ηπο, ζδ ςεγ λμεν. μΰ ψΰιϊ ξδ ζδ ωχεσ...
δϊχωψε ξξωψγ δηευ, αιχωε ΰϊ δψλα μξρς δΰτιτιεψ αΰψυ δχεγω,ψεφιν μχηϊ ΰεϊε μθιεμ αξγαψ εδψλα δζδ δλι γεξδ μψλα δωχεσ ωιω με αεεϊιχο...![]()
ΰδαϊι ΰϊ ξλρδ δξπες δωχεσ .
αδφμηδ , ξβις μλν !
ηπο, ζδ ςεγ λμεν. μΰ ψΰιϊ ξδ ζδ ωχεσ...
δϊχωψε ξξωψγ δηευ, αιχωε ΰϊ δψλα μξρς δΰτιτιεψ αΰψυ δχεγω,ψεφιν μχηϊ ΰεϊε μθιεμ αξγαψ εδψλα δζδ δλι γεξδ μψλα δωχεσ ωιω με αεεϊιχο...![]()
רשמים ראשונים מנסיעת המבחן האמיתית\מירוץ הראשון של הרכב...
דבר ראשון ההתרגשות היתה גדולה מאוד, לא תארתי לעצמי שעד כדי כך אתרגש להופיע שוב במירוצים עם הרכב.
כבר בדקות הראשונות התחיל הבאלגן. מתברר שאי אפשר להזין את הGPS שלנו בנקודות, והכרטיס של מחשב הניווט נשאר בבית עקב התרגשות של החצי השני שלי.
את המירוץ התחלנו באיחור של חצי דקה בהזנקה, נמרוד מלר ש"קפץ" לבית של אייל להביא את הכרטיס הגיע ברגע האחרון אחרון אחרון (תודה נמרוד).
כבר בתחילת הנסיעה התברר לנו שכיוון המנוע אינו טוב דיו. המנוע "מצלצל" מעל 2300 טורים.
הנהיגה ברכב בתנאי מירוץ שונה כמובן, ולאופן העבודה עם הגיר האוטומטי\רגיל דרוש התרגלות.
בהמשך המירוץ כבר התאהבתי באון העבודה עם ההילוכים, פשוט חובה בכל רכב בסגנון הזה.
המשכנו בנסיעה רגועה מאוד ע"מ ללמוד ולהכיר את הרכב. כבר לאחר 10-12 דקות כבה המנוע ולא רצה להתניע חזרה. לקח כ 5 דקות+ והוא חזר לעבוד. במהלך השעה וחצי הבאות המנוע כבה כל הזמן ולא התניע ללא כל היגיון ברור בדקות ההלו. כמעט התיאשנו ובעצירה ארוכה עם צוות הסיוע בדקנו לעמוק. הסתבר שעבדכם הנאמן שימן יתר על המידה, את הפילטר הפתוח אשר נזל לקרבורטור וגרם לבעיות. לאחר שיטפה טובה שלו בספריי קרבורטור הפסיק המנוע לכבות ועבד היטב ,למעט נושא הצילצולים מעל 2300 טורים, אשר לא עברנו במהלך כל המירוץ . התעכבנו בסך הכל כ שעה +- בנושא
מהרגע הנ"ל המירוץ זרם ללא תקלות מיוחדות, למעט מספר עצירות להבנה איך מפעילים את ה GPS החילופי שנתן לנו נועם היימן, ומספר ירידות מהרכב ע"מ לבדוק מה המצב ולאבחן רעשים שונים (אשר התבררו ככלום).
הרכב נוסע כמו חלום, מערכת המיתלים מתפקדת בצורה הזויה, אין בור קפיצה קפל ומעבר וכו... שהרכב מתייחס איליו, והכל ברכות מבלי להעביר "מכות" גם לרכב וגם ליושבים בו. הרכב למרות זווית הגלגול אוחז בסיבובים כמו רכב 4X4 ובכל סיבות יכולתי להאיץ ולהאיץ. הרכב מגיב היטיב לפקודות ואינו מעביר הרגשת סכנה או חוסר שליטה לרגע. לקראת סוף המירוץ עקפנו מתחרה בצד השביל, שהרגיש כמו השביל עצמו בעצם...
המירוץ הוגדר כנסיעת מבחן, ומבחינתי עצם הסיום של 190 ק"מ בנסיעה הראשונה של הרכב ובקצב מצויין היא הצלחה אדירה.
יש המון מה ללמוד והמון מה לשפר ולכוון ברכב ונצתרך לעבור עוד מספר מירוצים עד שהרכב יתחרה על המקום הראשון של המירוץ, אבל מהנסיעה הראשונה היכולות של הרכב לעמוד במשימה הזאת ברורות... יש למה לצפות .
תודה לצוות הסיוע המדהים שלנו אלי ויוחנן, ותודה לכל המפרגנים והמצפים, לא נאכבז אתכם
לירן
εεΰι, λξδ ωζδ ξελψ, ψλα ηγω,λμ δξαηπιν ωςεωιν,μΰ χψεαιν ΰτιμε μ- 20% ξξψευ.
δςιχψ μΰ μδιωαψ, ξηλιν μλν εωξηιν ξΰγ ωηζψϊν.
ΰϊν πεσ ξΰγ φιαςεπι αΰψεςιν.
ϊβιγ,λμ δθιτεμ αΰψες ϊχμδ πςωδ ςμ ιγι ωπιλν αμαγ,αωθη,ΰε ωφεεϊ δριες ξεχτυ μΰψεςιν λΰμε.
ξι ξΰαηο ΰϊ δϊχμεϊ ? ξδιλο ιω μλν αψλα ρτψιι χψαεψθεψιν ? ξδ ςεγ ΰϊν μεχηιν ΰιϊλν ?
λμ δθιτεμ ξςωδ ς"ι ωπιπε, φεεϊ δριες ϊξιγ ξεχτυ αξφαιν δμμε ς"ξ μϊϊ ςζψδ αξφα εμΰ πφμιη μςξεγ αθιτεμ. ΰπηπε ξΰαηπιν ΰϊ δϊχμεϊ, ΰηγ διιϊψεπεϊ ααπιϊ ψλα αιγιιν ωμκ ξ ΰτρ. ιω μπε δψαδ φιεγ αψλα, ξρτψιι χψαεψθεψ ψφεςεϊ ξπες ξιιραιν εςεγ..., αρετε ωμ γαψ ζδ ξιψευ διωψγεϊ :
To finish first you first have to finish
μιψο
ηπο, τδ ΰϊδ θεςδ, ΰϊ δλιεεπιν ΰπι φψικ μαφς ςμ ξρμεμ χαες εχθο, μΰ φψικ μβξες χιμεξθψιν.
δδϊξεγγεϊ ωμ δψλα ςμ ξρμεμ ξιψευ ξεμ ξρμεμ ΰιξεο διΰ ωεπδ μβξψι, δξςξρδ ςμ δψλα, ρβπεο δπδιβδ, δμηυ ελε.. ωεπιν μβξψι, αψβς ωδψλα ξρεβμ μριιν 200 χ"ξ αψφιτεϊ. λιεμιν ϊξιγ εϊξωικ μςωεϊ εΰαμ μγςϊι μβξες χ"ξ ψαιν αΰιξεο ςν ψλα δξιψεφιν ωμκ ζε θςεϊ, αξιεηγ ωΰιο μκ ϊχφιαιν ΰηψι λμ πριςδ μτψχ ηφι ψλα μδημισ μηγω εμαγεχ ωεα.
μιψο ξζμ θεα ςμ δξιψευ δψΰωεο, πδπιϊι μψΰεϊ ΰϊ δψλα ςεαψ μιγι. μΰ ιεγς ΰν ψΰιϊ ωπεττϊι μλν μωμεν.
ξδ διϊδ δϊχμδ εξδ ςωιϊν μδϊβαψ ςμιδ?
δλμ ωθειεϊ
ΰηψι δξψευ πδβϊι μψΰωεπδ ςμ δψλα. λμ δςαεγδ, ωεεδ ΰϊ δηιεκ. ζδ μΰ τςν ψΰωεπδ ωΰπι ξχαμ ξωδε ωϊλππϊι μιγ, εζδ ϊξιγ ξμεεδ αδϊψβωεϊ, τψτψιν ααθο, ιςαεγ, μΰ ιςαεγ, ξδ ιωαψ? ζε διϊδ δβγεμδ αιεϊψ![]()
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
באיחור מה, קבלו תמונות של הרכב לאחר טבילת האש (בוץ) במרוץ הראשון (צילם אסף).
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
ϊβιγε μΰ ωξςϊν ςμ ΰεν τψτψ ΰε ωζδ λκ ϊελπο αρεμιγ
εηευ ξζδ ξδ χεψδ δψλα λαψ ξλειμ?
ςιγε
διδ φψικ μδιεϊ ξιψευ ωμ βγι αωαϊ, ΰαμ δεΰ αεθμ/πγηδ.
ξδ γςϊλν μιψο + ΰιιμ + πξψεγ, ωπφΰ μΰιξεο ξωεϊσ αγψεν?
ΰπηπε ΰξεψιν μφΰϊ αλμ ξχψδ, εΰν ϊφθψτε ζδ ιδιδ πηξγ.
δλμ ωθειεϊ
εΰν ϊφΰε μΰιξεο αγψεν, εϊςγλπε ΰιτδ (ΰτωψ λξεαο βν ατψθι), ζδ βν ιδιδ πηξγ:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
χεαι
διδ β'ιτ...
ξεεϊ μβπαιν
μζδ ΰϊν χεψΰιν γψεν??? φψικ μχπεϊ μλν ξφτο...
χεαι
διδ β'ιτ...
ξεεϊ μβπαιν
δωαες δϊαφς ιεν λιεμ δξϊμιν δψΰωεο ωμ δψλα, αξτςμ δαεμξιν ωμ ΰρτιψ αϊμ-ςγωιν. ψεα δζξο πθε ωιξω μτψεχ εδψλαδ ωμ δαεμξιν ςμ δψλα εωμ δαεμξιν ςφξν μφεψκ ωιρϊεν ξηγω, ςν αγιχϊ γιπξεξθψ μτπι εΰηψι. ωξεπδ αεμξιν ζδ δψαδ ςαεγδ... αλμ ξχψδ, δαεμξιν δχγξιιν δϊβμε ξδψ ξΰγ λξλειιμιν αφεψδ ξΰγ μΰ ξϊΰιξδ μΰεθε εωεπε μβξψι, δΰηεψιιν βν ςαψε ωιπει, ξΰηεψδ βν δημτπε μχτιφιν ξςθ χωιν ιεϊψ ξδξμΰι. δϊεφΰδ μΰηψ ραα δωιπειιν ξεψβωϊ ξΰγ - ζειϊ δβμβεμ ιψγδ αφεψδ ξωξςεϊιϊ (μιψο ξγαψ αϊηεωδ ςμ ηφι), εδψλα ξψβιω θεα εξδεγχ δψαδ ιεϊψ. ςγιιο ξγεαψ ςμ ηεειϊ πδιβδ ωεπδ ξΰγ ξλμ ξδ ωΰπι ξλιψ - επρςϊι ςμ λξδ ξξλεπιεϊ δψΰμι ψιιγ δξεαιμεϊ αΰψυ. ΰπι ξγαψ ςμ λπιρδ μβωψ ΰιψι ξτηιγ ατεμ βζ, αξδιψεϊ ωξεςψλϊ α120-130, ΰπι ξηζιχ ηζχ εςεφν ΰϊ δςιπιιν (αξεωα δπεεθ) - ελμεν. μΰ ξψβιω ΰτιμε λχτιφδ, ρτχ ΰν δβμβμιν πιϊχε ξδΰγξδ. ΰπι ξψβιω ΰϊ τρι δδψςγδ αξεωα χωδ ιεϊψ α50 χξ"ω αφ'ψεχι.
αξεθ δξιιφα ςγιιο μΰ πβςπε, ειω αδημθ ςεγ ξδ μωτψ εμμξεγ ςμ ξςψλϊ ξϊμιν ξεψλαϊ λζΰϊ. ΰαμ δξφα θεα μχψΰϊ δξψευ α30 μηεγω, ειω μμιψο εΰιιμ ςεγ δψαδ γαψιν ΰηψιν μργψ αΰεθε...
λξδ ϊξεπεϊ - μφςψι αωμα δπριςδ δΰεψ λαψ διδ ξςτο ξγι αωαιμι εδφιμεξιν μΰ ψΰειιν μφτιιδ.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
ωξψε ςμ χωψ