נאבה ?נכתב במקור על ידי tzagi
סטירינג נקל (של צד ימין); אבל את הפרס בבקשה תשמור לעצמך.נכתב במקור על ידי tzagi
נאבה ?נכתב במקור על ידי tzagi
היו סמוראי נעול X2 ,היילקס נעול 2X והיה גם "הדוגמן" .
כרגע יש רכב טיולים, 4 דלתות,מרווח ,נוח וגדול גדול מאודדדדדדדדד .
תשובה נכונה, אבל חלקית.נכתב במקור על ידי zivayalon
ולמה אתה חושב שלשחק במכוניות זה לא כסף, בוא אני אתן לך שתי דוגמאות, הראשונה היא אי שם מתחילת השירשור, הגיר 4500 שעלה לי יחד עם עוד חלקים אחרים 200 דולר, רק מלמכור גל הינע ולוקרים עשיתי קרוב ל170 דולר, מיותר לציין שנשארו לי עוד חלקים פרט לגיר ולטרנספר שירדו מהטויוטה ההיא, אז לצורך העניין שילמתי על מוצרים ששוים בשוק 1500 דולר, 30 דולר, והם ימכרו.נכתב במקור על ידי גיא
דוגמא יותר חדשה, היום משכתי גיר של פורד מהג'אנק יארד, מאחורי הגיר יש מעין "טרנספר" שמופעל חשמלית, היחידה הזאת מפצלת את ההילוכים, כך שבמקום 5 הילוכים יש לך 10 אני עבדתי קרוב לחצי שעה על לפרק ולהוציא את זה, בדרך לקחתי לעצמי עוד כל מיני חלקים התשלום היה 35 דולר שלמים, הגיר שווה יותר, היחידת הפחתה הזאתי שווה חדשה 2700 דולר סה"כ משהו גורם לך לחשוב שגם פה אני לא ארוויח על זה 1000 דולר לפחות?
מעבר לזה, למכור זבל באיביי בהחלט עושה רווחים נאים, שבוע שעבר סגרתי מעל ל400 דולר, רק הסעפת של הלנדרובר שפירסמתי פה באתר נימכרה ב170 דולר (לפני משלוח) ברור לך שבאותו יום לא קניתי רק סעפת ועל סה"כ החלקים הרווחתי לא רע.
זהו על הנושא של איך להרוויח באמריקה, חזרה לנושא.
עומר
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
אני לא חושב שמישהו מזלזל בכסף שניתן לעשות מהעניין. בארץ, מי כמוך יודע, זה פחות נפוץ כי אין פרוקיות באותה מתכונת כמו שיש בארה"ב. גם לא מדובר על אותם כמויות של חלקים, סוגים של חלקים ומחירים.
מפתה כל העניין. מאוד מפתה. אבל מה לעשות האישה רוצה להשאר ארץ :-)
אתה רוצה שנשנה לך את השם לJunkyard Dog?
(זוכרים אותו מלפני 20 שנה?)
![]()
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
נמרוד, לי יש תמונות יותר מפחידות בשלוף, שאל את אלי, הוא עדיין מזועזע.
בכל אופן, אין מה לעשות המיגרשי גרוטאות הם מקור מצויין לחלקים לפרוייקט, אז בדרך עושים מזה פרנסה? אני לא רואה בזה שום פסול, אם איזה דגנרט עם מרצדס מוכן לשלם לי על אנטנה מקורית 40 דולר, מה איכפת לי.
הלאה, עידכונים.
הנעילה הקידמית בדרך, 265 ללוקרייט חדשה + משלוח.
היחסי העברה נימצאים עדיין אצל סם יעלו עוד 40 דולר.
ברגי "יו" ופלטות נאספו מהג'אנק יארד בחינם (הם לא תמיד צריכים לדעת מה יש בתיק של הכלי עבודה.
ובשאיפה בסופ"ש הקרוב דייב יבוא לעשות איתי החלפות על הנאבות 8 ברגים שפירקתי מסרן של 3\4 וייתן לי נאבות של 5 ברגים שיתאימו למעגל חלוקה של הפורד 9 אינץ' שכבר מחכה.
ברגע שיהיו לי כל החלקים האלה, אפשר יהיה להזמין קיט מייסבים חדש לשפץ ולהרכיב את הסרן הקידמי.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
לרגע לא זילזלתי !
רק התעניינתי.
ואכן מפתה - ואכן האשה לא רוצה.
צועניה ..
טוב
ככה נראה הסרן, יחסי ההעברה הגיעו, בסוף בחינם, סמי היה צריך תושבת לקליפר אחרי שהוא לעס את שלו, הנעילה הגיעה ועכשיו מחכים למשלוח של מייסבים, אטמים, בולג'וינטים וכל מה שצריך בשביל לשתול יחסי העברה חדשים ולשפץ את הסרן על הדרך.העלות של כל החבילה הזאת 240 דולר + משלוח.
ולסיכום.
1138 דולר
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
טוב, אז בין שיכבת צבע אחת לשנייה (של הבית) והסידורים של כל הברדק הייתי חייב להירגע קצת עם ברזל וגריז מהסוג הטוב.
התוצאה, הנעילה שהגיעה בתוך הקייס, עכשיו מחכים לשאר המייסבים והחלקים שיגיעו בדואר.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
טוב, זה לקח בערך יומיים וכמות המיילים שג'ו קיבל כנראה הייתה מצדיקה מחיר קצת יותר גבוה, אבל...
http://forum.ih8mud.com/showthread.php?t=149210
הNV4500 והטרנספר של הטויוטה FJ ביחד עם שאר המסביב נמכרו ב1200 דולר.
מה שאומר שכרגע הרווחתי 62 דולר מלבנות רכב עבירות בארה"ב. :twisted:
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
אחרי יותר מדי עבודה על הבית, החלפתי את הצבע של הקירות בצבע אחר.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
זהו, פה בערך מתחיל שלב העבודה הרצינית.
להתחיל להעמיס ערימת חלקים שנאספה בקפידה (?!?) על השילדת משאית של הסקאוט.
צרות, ברור שיש, אבל תיכף נגיע אליהן.
לצורך הפרוטוקול מדדתי את גובה השילדה מהריצפה ב3 נקודות.
פגוש אחורי 4\1 24 אינץ'
פגוש קידמי 4\1 22 אינץ'
מרכז השילדה 16 אינץ'
זה מה שהיה, עם הקפיצים המקוריים, מתחת לסרן, על צמיגי 31, המדידה הבאה תהיה עם הקפיצים ה"חדשים" מעל הסרן, על אותם צמיגי 31.
האחרונה, אם הצמיגים שעליהם יתגלגל הרכב, משהו בין 37 ל39 עוד לא הוחלט.
ועכשיו לצרות, הקפיץ הקידמי שלי התחיל את חייו כקפיץ אחורי בGMC ג'ימי קטן, הוא טיפה ארוך מידי ועובר את נקודות החיבור המקוריות של הסקאוט (לא שהייתי יכול להשתמש בהן) הוא 27 אינץ' מבורג המירכוז לאוזן של השאקל ו4\3 23 אינץ' לאוזן הקבועה. הבעייה היא שעם התכנון לשאקל ראברס החלק הארוך של הקפיץ מגיע לנקודה שבה השילדה נהיית ישרה, מה שאומר שבשביל להכניס אותו אני אצטרך :
או להגביה את השילדה ב8 אינץ' נוספים מהקרקע.
או להפוך את הקפיץ, לחבר את החלק הקצר לנדנדה ואת החלק הארוך לחיבור הקבוע בקידמת השילדה.
או לוותר על השאקל ראברס.
או להשתמש בקפיץ אחר.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
הסרן נמצא במקום הנכון מתחת לשלדה, נכון?
עכשיו יש לך שתי אפשרויות למיקום הקפיץ כשאתה משתמש במרכוז הנוכחי, קצר קדימה וארוך קדימה.כל אחת מהן היא מצב אחר שבו צריך מן הסתם לבנות תושבות חדשות הם קבועה והן לשאקל. שמת את הקפיץ בשני המצבים לבדוק את המשמעויות? יש לך תמונות מהצד של הסיפור? צלם ממרחק עד כמה שאפשר כדי לקבל מבט צד ברור של העסק.
מבחינה עקרונית נראה לי שעדיף שהחלק הקדמי של הקפיץ יהיה הארוך יותר, אם זה מסתדר עם בנית תושבות ולא בולט יותר מדי קדימה.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
טוב צילמתי, אבל התמונות יצאו ממש לא בכיוון ואי אפשר להבין מהן הרבה.
מה שכן, הפכתי את הקפיץ (ארוך קדימה) קצת חושבים והערכות וכפי הנראה הבעייה ניפתרה.
השאקל יעבור קצת לפני תושבת הקפיץ הקבועה של הסרן הקידמי ויהיה בתוך השילדה (סטייל סופה או היילקס קדמי) מקדימה נאריך את השילדה בשביל התושבת הקבועה וננמיך אותה ב2 אינץ' בערך (כלומר הגבהה של 2 אינץ') מה שכרגע מעמיד את הרכב גל בסיס גלגלים של 105 אינץ' (שכמו תמיד נתון לשינויים)
מה שכן, החידה חזרה מעבודה, הFLAT TOP נאקל חזרה מכירסום וקדיחה וכרגע יכול לקבל תושבות היגוי מעל הנאקל.
העלות, התקזזה עם מכירת המתאם בין הדנה 300 לNV4500 שמשום מה אני כבר לא צריך.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
טוב, מצאתי את הבודי המתאים.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SABRA...QQcmdZViewItem
במחיר הזה הייתי יכול להביא את המגיפה מהארץ, לא לקנות ערימת פיברגלס רקובה תוצרת הארץ פה.
או לחילופין לקנות שני ZJ כמו שאלי מצא.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
אתה לא חושב נכון
אתה יכול להיות היחידי בעולם לנסוע על סוסיטא 4x4
על 38,s
דא זה השם הכי אידיוטי למכונית עי פעם.
מי עשה את העול הזה?
פורד, הם התחילו עם המוסטנג. הישראלים גם רצו סוס עם 3 רגליים ואז בנו לו קיט מפיבר שיהיה קל ויתן בראש.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
טעות בידך,
המוסטנג יצא ב64, הסוסיטא היתה קיימת הרבה מלפניי
אולי פורד העתיקו את השם?
טוב, יש התקדמות, אני עוד לא יודע לטוב או לרע
קניתי לעומר צעצוע חדש, הכלי האהוב עלייו, ובזמן קצר חתיכות שלדה הלכו לפח
מעניין מה יקרה עכשיו.....
שמרו על קשר