שלי עניה מרודה וגם אם אני אהיה עשיר היא רוצה רנגלר חדש (אבל על 35), H2 חדש ופורשה 911 קררה טורבו בחניה. אבוד לי... לפחות היא רוצה ג'יפים ולא RAV 4:mrgreen:
אני דואג לזה עכשיו כי:
1. אין לי שום דבר יותר טוב לעשות עם התכנון כרגע, לפחות עד שיהיה לי איפה לעבוד.
2. זה מאוד חשוב לתכנון של המתלים, גם הקדמיים. מדובר על עוד Cross-member בשלדה אליו יתחברו (אם זה יתאפשר) חלק מהזרועות של המתלים הקדמיים, אורכי דרייבשאפטים שונים (פחות מזיז לי לתכנון, יש לי בסיס גלגלים של 131 אינץ'...). אני רוצה לדעת איך רכבת הכח שלי ממוקמת לפני שאני בונה מתלים, לא תו"כ.
אני יכול לעשות הכל פעמיים, אבל מעדיף שלא. בלית ברירה זה יקרה, אבל רק בלית ברירה.
איפה אני מוצא את הנתונים על שיני ההזחה בגל היציאה של הTH400? אני מניח שהם לפי סטנדרט של SAE אותו אני יכול למצוא בטכניון בקלות, אבל אני חייב לדעת את כל הזויות של השיניים ואין לי איך למדוד אותם.
אולי אפשר להתקשר לGM ולשאול? אולי יש רק מעגל חלוקה אחד עם 32 שיניים עם circular pitch וaddendum כזה (לא שאת הCP יש לי איך למדוד) ואז אני יכול למצוא את זה בטבלא לפי הנתונים האלו? אני צריך עזרה ממהנדסי מכונות עם זה, לי עוד לא היו עסקים עם שיני הזחה/גג"שים ברמה לימודית.
שמרו על קשר