
Originally Posted by
אלון_ק
איזה קישקוש נהדר. מה, הם יורידו לו עוד את המחירון?
כן וכן וכן - כשאתה מנסה למכור רכב שמחירון שלו 64000 ואנשים שמתקשרים מוכנים לבוא לראות אם אתה מוכן לדבר על 25000 אז התשובה היא כן רבתית.
יש המון שלא מכרו כי הם מרוצים. כי זה הרכב הכי נח שיש, כי אתה מלך בפנים וכי ההוצאות אמנם לא נמוכות, אבל הם גם לא הטירוף המוחלט שאתם מתארים. יש לי מספיק חברים שהיה/יש להם דיסקו כדי לקבוע את זה, בפרט אחרי שראיתי קצת יותר דיסקברים ודיפנדרים מלמטה מרוב הח'ברה כאן (עם כל הכבוד). נכון, יש נפילות והן כואבות מאוד, אבל רכב נורמלי - ויש כאלו, תפסיקו לעשות מזה איזה פרה קדושה שאין - לא כל כך יקר לאחזקה ונותן רמת חיים שהשאר יכולים רק לקנא בה.
יש המון שנוסעים על האוטו כי הם לא מצליחים למכור והם עוד לא הבינו שעדיף למכור בהפסד העיקר למכור
זו הסיבה שאתם רואים כל כך הרבה אנשים עם דיסקברי, כי אם תיקח 100 איש ותתן להם דיסקברים הרבה יצאו ממורמרים וכועסים, אבל לא הרבה פחות יצאו מרוצים. ישלמו יותר, אולי, אבל יהיו מרוצים.
הדור הראשון היה בעייתי ממש, אתם מתייחסים לזה כאילו כל דבר שכתוב עליו ל"ר זה אותו זבל. נשאבתם כל כך חזק לתוך הסטיגמה שאתם כבר לא רואים ישר (זה מופנה בפרט לבעלי הגראנד צ'רוקי והצ'רוקי למינהם).
לסמוראי עשו אותו דבר, אבל ההפך - הוא הרכב הכי אמין, עביר, בלתי שביר, נהדר וזול שיש. אחרי היכרות קרובה מאוד עם המון כאלו, אני חייב לספר לכם שהסמוראי הוא בדיוק אותו זבל כמו CJ, סופה, דיפנדר וכו'. לא אמין יותר, שביר פחות אולי אבל רק כי אין לו מנוע, עביר פחות, לא משהו מיוחד. זול יותר בסופו של יום, אולי; נח יותר לסטודנטים ושומר על ערכו, בטוח; אבל מכאן ועד הסטיגמה של הרכב? 80% מהרכבים האלו שחוטים מעבר לכל ביקורת, באחוזים יעלה יותר לתקן אותם מל"ר מחורבן.
מה זה חשוב מה הסיבה ? גם אוטו חלש מאוד יקבל נזקים אם לא תחליף לו צינורות מים - לא רלוונטי והיה לי גם אחד כמו שאתה בטח יודע
חלאס עם הקיצוניות, יש סיבה יותר טובה מקונספירציה כלל עולמית למה דיסקברי הוא רכב נמכר מאוד. יש סיבה עוד יותר טובה למה הדיפנדר נמכר אותו דבר כבר 60 (!!!) שנה (איפה הצ'רוקי והסמוראי? איפה הפאג'רו, הטראנו ושאר הרכבים? הרי ברור לכולנו שבעוד 20 שנה הם לא יהיו, שלא לדבר על 60). "חרא של אוטו" לא נכנס לאף אחת מהסיבות.
שמרו על קשר