Close
òîåã 21 îúåê 35 øàùåïøàùåï ... 111819202122232431 ... àçøåïàçøåï
îöéâ úåöàåú 401 òã 420 îúåê 696
  1. #401
    çáø øùåí äöôøãò's Avatar
    úàøéê äöèøôåú
    Dec 2002
    îé÷åí
    úì àáéá
    äåãòåú
    2,208

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé נמרוד öôéä áäåãòä
    בוודאי שיהיו שינויים ברוך - אבל הרכב עוד לא נסע מטר... קודם כל צריך לגמור לבנות אותו, על פי התכנון. ואז לבחון אותו - בשטח.

    תרשה לי "קצת" לא להסכים איתך - אני חושב שאם במהלך התכנון מתגלית לך טעות או איזשהו צורך בשינוי, לא צריך להיות מקובע על התכנון(מאותו רגע שהחלטת ל"הקפיא" אותו) ולא לעשות כלום עד לנסיעות המבחן;

    אם כבר עכשיו ברור לך שיש צורך בתיקון, אתה צריך לטפל בו מייד ולא לדחותו. ככה בונים כל דבר שאתה רואה מסביבך - תכנון גמיש ומשתנה בהתאם ללקחים המצטברים, אלא אם אתה רוצה מוצר שיהיה ניתן לשיווק בעוד שבע שנים.

    אפרופו שבע שנים, יש לנו כבר דוגמא מובהקת לכך, ודי לחכימא ברמיזא.

    אם אתה רואה שהספיירים גבוהים מדי וטובת הרכב מחייבת שינוי מיקום, מה טעם לחכות עם זה?!

    אם אתה רואה שאתה יכול להכניס את המיכל בחלל לא מנוצל באופן שלא ישפיע בצורה כה דראסטית על התנהגות הרכב בתחילת נסיעה מול סיום נסיעה, למה לחכות עם זה? זה הרי ברור כבר עכשיו.

    רק בגלל שאם תעשה את השינוי תצטרך לשנות גם מערכת מוט מייצב??

    או רק בגלל שזה מחייב עוד שלושים שבע שעות סולידוורקס, שלא לדבר על הכנת הקבצים לחיתוך הלייזר(בתקווה שלא יוציאו לכם קבצים בקנ"מ מיניאטורי...), וכו' וכו' מה שיחייב עוד ארבעה או חמישה חדשים שהולכים לפח??
    äëì ùèåéåú

  2. #402

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    ברוך, אני לא רוצה לפגוע בך חלילה, אבל זה שאתה כותב כאן משהו לא הופך אותו לנכון ובטח שלא לברור מאליו. אני שמח, פתוח וקורא כל ביקורת, לעומק, זו מטרת השרשור. זה לא אומר שאני מסכים איתה או מקבל אותה. ולא אמשיך בקו הזה, כי השרשור הזה לא נועד בשבילי להעביר ביקורת על כלי רכב של אחרים. ודיה לחכימה כמו שכתבת.
    àéåðé÷ 5 | â'éô CJ-7 1979 | äééì÷ñ 2015
    äéå: â'éô XJ ö'øå÷é 1994| äééì÷ñ 2008| äééì÷ñ 1997 | â'éô CJ-8 1989 | ñîåøàé 1988

  3. #403
    çáø øùåí äöôøãò's Avatar
    úàøéê äöèøôåú
    Dec 2002
    îé÷åí
    úì àáéá
    äåãòåú
    2,208

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    בהחלט מקובל. אבל בכל זאת, זה הרי שרשור שנועד להצגת הפרוייקט וקבלת דיעות ותגובות לגביו.

    לכן, חשוב לי לשמוע מה דעתך לגבי שתי ההערות שהערתי על מיקום מיכל הדלק ומיקום הספיירים.

    אני חלילה לא מתנגח, נהפוך הוא - אני באמת מתפעל מרמת הפרוייקט וההשקעה האדירה בו, גם ובעיקר מהפן התכנוני.

    אני הרי הודיתי בטעויות שעשיתי, בעצם העובדה ששיניתי את מה שהיה טעון שינוי - הנמכתי מאד ספיירים; הנמכתי מיכל דלק; הנמכתי רדיאטור ובסה"כ הנמכתי משמעותית מרכז כובד והפחתתי מעט משקל.

    אותן נקודות עולות גם לגבי הפרוייקט שלכם, ונלויית אליהן השאלה מתי צריך לבצע את השינויים, אם אתה אכן מגיע למסקנה שצריך לבצעם.

    איך אתה אמרת לי פעם? מה איכפת לי מה תעשה (עם הסוגיה הזאת והזאת)? אם אתה מתעלם מהדברים אתה בסה"כ נותן יתרון למתחרים שלך....

    זה בדיוק מה שאני העלית כאן ואני חושב שהעליתי את הנושא בצורה ראויה, מתוך ענין אמיתי ובלי חלילה לפגוע או להתכוון למשהו שונה ממה ששאלתי.
    äëì ùèåéåú

  4. #404

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    אוקי. אילו שתי הנקודות שהעלית:

    אם אתה רואה שהספיירים גבוהים מדי וטובת הרכב מחייבת שינוי מיקום, מה טעם לחכות עם זה?!
    הספיירים גבוהים. מדי? מה זה מדי? הם במיקום שנגזר מהתכנון כולו. אין פרט אחד שהוא עד כדי כך קריטי ש"טובת הרכב מחייבת" את השינוי שלו. מה גם שכאמור ישנם סידורים אלטרנטיביים שקל יחסית לעבור אליהם - כאן באמת מדובר על עבודת מסגרות בשטח, לא צריך תכנון ממוחשב ולא לייזר. הצורה הנ"ל נבחרה על ידי לירן ואייל משיקולים של נוחות תפעול. בסוף צריך הרי להחליט. זאת בשורה התחתונה נקודה משנית.

    אם אתה רואה שאתה יכול להכניס את המיכל בחלל לא מנוצל באופן שלא ישפיע בצורה כה דראסטית על התנהגות הרכב בתחילת נסיעה מול סיום נסיעה, למה לחכות עם זה? זה הרי ברור כבר עכשיו.
    זאת לעומת זאת נקודה מהותית. ולא, אני לא רואה. אתה הכנסת את המיכל לפני ומעל המתלה האחורי. אתה לא מחדש לי. אני צריך משקל מאחורי הסרן כדי להגיע לחלוקת משקל מאוזנת (וכמוני רוב מוחלט של TT בתצורה הזאת שאתה רואה במרוצים בארה"ב - תזכור שאני בניגוד אליך לא אוהב להמציא). אתה הגעת לחלוקה מאוזנת על פי דבריך, ללא משקל כמעט מעבר לסרן האחורי. זה נשמע לי מוזר. אבל כנראה שההסבר לכך הוא שהכלי שלך שונה משלנו - הוא ארוך יותר משמעותית (בסיס גלגלים 3.30, 3.40 אם אני זוכר נכון? לעומת 3 ופסיק אצלנו) והמנוע בו מרכזי יותר מהמקובל - נכנס עמוק יותר לתא הנוסעים, שהוא רחב יותר. אני מכבד את התכנון הזה, אבל אנחנו בנינו רכב שונה משלך - צמיגים קטנים יותר, בסיס גלגלים קצר יותר, גוף צר יותר, משקל קטן יותר. התכנונים למעשה כל כך שונים, שכמעט בלתי אפשרי להסיק מהם אחד לגבי השני.

    אגב ברכב של עידו, שאני מאד התרשמתי ממנו, ושיותר קרוב לתכנון שלי מבחינת מימדים כלליים, גם לדעתי יש חלוקת משקל קדמית מדי - גם אצלו כמו אצלך מיכל הדלק בין הקבינה לסרן האחורי, ואין כמעט משקל מעבר לסרן. לדעתי פחות טוב, אבל ימים יגידו.
    àéåðé÷ 5 | â'éô CJ-7 1979 | äééì÷ñ 2015
    äéå: â'éô XJ ö'øå÷é 1994| äééì÷ñ 2008| äééì÷ñ 1997 | â'éô CJ-8 1989 | ñîåøàé 1988

  5. #405

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    בנוגע לדיון המעניין....

    תצורת הרכב עם מיכל הדלק האחורי, נבחרה מראש. כמו כן לרכב תוכנן למיכל דלק נוסף וצורני צמוד לקבינה (ע"מ לעמוד בדרישות לחלומות שלנו - דאקר - שנדרש שם כ 500 ליטר). גם עם הרכב היה מאוזן במשקל והינו רוצים מיכל צמוד קבינה מיכל דלק צורני ותיקני יקר פי כמה וכמה, וכן זה היה שיקול מבחינתינו.(בדיוק כמו השיקול שרכ 2X4 יותר זול לתחזוקה מ 4X4). כזכור אנחנו בונים רכב תיקני FIA.
    לגבי השינוי במשקל במהלך הנסיעה... זה מה שמפחיד אתכם.... קטן עלי...
    לגבי המשקל הרב מאחור וההתמודדות בסיבובים... זה מה שמפחיד אתכם... זה הכיף שלי..
    בסופו של דבר, אף אחד לא נהג בארץ ברכב כזה, שתוכנן ע"י מהנדס ורק הנסיון ידבר.

    לגבי הגובה של גלגלי הספייר. לדעתי הם לא גבוהים. הגובה של הרכב הוא בערך 175.
    ואם כן?! לכן נבנה מתקן פריק. את הבדיקות נבצע מול נסיעה עם גלגל אחד על מיכל הדלק ונבחן את הבדלים....

    ושוב דיון מעניין, אבל רק תאורטי. מבחן המציאות קרוב מתמיד

  6. #406

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    חזרנו היום לעבוד ב ק"ש בבלובשטיין - איזה נוסטלגיה.
    כמו בכל מקום בארץ ובעולם גם המפעל סובל מהמשבר. המפעל נסגר ב 4 אחר הצהריים כל יום ואי אפשר לעבוד יותר מאוחר.
    כמובן שרק לואדים היקר יש הרבה עבודה והיה קשה למפעל לוותר עליו בשבילנו בימים אילו.
    ע"מ להשלים את ואדים קיבלנו צוות של 5 אנשים שיחליפו אותו....

    הרכב פורק לגמרי
    החלקי המתלה נכנסים לצבע

    המשך מחר.....
    úîåðåú îöåøôåú úîåðåú îöåøôåú Click image for larger version. 

Name:	IMG_3301.JPG‏ 
Views:	241 
Size:	201.1 ÷éìåáééè 
ID:	16822   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3302.JPG‏ 
Views:	225 
Size:	188.6 ÷éìåáééè 
ID:	16823   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3303.JPG‏ 
Views:	246 
Size:	180.2 ÷éìåáééè 
ID:	16824   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3304.JPG‏ 
Views:	242 
Size:	155.6 ÷éìåáééè 
ID:	16825  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3311.JPG‏ 
Views:	222 
Size:	175.9 ÷éìåáééè 
ID:	16826   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3305.JPG‏ 
Views:	239 
Size:	192.2 ÷éìåáééè 
ID:	16827   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3308.JPG‏ 
Views:	227 
Size:	208.8 ÷éìåáééè 
ID:	16828   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3309.JPG‏ 
Views:	1038 
Size:	195.9 ÷éìåáééè 
ID:	16829  


  7. #407

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    äçì÷éí äøàùåðéí éåöàéí îäöáò.......
    äëì ðöáò áàá÷ä- ôùåè ëéó, ëàéìå "éöàå îäîôòì"... àå ùìà ëàéìå.
    äúçìðå äéåí ìøúê àú îéëì äãì÷ îäàìåîéðéåí...

    îéãò îòðééï ùàñôðå áãøê :
    äàìåîéðéåí áðåé î 2 ùëáåú. äøàùåðä àìåîéðéåí, åäùðéä àìåîéðéåí òí çîöï. äùëáä äùðéä ðåòãä
    ìäâï òì äàìåîéðéåí. áøéúåê àìåîéðéåí öøéê ìäåøéã (àå ò"é ùéåó àå ò"é èáéìä áçåîø îúàéí) àú äùëáä äùðéä. àí ìà, äøéúåê ìà éäéä éôä. ääáãì äåà: øéúåê 2 äùëáåú ãåøù 1000 îòìåú ìòåîú øéúåê äàìåîéðéåí áìáã ùãåøù 690 îòìåú .

    ìéøï.
    úîåðåú îöåøôåú úîåðåú îöåøôåú Click image for larger version. 

Name:	IMG_3318.JPG‏ 
Views:	227 
Size:	129.2 ÷éìåáééè 
ID:	16848   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3320.JPG‏ 
Views:	227 
Size:	163.6 ÷éìåáééè 
ID:	16849   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3324.JPG‏ 
Views:	223 
Size:	102.7 ÷éìåáééè 
ID:	16850   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3329.JPG‏ 
Views:	1012 
Size:	164.8 ÷éìåáééè 
ID:	16851  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3332.JPG‏ 
Views:	203 
Size:	127.1 ÷éìåáééè 
ID:	16852   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3334.JPG‏ 
Views:	262 
Size:	190.0 ÷éìåáééè 
ID:	16853   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3338.JPG‏ 
Views:	985 
Size:	177.0 ÷éìåáééè 
ID:	16854   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3342.JPG‏ 
Views:	242 
Size:	157.5 ÷éìåáééè 
ID:	16855  


  8. #408
    çáø øùåí lizard's Avatar
    úàøéê äöèøôåú
    Jan 2005
    îé÷åí
    ëôø èøåîï
    äåãòåú
    11,711

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    àéæä àìåîéðéåí æä?
    òã ëîä ùàðé éåãò ëãé ì"ùáåø" àú äùëáú çîöï ùéù òì äàìåîéðéåí çééáéí ìäùúîù áæøí çéìåôéï åìà áæøí éùø. ìëï øúëåú àìåîéðéåí äí AC åìà DC.

  9. #409
    îðäì àîðåï's Avatar
    úàøéê äöèøôåú
    Mar 2004
    îé÷åí
    úçú öì òìé áððä
    äåãòåú
    1,744

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé ìéøï ñáøåá öôéä áäåãòä

    îéãò îòðééï ùàñôðå áãøê :
    äàìåîéðéåí áðåé î 2 ùëáåú. äøàùåðä àìåîéðéåí, åäùðéä àìåîéðéåí òí çîöï. äùëáä äùðéä ðåòãä ìäâï òì äàìåîéðéåí.
    àðé îðéç ùàúä îúëååï ìöéôåé Clad?
    Jeep CJ8 àøåê, öîéâé 33' MT, ðòåì ÷ãéîä-àçåøä, ãàáìø UnderDrive, äéãøåáåñè, îåèå÷øàôè åäöúú TFI. ðáðä îçãù.
    Honda XL250 ùðú 1974, äàåôðåò äøàùåï.



  10. #410

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé lizard öôéä áäåãòä
    àéæä àìåîéðéåí æä?
    òã ëîä ùàðé éåãò ëãé ì"ùáåø" àú äùëáú çîöï ùéù òì äàìåîéðéåí çééáéí ìäùúîù áæøí çéìåôéï åìà áæøí éùø. ìëï øúëåú àìåîéðéåí äí AC åìà DC.
    îéëä àúä öåã÷.
    äùéëáä äçéöåðéú ùì àìåîðéåí äéà úçîåöú ùìå åäéà çåîø ÷ùä åìëï äéà ãåøùú éåúø çåí.
    äùéëáä äôðéîéú (ùäéà àìåîðéåí èäåø àå ùâùåâú ùìå ) äéà øëä åãåøùú ôçåú çåí.
    áæøí çéìåôéï äôìåñ åäîéðåñ îùðéí îé÷åí áéï äéãéú ìçåîø åëàùø äîéðåñ áéãéú äçåí ðéîöà áçåîø åëàùø äí îúçìôéí (äîéðåñ åäôìåñ), âí äçåí îçìéó îé÷åí åàæ ëàùø äçåí ðîöà áçåîø äåà çåãø àú äùëáä äçéöåðéú åëàùø äåà áéãéú àðå ìà "ùåøôéí" àú äùëáä äôðéîéú äøëä.
    ìôòîéí áøéúåê àìåîðéåí îùç÷éí òí äáìðñ áùéðåé ä÷åèáéåú ìàîåø ùäçåí àå ðîöà éåúø áçåîø àå éåúø áéãéú æå ôåð÷öéä ùð÷øàú AC wave balance .
    åæä âí ðëåï ùöøéê ìð÷åú àú äàìåîéðéåí áçåîöä ìôðé äøéúåê ,àìà òí äàìåîéðéåí ð÷é îæéäåîéí ùåðéí ëîå ùîï ,ðåæì ÷éøåø ùì òéáåã ùááé åëå'.
    äúçîåöú äæå äéà çåîø îàåã ÷ùä áéçñ "ììá" ùì àåúä îñä åäéà îâéðä òì äàìåîéðéåí îäúçîöðåú ðåñôú ,ùí ðåñó ìúçîåöú äàìåîðéåí äåà àìåîéðä åðåñçúå äëéîéú AL - 2 , O - 3 èôøèåøú ääéúåê ùìå äéà 2054°C åùì àìåîðéåí äéà 660.32°C ( áàìåîðéåí èäåø ).
    òéãå
    úîåðåú îöåøôåú úîåðåú îöåøôåú Click image for larger version. 

Name:	Ã*ìåîéðéÃ*.JPG‏ 
Views:	172 
Size:	13.9 ÷éìåáééè 
ID:	16867  

  11. #411
    çáø øùåí lizard's Avatar
    úàøéê äöèøôåú
    Jan 2005
    îé÷åí
    ëôø èøåîï
    äåãòåú
    11,711

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé עידו לוריה öôéä áäåãòä
    מיכה אתה צודק.
    טוב אתה יודע, אחרי ששלמתי 10K ש"ח לקורס+מבחן לתקן אמריקאי אז כדאי שאני אבין קצת (לא נאמר בציניות, באמת שיש לי עוד טונות של לימודים לעבור כדי להיות רתך ברמה שאני שואף אליה). באמת השתמשתי בחומצה כדי לנקות את האלומיניום לפני הריתוך אבל לשייף אותו לא היה נותן דבר כי לפי דברי המורה, הההתחמצנות שלו די מהירה והשיוף לא היה משיג את מטרתו.

  12. #412

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé lizard öôéä áäåãòä
    èåá àúä éåãò, àçøé ùùìîúé 10K ù"ç ì÷åøñ+îáçï ìú÷ï àîøé÷àé àæ ëãàé ùàðé àáéï ÷öú (ìà ðàîø áöéðéåú, áàîú ùéù ìé òåã èåðåú ùì ìéîåãéí ìòáåø ëãé ìäéåú øúê áøîä ùàðé ùåàó àìéä). áàîú äùúîùúé áçåîöä ëãé ìð÷åú àú äàìåîéðéåí ìôðé äøéúåê àáì ìùééó àåúå ìà äéä ðåúï ãáø ëé ìôé ãáøé äîåøä, äääúçîöðåú ùìå ãé îäéøä åäùéåó ìà äéä îùéâ àú îèøúå.
    îéëä áâìì æä àðé îøúê áéã àçú åîùôùó áùðéä
    òéãå

  13. #413

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå


    הרכב עבר ניקוי חול בצורה יסודית ביותר וללא פשרות ע"י אנשי חברת אפלון (ציפויים) מראש העין, ואחר"כ נצבע בצביעה אלקטרו ססטית באבקה באותה החברה,פגשנו אנשים מקסימים עם שירות אדיב אשר בראשם עומד המנכ"ל גיורא : 052-3438882, אנחנו ממליצים ביותר, גם המחיר היה זול בהחלט.
    גיורא אמר לי שכנראה ולהם יש את תנור הצבע הגדול בישראל.
    אנחנו חייבים אלפי תודות לאלי ואאנו בן דודו של אייל, שעוזר לנו מתחילת הדרך, המון בבניה ובהובלה של הרכב ממקום למקום.
    úîåðåú îöåøôåú úîåðåú îöåøôåú Click image for larger version. 

Name:	19072009099.jpg‏ 
Views:	1015 
Size:	163.8 ÷éìåáééè 
ID:	17164   Click image for larger version. 

Name:	19072009100.jpg‏ 
Views:	1009 
Size:	167.4 ÷éìåáééè 
ID:	17165   Click image for larger version. 

Name:	19072009101.jpg‏ 
Views:	244 
Size:	148.8 ÷éìåáééè 
ID:	17166  

  14. #414

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    âí àðé öáòúé àú äùéìãä ùìé (ôéøàðä) àöì âéåøà îàôìåï, åàëï äùéøåú åäàéëåú ù÷éáìúé äéå îöåéðéí.

    ìéøï, áðéúí øëá à÷æåèé, ìîä ìà ìöáåò áöáò à÷æåèé?

  15. #415

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé gasgas öôéä áäåãòä
    גם אני צבעתי את השילדה שלי (פיראנה) אצל גיורא מאפלון, ואכן השירות והאיכות שקיבלתי היו מצוינים.

    לירן, בניתם רכב אקזוטי, למה לא לצבוע בצבע אקזוטי?
    לצבע הלבן יש חשיבות רבה.
    כל נזילת שמן, כל בורג סורר או חסר או סדק בולטים ברגע....
    בנוסף אני הכי אוהב לבן.

    לבסוף על הרכב יהיה חיפוי, נראה איך הוא יראה, בטוח שהצביעה תיהיה "אקזוטית".

  16. #416
    çáø øùåí yoni_0000's Avatar
    úàøéê äöèøôåú
    Feb 2008
    îé÷åí
    àùãåã
    äåãòåú
    2,732

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    éàììä àæ îúé øåàéí àåúëí îøáéöéí áöàìéí?

  17. #417
    çáø øùåí âì ùçí's Avatar
    úàøéê äöèøôåú
    Dec 2006
    îé÷åí
    שרון
    äåãòåú
    294

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    ìéøï ñáøåá, úâéã, îàæ öáéòú äùéìãä ìà ÷øä ëìåí ?
    áòéúåï àåèå àúä ëáø îôæø úåãåú ìðåúé äçñåéåú, îä ÷åøä ? úï òéãëåï ìñ÷øðéí,ëîä úîåðåú.
    îúé æä òåùä äøöä ?

    âì ùçí.

  18. #418
    çáø øùåí âì ùçí's Avatar
    úàøéê äöèøôåú
    Dec 2006
    îé÷åí
    שרון
    äåãòåú
    294

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé ìéøï ñáøåá öôéä áäåãòä
    ìöáò äìáï éù çùéáåú øáä.
    ëì ðæéìú ùîï, ëì áåøâ ñåøø àå çñø àå ñã÷ áåìèéí áøâò....
    áðåñó àðé äëé àåäá ìáï.

    ìáñåó òì äøëá éäéä çéôåé, ðøàä àéê äåà éøàä, áèåç ùäöáéòä úéäéä "à÷æåèéú".
    ø÷ èéô ÷èï ìàìå ùöåáòéí ùéìãä áìáï, àú çöé äöéðåø äôåðä ìçæéú, áúà äðäéâä,áøëáéí ùéù
    áäí çìåï ! öáòå áùçåø.
    îðéñéåï ìà èåá,á÷éðâ ä÷åãí ùìé,äëìåá äéä öáåò ìáï,òì äçìåï ä÷éãîé,äéúä ìé äùú÷ôåú îòöáðú ùì äöáò äìáï îöéðåøåú äëìåá ùá÷áéðä...
    áî÷øä ùì ìéøï æä ìà øìååðèé, ëé àéï çìåï.

    âì ùçí.

  19. #419

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé âì ùçí öôéä áäåãòä
    ìéøï ñáøåá, úâéã, îàæ öáéòú äùéìãä ìà ÷øä ëìåí ?
    áòéúåï àåèå àúä ëáø îôæø úåãåú ìðåúé äçñåéåú, îä ÷åøä ? úï òéãëåï ìñ÷øðéí,ëîä úîåðåú.
    îúé æä òåùä äøöä ?

    âì ùçí.
    îä ÷åøä âì ?!
    àðçðå áéðúééí "îøáéöéí òáåãä" åîøëéáéí àú äøëá.
    àéï îùäåà çãù ùìà øàéúí ëáø... àðçðå îöìîéí àú ëì äìéê ääøëáä ùì äøëá åáñéåí ðöéâ àåúå áîñåãø.
    ìùí äòéãëåï :
    ëì äîúìéí äåøëáå, äñøï ðùìç ìðé÷åé ëììé ìéôðé äøëáä äáåìîéí îåøëáéí åëï äâéø.
    ëì çì÷é äôç (÷éø àù øéöôä, äôøãú ä÷áéðä åúà äâéø) ðàèîå ò"é çåîø îéåçã.
    äîðåò ùì äøëá ,V8 350 ÷øáåøèåø HOLLY OFFRAOD ñåñéí 300îáåññ îåîðè îåëï, åáéåí ùìéùé ä÷øåá éåøëá òì äøëá. äîðåò ðáðä ò"é éåøí ãåäï.
    ìàçø îëï ôðìéí åîòøëåú îðåò.
    ëðøàä ùìàçø îëï éøã äøëá ìàæåø äîøëæ ìñéåí äòáåãä (öðøú ãì÷, äâä, åáø÷ñ, ãøééáùàôè åëå..) åéàììä ìäðéò åäúçìú ëéååðéí åáãé÷åú.
    ëì äãáøéí ä÷èðéí äàéìä ìå÷çéí àú øåá äæîï. àðçðå îùúãìéí ìà ìôñôñ ùåí ãáø, åääøëáä ðòùéú ò"é áøâéí çæ÷éí åáúùåîú ìá, òã òëùéå äù÷òðå åìà ðôññ âí òëùéå.

    á÷øåá òì ùéáìé äàôø......

  20. #420

    áøéøú îçãì úâåáä ìäåãòä: ôøåé÷è áúäìéê: øëá îøåõ T1 ùì ÷áåöú ñøèéðä/àåèå

    ùàìä

    îäúîåðä ùì äøëá ùìëí áàæåø çéáåø äîúìéí äúçúåï ðéúï ìøàåú äáãì áæååéú äùôéòä ìàåîú äøëá áúîåðä äùðéä
    (ñéîðúé àú ëååðúé áéøå÷)

    ìôé äáðúé éù îùîòåú øáä ìàåúä æååéú îáçéðú òáåãú äîúìä,

    îä äùôòúä åìîä áçøúí áæååéú ùáä ùúé äáå÷ñåú(÷ãîéú åàçåøéú) éçñéú î÷áéìåú?
    úîåðåú îöåøôåú úîåðåú îöåøôåú Click image for larger version. 

Name:	eridefront_lrg.jpg‏ 
Views:	203 
Size:	62.5 ÷éìåáééè 
ID:	17355   Click image for larger version. 

Name:	pic1.jpg‏ 
Views:	211 
Size:	61.2 ÷éìåáééè 
ID:	17358  

òîåã 21 îúåê 35 øàùåïøàùåï ... 111819202122232431 ... àçøåïàçøåï

ðåùàéí ãåîéí

  1. áàâé T1 ùì çðï âåìåîá÷, ôøåé÷è áúäìéê
    òì éãé çðï âåìåîá÷ áôåøåí ôøåé÷èéí
    úâåáåú: 1462
    òãëåï àçøåï: 21-07-19, 18:32
  2. ôøåé÷è áúäìéê: çøâåì 8x8 ùì áøåê èåìéãàðå
    òì éãé äöôøãò áôåøåí ôøåé÷èéí
    úâåáåú: 284
    òãëåï àçøåï: 12-05-10, 13:49
  3. úâåáåú: 28
    òãëåï àçøåï: 26-08-08, 20:09
  4. ôøåéé÷è áúäìéê - øëá îøåõ ST-T2 öååú îëáé îèåøñ
    òì éãé öçé ìéèá÷ áôåøåí ôøåé÷èéí
    úâåáåú: 36
    òãëåï àçøåï: 20-02-08, 09:08
  5. ôøåé÷è áúäìéê: øðâìø áñãðú àåáøìðã
    òì éãé davidsktm áôåøåí ôøåé÷èéí
    úâåáåú: 47
    òãëåï àçøåï: 02-07-07, 16:19

úâéåú áðåùà æä

äøùàåú ôøñåí

  • àéï áàôùøåúê ìôøñí ðåùàéí çãùéí
  • àéï áàôùøåúê ìôøñí úâåáåú
  • àéï áàôùøåúê ìöøó ÷áöéí
  • àéï áàôùøåúê ìòøåê àú äåãòåúéê
  •