Close
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11
  1. #1
    חבר רשום koopke's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2003
    מיקום
    הוד השר
    הודעות
    13

    ברירת מחדל בעית טעינה ב CJ8

    הבעיה היא שהג'יפ לא ממש נטען
    המחוג בג'יפ מראה טעינה קרוב ל 4V.
    הג'יפ מניע עם קבלים או לבד לאחר נסיעה ארוכה!
    סל"ד המנוע לא משפיע על עוצמת האורות
    המצבר בסביבות גיל של שנה וחצי אולי שנתיים .
    אני ישמח אם מישהו יוכל לעזור לי לאתר את הבעיה...

  2. #2
    חבר רשום אדי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    1,264

    ברירת מחדל

    ניסית לבדוק טעינה מהאלטרנטור בעזרת מולטימטר?

  3. #3

    ברירת מחדל

    אם הטעינה מראה 14.5 וולט, ומולטימטר מראה על קטבי המצבר ששעון המתח תקין, אז המצבר שלך מת .

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    טורונטו
    הודעות
    252

    ברירת מחדל

    כשהמנוע עובד נתק פלוס מהמצבר אם המנוע כבה אז אלטרנטור דפוק
    ובנוסף בדיקה עם מולטימטר לבדוק מה מוציא האלטרנטור כפי שחנן תאר
    במידה ואתה רוצה לבדוק המצבר לאחר שהוא טעון- תיתן סטרטר תוך כדי
    שהוולטמטר מחובר למצבר -אם זה מראה על פחות מ10 וולט המצבר כנראה לא תקין

  5. #5
    חבר רשום koopke's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2003
    מיקום
    הוד השר
    הודעות
    13

    ברירת מחדל

    תודה רבה על העזרה הבעיה היא כניראה באלטרנטור....
    מחר אני יחליף לאחד משופץ .. ומקווה שהבעיה תעלם .. :lol:

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל

    לא יודע עם המיצב בCJ בכלל ואצלך בפרט פנימי או חיצוני לאלטרנטור. ההמלצה שלי לתת לחשמלאי (או לחבר מבין) לבדוק את הרכב לפני שאתה רץ להחליף אלטרנטור יכול להיות שהתקלה במקום אחר (אפילו חיבורים).

  7. #7
    חבר רשום koopke's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2003
    מיקום
    הוד השר
    הודעות
    13

    ברירת מחדל

    בדקתי על קטבי האלטרנור והוא מוציא מתח של 12V בעוד המצבר הוא 12V
    יענו מה שנכנס יוצא ואין טעינה..
    איזה עוד אפשרויות יש?

  8. #8
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    זרם טעינה אמור להיות גבוהה יותר (14.5V) כלומר אם האלטרנטור מוציא רק 12V נראה לי שיש לו בעייה.
    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  9. #9

    ברירת מחדל

    בוקר טוב,
    אם בדקת כשצרכני הזרם הגדולים (אורות, מזגן אם קיים וכדומה) והרכב בסיבובי סרק, אזי 12 וולט טעינה זה נראה לי בסדר.
    בסיבובי סרק ללא כל צרכני זרם, הטעינה אמורה להיות כ 14.5 וולט (כדברי עירא).

    אביגדור

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    עופרים
    הודעות
    107

    ברירת מחדל .

    לעולם לעולם אין לנתק מצבר מרכב כאשר המנוע עובד!!!!!
    זה הורס מייד את האלטרנטור!

  11. #11
    חבר רשום koopke's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2003
    מיקום
    הוד השר
    הודעות
    13

    ברירת מחדל

    תודה רבה לכולם.. הבעיה הייתה האלטרנטור ..
    שופץ ועכשיו האוטו טוען כמו שצריך

נושאים דומים

  1. בעית טעינה גרנד 5.2 97
    על ידי amos בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 03-09-10, 01:52
  2. שוב בעיית טעינה-הפעם עודף טעינה
    על ידי elitkh בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 11-07-07, 14:11
  3. בעית טעינה בסמוראי
    על ידי המהנדס בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 08-08-05, 09:37
  4. בעית טעינה)?(בסאמוראי.
    על ידי gil4 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 16-05-05, 14:17
  5. אלטרנטור-בעית טעינה
    על ידי castro3 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 30-07-04, 21:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •