Close
מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2006
    מיקום
    אזור השרון
    הודעות
    262

    ברירת מחדל בעיית סטרטר

    שלום לכולם

    בזמן האחרון ניתקלתי בתופעה הבאה:

    1. המצבר חלש, שכן אם אני לא מניע את הרכב למס' ימים אני צריך להניעו עם כבלים אבל זה קורה פעם בכמה שבועות ולא הספקתי להחליף את במצבר לחדש (80 AH לפי ההמלצות כאן).
    2.כבר כמה פעמים ניתקלתי בתופעה הבאה: אני מנסה להניע את הרכב ואין שום תגובה (לא כמו מצבר חלש) לאחר מס' נסיונות או כעבור שעה מניע בנגיעה.
    תופעה זו חזרה על עצמה כבר 3 פעמים.

    האם לדעתכם יש קשר למצבר החלש שכן בנסיונות הבאים הרכב מניע בלי שטענתי את המצבר וללא כבלים.
    האם הסטרטר גמר את חייו וצריך להחליפו? יכול להיות שסטרטר גמור לפעמים לא יניע וברוב הפעמים יניע כמו שצריך או שיותר הגיוני בעיית חיבורים ומגעים או ריליי.

    ההתלבטות היא האם סטרטר גמור יכול לפעמים להניע ולפעמים לא???

  2. #2
    מנהל hitoy's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מרכז/ שפלה
    הודעות
    1,023

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    אורן

    יש לי הרגשה שהבעיה שלך היא יותר בעית מגע חשמלי מאשר סטרטר.
    החוסר מגע יכול להיות מהסטרטר ועד החישן מצבים של הידית הילוכים.
    בפעם הבאה שהתופעה חוזרת תנסה לשחק עם הידית הילוכים, ולנסות להניע במצב N.
    מתי זה קורה? בבוקר/ערב כשרכב קר. באמצע יום בין נסיעות. יש נקישה מקיוון הסטרטר?
    תבדוק חיבורים במצבר ובסטרטר (גם מינוסים).

    וכמו שכתבתי, זאת רק הרגשה/תחושה בלבד.
    יואב

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2006
    מיקום
    אזור השרון
    הודעות
    262

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי hitoy
    אורן

    יש לי הרגשה שהבעיה שלך היא יותר בעית מגע חשמלי מאשר סטרטר.
    החוסר מגע יכול להיות מהסטרטר ועד החישן מצבים של הידית הילוכים.
    בפעם הבאה שהתופעה חוזרת תנסה לשחק עם הידית הילוכים, ולנסות להניע במצב N.
    מתי זה קורה? בבוקר/ערב כשרכב קר. באמצע יום בין נסיעות. יש נקישה מקיוון הסטרטר?
    תבדוק חיבורים במצבר ובסטרטר (גם מינוסים).

    וכמו שכתבתי, זאת רק הרגשה/תחושה בלבד.
    יואב
    היי יואב
    זה קורה בד"כ כאשר הרכב קר ואם אני מנסה לשחזר התופעה החלה בתקופת החורף.
    כאשר הרכב לא מניע אין שום נקישות מהסטרטר.
    כמוכן, האם לדעתך יש מצב שסטרטר גמור לפעמים יניע בנגיעה.

    בתודה מראש.
    אורן.

  4. #4
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    בדיקה נוספת לחיישן מצבים היא האם יש אורות רברס?
    (חיישן NSS אחראי על הנעה ב P ו N ועל אורות רברס)
    גם אני בכיוון של מגעים אבל אם אתה אומר שהמצבר גמור - תתחיל בהחלפתו....

    סער.

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    קודם כל תחליף מצבר, יכול להיות שיש גם בעיה אחרת אבל המצבר ממסך אותה ובכל מקרה הוא גמור לפי מה שאתה מתאר.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  6. #6
    מנהל בוזי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    3,241

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אורן71
    אם אני לא מניע את הרכב למס' ימים אני צריך להניעו עם כבלים אבל זה קורה פעם בכמה שבועות
    לפני שאתה מחליף מצבר, אני מציע לוודא שאין לך "בריחת" זרם.
    כלומר שאין איזשהו צרכן שצורך זרם כשהסוויץ' סגור, והוא מרוקן לך את המצבר.

    בעז.

  7. #7
    מנהל בוזי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    3,241

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי בוזי
    לפני שאתה מחליף מצבר
    רוצה לומר, במקביל להחלפת המצבר. מצבר שהתרוקן לרמה כזו, ניזוק באופן בלתי הפיך.

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2006
    מיקום
    אזור השרון
    הודעות
    262

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי בוזי
    לפני שאתה מחליף מצבר, אני מציע לוודא שאין לך "בריחת" זרם.
    כלומר שאין איזשהו צרכן שצורך זרם כשהסוויץ' סגור, והוא מרוקן לך את המצבר.

    בעז.
    איך ניתן לבצע בדיקה כזאת?
    זה נראה רלונטי מאוד.

  9. #9
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    בן כמה המצבר שלך?


    סער

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2006
    מיקום
    אזור השרון
    הודעות
    262

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Saar
    בן כמה המצבר שלך?


    סער
    הוא בן שנה וחצי 72 אמפר-שעה.

  11. #11
    מנהל בוזי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    3,241

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אורן71
    איך ניתן לבצע בדיקה כזאת?
    זה נראה רלונטי מאוד.
    מחברים מד זרם בטור, בין המצבר לאחד הכבלים שמתחברים אליו, כאשר כל הצרכנים כבויים.
    אמורה להיות צריכת זרם מינימלית של כמה מאיות האמפר. זהירות! לא להפעיל כלום, מד הזרם עלול להישרף.
    תבצע את הבדיקה לאורך זמן (כמה דקות), יש צרכנים שהצריכה שלהם אינה סדירה.

  12. #12
    חבר רשום yanivcj's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    מוסך הייטק מוטורס. רח' התעשייה 7 א.ת רעננה
    הודעות
    354

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    אהלן אורן, אתה מוזמן לקפה, ובזמן שהמים מתחממים, אני אבדוק לך אם יש גניבת זרם.

    אופן הבדיקה - נתק מינוס מהמצבר, חבר אמפרמטר , חוט אחד למינוס מצבר והחוט השני לכבל מצבר שניתקת מהמצבר. הקריאה שאתה אמור לקבל היא מקסימום שבמקסימום 0.8 אמפר שזה גבוהה.
    בד"כ אם יש מערכות שעובדות כגון אזעקה או איתורן, האמפרמטר יראה 0.2 אמפר, לא יותר.
    יניב.
    מוסך הייטק מוטורס, א.ת רעננה 050-3573348 www.hitech-motors.co.il מכונאות כללית, טסט, דיאגנוסטיקה, שיפורי 4X4, הגבהות, נעילות, מיגונים ועוד

  13. #13

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    אורן שלום
    תעבוד לפי ההיגיון שלי.
    1.תדליק אורות בלי להניע ספר מה קורה
    2.תדליק אורות תנסה להניע האם המתח נופל (אורות נחלשים משמעותית)?אם כן רוב הסיכויים סטרטר ו/או מצבר ו/או אלטרנטור.
    3.תדליק אורות תנסה להניע אם המתח לא נופל אז יכול ליהיות בנוסף למה שניכתב כאן גם סוויטצ' דפוק .
    כל זה על רגל אחת יותר נכון על אצבע אחת.
    טל

  14. #14
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2006
    מיקום
    אזור השרון
    הודעות
    262

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    אהלן יניב וטל.

    בנתיים החלפתי מצבר ל 80AH, ועד עכשיו עדיין התופעה לא חזרה על עצמה.

    בכל מיקרה במידה ויחזור אני אקפוץ ליניב.

  15. #15
    מנהל בוזי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    3,241

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    לדעתי עדיף בכל זאת לוודא שאין בריחת זרם. לא כדאי לחכות עד שהמצבר יתרוקן שוב לגמרי.
    ריקון כזה מזיק למצבר באופן בלתי הפיך. ייתכן שאתה לא נתקל בסימפטומים כי המצבר הנוכחי בעל קיבול גדול יותר, מהמצבר הגמור שהיה לך קודם.

  16. #16
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2006
    מיקום
    אזור השרון
    הודעות
    262

    ברירת מחדל חוזר: בעיית סטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי בוזי
    לדעתי עדיף בכל זאת לוודא שאין בריחת זרם. לא כדאי לחכות עד שהמצבר יתרוקן שוב לגמרי.
    ריקון כזה מזיק למצבר באופן בלתי הפיך. ייתכן שאתה לא נתקל בסימפטומים כי המצבר הנוכחי בעל קיבול גדול יותר, מהמצבר הגמור שהיה לך קודם.
    הי בוזי

    תודה על ההערה/הארה.

נושאים דומים

  1. בעיית סטרטר מטרידה ביותר!
    על ידי haimovich2000 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 22-07-11, 02:13
  2. בעיית הנעה אקראית, סטרטר או משהו אחר?
    על ידי gmb בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 30-04-11, 01:27
  3. בעיית סטרטר חוזרת.
    על ידי אייל בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 26-11-10, 00:47
  4. בעיית דלק או בעיית חשמל ?
    על ידי ניצן שירזי בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 09-04-07, 21:42
  5. בעיית סטרטר בוויליס cj 2a 1948
    על ידי Amit_k בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 25-06-06, 12:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •