αψεκ, ΰιο λξεκ...
εθεα ωΰιο 8-)
מקדימה אין בעיה לעשות זאת - אם תסתכל אצלי ברכב, כך זה ממוקם. השיקול האחר במקרה של מיקום כזה, הוא הצורך במשולש עליון שיוכל להכיל את שני הבולמים או לבנות משולש בצורת J ARM שיתן מענה הולם.
שיקול נוסף, אם כי לא משמעותי, הוא הצורך למקם את הקוילאובר כמה שיותר קרוב(אם לא ממש על) ציר התנועה של המשולש(למעלה ולמטה). ככל שהמיקום שלו נמצא ממש על אותו ציר, אין מנוף היוצר לחץ "סיבסובי" על המשולש. אם אתה מתקין את שני הבולמים בול על אותו ציר תנועה(אחד אחרי השני כמו בסרטינה וברוב המכוניות), אין לך שום מנוף צידי; אבל, אם אתה שם אחד ליד השני, הרי שאחד מהם יוצר מנוף כזה, למרות שכשמדובר בבולם בייפאס ולא בקוילאובר, זה ללא ממש משמעותי.
מאחור הענין שונה לגמרי - שם צריך לדאוג שהבולם ישב ממש באמצע הזרוע התחתונה כשהעין שלו נמצאת מתחת לקו המחבר את שני תפוחי הזרוע, למניעת תנועה צידית של הזרוע סביב צירה האורכי.
אם תשים שניים, אחד ליד השני, תצטרך זרוע מאד רחבה וכבדה וגם זה לא יתן פתרון, מכיוון שאחד הבולמים הוא עם קפיץ והשני רק בולם, מה שיצור לחץ צידי וסבוב הזרוע סביב צירה האורכי.
לכן בזרוע אחורית לא תמצא סידור כמו שהזכרת, מה גם שגם בזרוע אחורית יותר נוח להתקין את הבייפאס מאחור, שם מהלך הבוכנה הנדרש ארוך יותר מאשר מהלך הקוילאובר.
זה לגבי זרוע של 4 לינק בסרן אחורי. לגבי זרוע עוקבת כמו אצלך, עדיף להציב את שני הבולמים אחד אחרי השני, קרוב ככל האפשר לציר התנועה של הזרוע, למניעת אותו מנוף סיבסובי כאמור לעיל. למעשה, הזרוע העוקבת שלך דומה מאד בעיקרון למשולש של A - ARM קדמי אלא שהיא מותקנת לאורך הרכב ולא לרוחבו, ולכן העקרונות כאן די דומים.
δλμ ωθειεϊ
αψεκ, ΰιο λξεκ...
εθεα ωΰιο 8-)
αο ζεπδ.
ΰπι ξϊΰξυ μςπεϊ εζδ ξδ ωιω μκ ξδ μεξψ.
ΰν ΰωλη, ϊζλιψ μι μΰ μςπεϊ ιεϊψ μωΰμεϊ ωμκ.
δλμ ωθειεϊ
ξζμ θεα, αψλεϊ.
πψΰδ ΰϊλν αδχτεϊ αςεγ ωμεωδ ωαεςεϊ ?
βμ.
αωεψϊ δϊηϊεπδ, διδ ςγισ αδψαδ μδωϊξω ααεμν ΰηγ - βν αιιτΰρ, βν πεωΰ χτιυ. ξι ωιλεμ μδψωεϊ μςφξε, ςεωδ ΰϊ ζδ (ψεαι βεψγεο δεΰ δγεβξΰ) ΰαμ ΰιο τϊψεπεϊ ζξιπιν μδξεπιν, ςγιιο, μψλαιν αξωχμιν βγεμιν. ωπι αεμξιν ζδ αΰξϊ λΰα ψΰω βγεμ, βγεμ ξΰγ, ωξηιια ζψεςεϊ ϊηϊεπεϊ ξριαιεϊ, ζψεςεϊ ςμιεπεϊ αφεψεϊ μΰ ΰιγιΰμιεϊ (J), εςεγ φψεϊ ωεπεϊ εξωεπεϊ αϊλπεο δξϊμιν εδωμγδ ραιαν. ΰπι αλμ ψλα ςϊιγι ξϊλεεο μδωχις ξηωαδ ψαδ απριεο λο μδρϊγψ ςν αεμν αεγγ.
ΰν ΰπηπε ϊχεςιν ςν ωπι αεμξιν, δαηιψδ ξι αηευ εξι ατπιν, ξαηιπϊι, διΰ ξι πεωΰ αςιχψ ςαεγϊ δψιρεο.ζδ δαιιτΰρ, δεΰ δαεμν δψΰωι. εμλο δεΰ φψικ μδιεϊ ζδ ωςεωδ ΰϊ δξδμκ δΰψεκ ιεϊψ, χψεα ιεϊψ μχωϊ ωμ δβμβμ. αξχψδ ωμ δξϊμδ δχγξι ωμπε, ξγεαψ ξξω ςμ αεμν ΰψεκ ιεϊψ - 14 ΰιπυ' ξδμκ μςεξϊ 12 μτπιξι. πλεο ωΰτωψ αςζψϊ valving χωδ ιεϊψ μδχπεϊ ϊλεπεϊ ωιλεκ γεξεϊ βν λωδαεμν ιδιδ ςν ξδμκ χφψ ιεϊψ, ΰαμ ζδ μΰ αηιπν - χφα ριμεχ δηεχ ιδιδ χθο ιεϊψ λι δηεν ιεεφψ αϊηεν ςαεγδ χφψ ιεϊψ ωμ δαεμν. ΰζ δαιιτΰρ ωδεΰ δαεμν δςιχψι ξχαμ ΰϊ δξιχεν δθεα ιεϊψ, ζδ δςιχψεο.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
אחת השאלות ששאלתי בקליפורניה הייתה האם ניתן כפתרון לעניים להשתמש בבולם רגיל במקום בבייפאס ליד הקויל אובר והתשובה הייתה , כן.
אבל אז יש לך שני בולמים רגילים, ואף אחד מהם לא עושה מה שביפאס עושה. אם כבר, אז במקום שני בולמים, קח בולם קויל אובר אחד, גדול - אני מדבר 3.5 אינץ' של פוקס ממה שזמין במחירים שעוד איכשהו ראליים מבחינתך. מבחינת שטח הבוכנה, שזה הפרמטר הבסיסי שקובע את ביצועי הבולם, 3.5 או 2 כפול 2.5 - היינו הך! אל תסב את האוטו שלך לשני בולמים שלא לצורך.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
תאמינו או לא.
אחרי 3 שנים, 487 פוסטים ו 51000 צפיות...... הבאגי הוירטואלי כבר ממש ממש לא.......
λεριϊ ψφιπιϊ.
ϊϊηγωε.
ξζμ θεα !!! ΰιζδ ιετι ΰπι αθεη ωΰϊν ξΰεωψιν . λμ δλαεγ !
ΰαμ...
δςν ψεφδ μψΰεϊ ϊξεπεϊ ζζεϊ...εμωξες ΰϊ δχεμεϊ...
εΰηψι λμ ζδ, ξδ ιχψδ ΰν ϊηλδ ςεγ ιεν μϊξεπεϊ..??
(ξμη ξιν ξμη ξιν ξμη ξιν)
ΰρσ.
"scars are tattoos with better stories"
ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008
ξζμ θεα εαδφμηδ ,
ςιγε
ϊδπδ εαδφμηδ αξψεφιν![]()
ρετψ βιτ δβωξϊ ημεξεϊ ξεθεψιν μξεϊβ βιτ 0544565641
ξαψεχ!
αδφμηδ!
ΰμςγ
αωαιμ ωιδιδ μλν αψεψ ξι ωτεςμιν ωςξμε εαπε ΰϊ δψλα αιξιν εδωαεςεϊ δΰηψεπιν, - ξςαψ μλμ δΰπωιν δθεαιν ωςζψε εριιςε, εμιψο εΰιιμ ςεγ ιεγε μδν - ξι ωδωχις λμ ωπιδ τπειδ αψλα δν αψΰω εαψΰωεπδ δπδβ επδβ δξωπδ. ελγι ωϊαιπε ΰϊ χφα δδϊχγξεϊ δξζεψζ... δϊξεπεϊ δξφεψτεϊ φεμξε μτπι ωαες... ΰπηπε ξγαψιν ςμ ωπι ΰπωιν ωλαψ λξδ ωαεςεϊ μΰ ιωπιν αωαιμ ωδψλα ρεσ ρεσ ιφΰ μΰεψ.
ΰρσ.
"scars are tattoos with better stories"
ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008
ΰιο ξιμιν!!!:-( ςμε εδφμιηε!!...αδφμηδ αξιψεφιν εωμΰ ϊγςε ξϊχμεϊ...
ΰψι λδο.
ΰψι λδο -0528804135
δβιφιν ξδγιρχ μΰ δωΰιψε φμχεϊ ςμ δζλελιϊ ?
ωβιΰ .
ωξψε ςμ χωψ