תמונות. חבל על הזמן בלי תמונות עם סקיצות עליהם של מה שאתה רוצה לעשות ומה מפריע לך.
כרגע אני עם סרנים של טויוטה היילקס
אני מתקשה בחישוב של חיבור torque bar משום שביצת הדיפ' באמצע והטרנספר בצד
זה יוצר לי מצב שה torque bar כמעט צמוד לשילדה דבר שיכול להגביל אותי מאוד במהלכי מתלה
אני צריך עזרה ורעיונות ממבינים ומבעלי מקצוע
תודה רבה
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
תמונות. חבל על הזמן בלי תמונות עם סקיצות עליהם של מה שאתה רוצה לעשות ומה מפריע לך.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
http://imgsrv.pic4u.co.il/8b516dfc98...6e0020000.aspx
אתה מתכוון למוט העליון?X2
את זוכרת איך נפגשנו כאן לפני שנה,
על יד השיבר המטפטף הג'יפ שלי חנה.
(אריק........סיני)
כן רק שאצלי הוא אמור להתחבר גם ללמטה ולא להשען על הקפיץ
בתמונה שהראיתה יש לך את מוטות הרדיוס שמשמשים לקונטרה
אני מתכנן לבנות בדיוק כמו שמוכרים ברוקי רואד
שימו לב המיקומים שאריק חיבר את המוטות העליונים אלו המקומות היחידים שיש לי לחיבור הtorque
מקסימום מעט מאוד פנימה
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
קובי,קודם כל כמו נמרוד - תמונות!
ממה שהבנתי אתה צריך לבנות "גשר" בצד הביצה,אליו תתחבר הזרוע,ולמצוא נקודת חיבור (אני מנחש שבאיזור הטרנספר).קשה לי להאמין שהזרוע במצב כזה תהיה קרובה מדי לשילדה.
מורי-0535335353
יש לי תמונות מהאינטרנט בלבד
שימו לב בתמונות קיים סרן של סמוראי לכן הכל תקין וה torque bar נמצא באמצע
עכשיו המיקום היחידי שנותר לי הוא היכן שהאגזוז בתמונה
זה מקשה עלי את החיבור לסרן מישום שהביצה גדולה יותר וזהו תנו רעיונות בקשה
ואם זה תקין אז ציינו זאת
בכל אופן עלה במוחי רעיון ניבזי ביותר
אני אחבר את המוט באמצע מעל ומיתחת לדרייבשאפט כך שהדרייבשאפט יעבור בינהם
מה אתם אומרים?
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
נכתב במקור על ידי combina347
אוי מה שהסלעים יעשו לזרוע הזאת....(אתה אוהב סלעים לא?)
מורי-0535335353
מה הפיתרון
מה ההשפעה של מוט אחד בלבד שמחובר מעל הסרן
מה הנזקים שאני אחטוף (בושינגים, קפיצים שבורים, אולי המוט לא יועיל כלל מיכוון שמאחור יש שאקלים) אני מעוניין ללמוד הכל את כל מה שלא הספקתי לחשוב עליו עדיין
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
השאלה שלך היא איפה למקם את המוט כדי שלא יפריע לדרישפט? קודם כל המוט הזה לא חייב להיות באמצע, אני מקווה שזה ברור. אם הביצה נמצאת באמצע, והדרישפט הולך לצד אחד, הגיוני ללמקם את המוט בצד השני. אם האגזוז מפריע, אז אפשר להוציא אותו הצידה או פשוט לנתב אותו אחרת. אני מקווה שהבנתי איכשהו נכון. עדיין חסרה לי מאד תמונה ברורה של האוטו שלך מלמטה עם איזה כמה קוים ביד או בצייר של וינדוס שיסבירו את העניין. אני לא אוהב לדבר ככה באויר.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אני צריך לצלם
רק אחרי יום שלישי
מבטיח לעשות בוק
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
הצאתי תמונות מעטות מלפני חודשיים אולי
לא תבינו כלום אבל זה מה יש עד אחרי יום שלישי
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
עוד אחת שמצאתי ואני ממש חמוד:-)
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
טוב אז החלטתי לבטל את האגזוז וכשנגיע לרגע שלו כבר נמצא לו פיתרון
אז הנה תמונות אני לא כל כך מרוצה דה ממש חובבנית אבל הכל יתוקן
תהנו בינתיים מהתמונות
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
המשך
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
עוד תמונות
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
לא טוב, לא טוב.
בתמונה רואים את המרחק הגדול בין הציר של זרוע המומנט החדשה, לבין הציר של קפיץ העלה. גם הזרוע וגם הקפיץ מחוברים בחיבור קשיח לסרן. תנועה של הסרן ביחד תהיה מאד בעייתית, יש שני צירי סיבוב נפרדים. הוא ינעל או לחלופין יעוות את הקפיץ וישבור משהו. במתקנים מסוג זה יש מעין שאקל בחיבור של זרוע המומנט לשלדה, השאקל מאפשר לזרוע חופש, ועדיין להתנגד למומנט הסיבובי שזה תפקידה היחיד. אותו דבר אגב קיים גם בדרישפט, והפתרון המקובל שם הוא סליפ-יוק שנותן לדרישפט חופש להתקצר ולהתארך.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
נכון ואני הולך לבנות את זה עוד לא סיימתי
בתמונה רואים איך הוא יכול להפתח
ורואים את הבורג הקיים באמצע המוט השני לכיוון זווית הסרן
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
מה זה כל הברזל הזה?
מה אתה מנסה לבנות?
אם אתה בונה את זה טלסקופי, עוד יותר טוב, אם כי נראה לי סיבוך מיותר בבנייה.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
נמרוד אני בונה את זה טלסקופי ולא נראה לי מסובך
אך הטלסקוך לא יוכל להסתובב רק להפתח האם זה חיסרון?
אני מתכוון לקחת שיני הזחה של דרייבשאפט ישן לכן הוא לא יסתובב עם תנועת הסרן
ועוד דבר
אני מתכנן מיסבי רצה בחיבורים לסרן כדי לתת לו את האפשרות להפתח אך לא בטוח שהם יעמדו בעומס
מעוניין בהצעות
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
שמרו על קשר