נכתב במקור על ידי Bulldog
יופי עומר, לא יכולת למצוא חתיכת שלדה מתאימה כדי להאריך?
איך ג'ו נתן לך להאריך עם רלס לא מתאים?
פשוט הצדקת את זה:
:twisted:נכתב במקור על ידי Bulldog
מה זאת אומרת, אם הקפיץ לא מתאים לשלדה, מתאימים את השלדה לקפיץ.
אני בעיקר חתכתי (או כמו שג'ו אומר, עשיתי בלאגן), ג'ו ריתך, פשוט ראיתי את הרגליים הלבנות שלו והחלטתי ששיזוף לא יזיק.
התוצאה, עוד 14 אינץ' לשילדה.
נערך לאחרונה על ידי Bulldog; 29-04-07 בשעה 06:18. סיבה: צנזורה
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
נכתב במקור על ידי Bulldog
יופי עומר, לא יכולת למצוא חתיכת שלדה מתאימה כדי להאריך?
איך ג'ו נתן לך להאריך עם רלס לא מתאים?
פשוט הצדקת את זה:
:twisted:נכתב במקור על ידי Bulldog
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
כי אין, חרא של שילדה, 4 אינץ' גובה, 3 אינץ' רוחב. לא דומה לכלום.
בכלל, זה רק ההתחלה של הגובלן, צריך לסגור מלמטה, להוסיף תושבת קפיץ וחיזוקים.
אתה יודע, שיראה ממש מקורי.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
להמשיך את ההסבר על אין, אז הנה עוד דוגמא, לסקאוט, בניגוד לדגמי ג'יפ השונים, טויוטה ואפילו ברונקו אין קו מוצרים של אפטרמרקט, אולי היו פעם קפיצי הגבהה, בכל אופן, הם לא היו עוזרים לי, סתם לדוגמא, תושבות קבועות לקפיץ, גם צריך לייצר.
בגלל שהן יצאו טוב, הקלמרות שבהן השתמשתי לא ממש רצו לצאת מהמקום, היה גם מקדח 2\1 שנישבר בדרך והרבה נסיעות וטיולים, אבל לפחות יש תושבות שאפשר לרתך להארכה של השילדה.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
בהמשך בדקנו קצת את הקפיצים, לראות איך הם מגיבים לעומס בשביל להעריך את המיקום של התושבות שלהם על השילדה, קפיצים אחוריים מGMC ג'ימי "קטן" ופוראנר בנזין בתור משקולת.
הקפיצים ירדו בבערך 6 אינץ' מהגובה המקורי שלהם, אז נכון, המישקל שהעמסנו יותר גדול מהמישקל שיהיה עליהם בפועל, אבל שוב, זו רק אינדיקציה.
למרות שזה נראה ככה, הפלטה של הקפיץ הימני לא נוגעת בריצפה, היא נימצאת בערך חצי אינץ' באויר, מצד שמאל הU BOLT הארוך הגיע לריצפה, אבל שוב, אם הוא היה קצר יותר, היה את אותו רווח.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
נעבור להתקלה הבאה, אני לא רואה בזה ממש בעייה, אבל אני מסתכל על הרכב כבאגי לשטח ולא רכב יומיומי.
הבעייה היא שהמישור עליו יורכב הקפיץ הוא בזוית, התושבת הקידמית הקבועה היא ב6 אינץ' גבוהה יותר ממהנדנדה (שאקל) שאליה יחובר החלק האחורי של הקפיץ.
לצורך הדוגמא אני אביא היילקס, שם ההבדל הוא כמעט 4 אינץ.
מה שזה אומר שהגלגל ינוע יותר אחורה עם עליית הקפיץ.
מה דעתכם?
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
זה שהגלגל ינוע אחורה עם עליית הקפיץ זה מצויין. מה הבעייה?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
בכל אופן החלטתי להנמיך את התושבת הקידמית ב2 אינץ' (לא שאי אפשר לבטל את זה).נכתב במקור על ידי Bulldog
תפסנו את הקורת הנמכה שעליה תפוסות בפיקים התושבות קפיץ הקבועות.באופן די פרוביזורי לשילדה המוארכת והורדנו על זה קצת מישקל, לראות לאן מגיעים הקפיצים ולייצר תושבות אחוריות לשאקלים.
את המישקל סיפק מנוע טורבו דיזל וגיר אוטומט של מרצדס ששכבו בצד.
בתמונות ניתן לראות את התזוזה של הקפיץ אחורה והשקיעה של הקפיץ לכיוון השילדה.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
התושבת שאקל תהיה AHA LA YJ STYLE.
צינורות (סקדיול 80) שעוברים בתוך השילדה.
שוב, למנוע הגבהה חריגה של השילדה, אני מעדיף לקבל הגבהה "נמוכה" יחסית מהקפיצים הארוכים ולא להרים את מרכז הכובד גבוה מדי.
בתמונה האחרונה אפשר לראות את הצינור שעובר בתוך הקורות, אחרי הריתוך, הוא יחתך (בצורה לא סימטרית) ויחובר לקפיץ עם שאקל של 5 אינץ'.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
טוב, הצינור נחתך, הושחז וכמו שאפשר לראות הוכנסו לתוכו בושינגים שונים.
הבושינג החיצוני הוא בעל כתף עבה יותר בעובי של 8\3 אינץ' שזה בדיוק המידה שהקפיץ יוצא מחוץ לשילדה.
הבושינג הפנימי הוא 8\1 אינץ' כי זו הכתף הכי קטנה שיש שמתאימה לצינור שהכנסנו לשילדה, למען הידע הכללי, מדובר בבושינגים של CJ.
מה שנוצר הוא מצב שבו חצי שאקל יורד ישר מהשילדה לקפיץ והחצי השני נמצא 2\1 אינץ' מהקפיץ.
הפיתרון היה ספייסרים, או יותר נכון שייבות בעובי המתאים.
במקביל במהלך השבוע האחרון הגיע אלי הקיט להפיכת טרנספר מסוג NP 231 לתיבת הפחתה נוספת שתתחבר בין הגיר לדנה 300, אז הנה על קצה המזלג, הסברים ושאר התמונות, בכתבה העתידה לבוא.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
שאלה:
עד כה בהחלט התקדמות נאה ,
הארכת את השילדה תוך שימוש בגדלים שונים של הפרופיל,
האם למעשה לא ייצרת נקודת שבירה מובנית כך?
או האם "תשלים" את החסר/חיזוק/וכו'? והאם עדיין זו לא נקודת חולשה מובנית?
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
מה שלא רואים בהארכה של השילדה (שכמובן היות ואין פרופיל זהה לפרופיל המקורי נעשתה ע"י שימוש באותו רוחב אבל בגובה שונה) זה את הפרופיל הנוסף שניכנס לתוך קורת השילדה ולתוך הפרופיל שאיתו הארכנו את השילדה.
רגע לפני שנהיה סלט, הנה תמונה עם הפרופילים ולכל אחד מהם ניתן אות
השילדה תסומן ב A1 ו A2
ההארכה בB1 וB2
והקרוס ממבר החדש בC
בתוך הקורות A ו B רץ פרופיל נוסף שמרותך לשניהן.
C כרגע מחובר בריתוך על גבי הנקודות מגע אבל יש לו כבר קורה נוספת מתחתיו שעליה מחוברות התושבות קפיץ שכפי שאפשר לראות בולטות החוצה.
מהקורה A כלומר השילדה ועד לקורת הנמכה שמתחת לC תרוץ קורה נוספת.
לאחר מכן כל האזורים שמרותכים יושחזו ויקבלו או משולש חיזוק בפינה, או פלטה מעויינת.
היות וכרגע אני לא רוצה לסגור את החלק הזה בגלל שינויי שאולי אני אצטרך לעשות שם וכרגע לתמוך במישקל החלק הזה יכול, אני לא מבצע את הריתוכי חיזוק.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
מחמאה
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש
חורני,חורני, אבל יודע איך להשחיל לתוך השילדה חיזוק
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
אני מקסימום אתקדם ללדפוק עם פטיש פניאומטי על מברגה חשמלית, הפטנט הזה שייך לג'ו.
אל תשכח, פה יש הרבה סבנים ומעט סקרמבלרים, לפעמים צריך להאריך שילדה.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
הלאה, ממשיכים, אין זמן, יש תחרות בקרוב.
אחרי שהסרן הקידמי במקום (יחסית, צריך לרתך שם עוד כמה דברים) היום הגיע תורו של הסרן האחורי לתפוס מקום.
התחלנו בלהרכיב את הקפיצים על הסרן לפני שמושכים אותו אחורה מתחת לשילדה. קצת חישובים, מדידות והגענו למסקנה שהכי כדאי להשתמש בשרידים של התושבת הקבוע של הסקאוט, למה שרידים? כי הבורג שהחזיק את הקפיץ הישן לא כל כך רצה לצאת, לא שזה משנה הרבה, היות והקפיצים החדשים רחבים יותר, גם ככה הייתי צריך להרחיב את התושבת בהתאם. (הבורג במקור לא ניכנס לתוך השילדה, אבל היות והגדלתי את החור גם ככה, אז המשכתי עוד קצת פנימה).
התושבות של הנדנדה הוסרו, הם לא היו במקום טוב (טיפה קדימה) ולא התאימו לרוחב הקפיץ, במקומן יבנו חדשות.
בסיס הגלגלים גדל טיפה, אם מישהו שומע על איזה בודי של 110 באיזור שלי שיודיע.
ועכשיו חידת ההשכלה הכללית השבועית (יומית?)
מה מחזיק ג'ו ביד, למה זה טוב ומה זה יעשה?
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
אם מישהו שומע על איזה בודי של 110 באיזור שלי שיודיע
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Land-...QQcmdZViewItem
אתה יודע כמה רכבים אפשר לבנות בתקציב הזה?
לפחות זה יותר חדש מהגרוטאה הקודמת שניסית לדחוף לי.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
ריבולבר ?נכתב במקור על ידי Bulldog
בדרך
כמעט, דאבל שאקל.
פחות חופש מובנה מריבולבר, אבל אותו רעיון של שאקל כפול שניפתח, הבונוס הנוסף מבחינתי היא האפשרות לכוון את הגובה של המתלה האחורי עם זה.
התושבות החדשות למתלה האחורי כמעט מוכנות, נישאר חוץ מלרתך אותן למקום להוסיף להם עוד כמה ריתוכים ולחתוך את המשולש התחתון האחורי שלא יפריע לתנועת השאקלים.
הבושינגים גם פה יהיו של CJ.
גם פה, בנייה עצמית, אין ממש חלקי מדף לדברים האלה, בטח שלא לרכב עם קפיצים מחוץ לשילדה ולא מתחת לשילדה.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
תקן אותי אם אני טועה (ואני לא) שהיית בארץ הייתה מהמתנגדים החריפים לנושא הריבולברים ,
עכשיו יש לנו דאבל שאקל(דומה לריבולבר) אזי לפתע זה טוב???
עכשיו בלי ציניות בבקשה למה זה לפתע טוב, או פשוט הדאבל שאקל הזה זה ריבולבר עבודה עצמית למעשה?
נא הסבר , בבקשה
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
שמרו על קשר