Close
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: מצבר גמור?

  1. #1
    חבר רשום nirzi3's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    אביגדור
    הודעות
    180

    ברירת מחדל מצבר גמור?

    מצבר 12 וולט 7 אמפר/שעה שמוציא 12.19 וולט תקין או גמור?

    וכמה המידה הנורמאלית שהמצבר צריך להוציא?
    ניר

  2. #2
    חבר רשום חימושניק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2004
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,123

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    המצבר לא גמור, אבל צריך טעינה. מתח מצבר טעון ותקין הוא 12.5 וולט.

  3. #3
    חבר רשום nirzi3's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    אביגדור
    הודעות
    180

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    טוב

    תודה רבה
    ועוד שאלה הטעינה צריכה להיות טעינה ארוכה או איטית או איך שלא קוראים לזה או שסתם טעינה מהאלטרנטור מספיקה?
    ניר

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    רצויי איטית - 10 אחוז מהקיבולת
    ז"א 0.7 אמפר כל זרם בין חצי לאחד וחצי אמפר יהיו בסדר
    חשוב לא לטעון טעינת יתר
    חימום המצבר כתוצאה מטעינת יתר יגרום להתאדות האלקטרולית ופגיעה בקיבולת המצבר.

  5. #5
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    ערן, איך אתה מונע טעינת יתר ? בייחוד עם אלטרנטור ולא בטעינה ידנית ומבוקרת
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    בשביל מתח של 12.19 וולט הוא לא צריך לטעון את המצבר בטעינה איטית, אלא לטעון אותו עם האלטרנטור(בנסיעה לדוגמא) ולבדוק אם יש טעינה בכלל.
    מוריס
    זיפואי אמיתי מסתובב תמיד עם מצית ספייר!

  7. #7
    חבר רשום חימושניק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2004
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,123

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    מתח המצבר לעולם לא יעלה על המתח המסופק מספק הכוח (כלומר המטען). ברגע שהמטען ינותק, מתח המצבר, באם המצבר תקין, ירד לרמה ה"טבעית" כ-12.5 וולט בתוך דקות ספורות.

    טעינה של מספר שעות בזרם של עד 0.7 אמפר(אפשר פחות) במתח של כ-14 וולט תטען את המצבר לא רע.

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    אני אתעלק על השרשור -

    המצבר שקניתי עם הרכב מסוג שנפ 65 אמפר, היה מתניע בקושי והנחתי שהוא בסוף הדרך, אחרי ששכחתי תאורת פנים למשך מספר שעות והוא החזיר את נשמתו לבורא החלפתי אותו בלי להסס במצבר גדול יותר וזרקתי אותו על הג'יפ הישן שם הוא שימש לצורך התנעת כבלים פעם ב...,
    עברו 8 חדשים לפחות, לא ניסיתי לטעון אותו במשך הזמן הזה, החלפתי מצבר גם בג'יפ הישן ואז הבחנתי שהמצבר הנ"ל לגמרי לא ישן (פחות משנתיים) עפ"י ההטבעה שעליו וכנראה הספדתי אותו בטרם עת...
    כנראה שהוא התניע קשה בגלל שאינו מיועד לספק זרם התנעה מספיק לגראנד (נתוני יצרן 600CCA לעומת בערך 300 שמספק מצבר כזה). התבאסתי...
    היש דרך להציל אותו או שהוא כבר מזמן מגופר וחבל על הזמן ? ראבק 600 ש"ח עולה היום מצבר חדש 80A מתוצרת נורמאלית ! בפעם הקודמת שבדקתי זה היה פחות מחצי מחיר...

  9. #9
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,363

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    ערן, איך אתה מונע טעינת יתר ? בייחוד עם אלטרנטור ולא בטעינה ידנית ומבוקרת


    במידה ואתה משתמש במצבר כמו שנכון להשתמש בו, כלומר, רק לסטרטרים, אז הוא טעון באופן מלא כל הזמן, ואז הטעינה, גם מהאלטרנטור, היא איטית למעט רגעים קצרים לאחר ההתנעה. זו אחת הסיבות לכך שלא בריא לפרוק מצבר שלא מיועד לזה.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל חוזר: מצבר גמור?

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
    במידה ואתה משתמש במצבר כמו שנכון להשתמש בו, כלומר, רק לסטרטרים, אז הוא טעון באופן מלא כל הזמן, ואז הטעינה, גם מהאלטרנטור, היא איטית למעט רגעים קצרים לאחר ההתנעה. זו אחת הסיבות לכך שלא בריא לפרוק מצבר שלא מיועד לזה.
    במקרה של מצבר רכב תן לאלטרנטור לעשות את העבודה
    במקרה של מצבר של 7 AH בעזרת מטען ביתי שמנתק את עצמו או ניתוק לאחר כ 10 שעות (תלוי בקיבולת המצבר, בזרם הטעינה וכמה המצבר היה טעון לפני הטעינה).

נושאים דומים

  1. קלאצ' גמור ורעשים
    על ידי tomerbuch בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 20-08-09, 17:47
  2. מצבר להיילקס 95 4X4 (שאלה על מצבר והגבהה)
    על ידי zivi בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 21-11-08, 12:47
  3. שאלה לגבי מצבר (איזה מצבר להיילקס 99 וכמה עולה היום?)
    על ידי spiderman בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 12-11-08, 19:06
  4. פיצול מדיון אחר: מצבר כפול בקומות והאם צריך לנתק מצבר כדי לרתך?
    על ידי חימושניק בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 08-02-07, 08:03
  5. כמה זמן אמור להחזיק מצבר?????
    על ידי אייל בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 13-10-03, 13:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •