5% זה הרבה . על כביש זה ממש מסוכן היות ואחד הסרנים בולם באופן פתאומי לצורך השוואת התקדמות ( לא ציינת מיקומים של הסרנים - מי קדמי ומי אחורי). יתכן ובשטח תחת מאמץ אתה עלול לשבור את החלש שבינהם כתוצאה מהמאמצים להשוואת ההתקדמות ,במיוחד אם אתה עמוס ועולה בשטח קשה. אתה יכול לשנות את גודל הצמיגים, בין קדמי לאחורי כך שהם יבטלו את ההפרש ביחסי ההעברה אם יש לך לדוגמה צמיגים 70% אז את אחד הזוגות תשנה ל-80% כדוגמה- ברור שצריך לעשות חישוב מדויק ,של שתי דקות. לידיעתך מקובל שיחסי ההעברה המתוכננים ברכבי 4X4 נותנים לסרן הקדמי לנוע מהר יותר באחוז או בשניים בכדי להבטיח משיכה במקום דחיפה.
שמרו על קשר