאים דומים

  1. הרכב של נוזלי קירור שנמכרים על המדף
    על ידי נמרוד בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 30
    עדכון אחרון: 14-02-24, 20:19
  2. חולצות ג'יפולוג - מה נשאר על המדף
    על ידי אייל בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 25-08-10, 11:43
  3. פוקס 14" Air Shocks
    על ידי shyy בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 12-04-10, 15:15
  4. Fox 2.0 Air Shocks
    על ידי shyy בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 01-09-08, 18:59
  5. Air shocks - air spring איך זה עובד?
    על ידי lizard בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 57
    עדכון אחרון: 08-02-08, 00:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •