שאלתך היא שאלה משחר ימי הג'יפאות, הדיונים עליה כבר זכורים לחכמי הפורומים משכבר הימים, אני אנסה לתקצר:
האסכולה נגד
1. שילוב הנעה קדמית על אספלט אינו מאפשר החלקה של הגלגלים וגורם נזק למערכת ההינע ברכבים ללא דיפרנציאל (או מערכת הפרשי מהירות) מרכזי.
2. שילוב 4X4 ברכב ללא דפרנציאל מרכזי ונסיעה במהירות גבוהה עלול לגרום למצבים של אי יציבות הרכב וסיכון.
אסכולה בעד
1. בכביש רטוב / בוץ יש מספיק החלקה לגלגלים כך שלא יגרם נזק משילוב 4X4 ברכב ללא דיפרנציאל מרכזי.
2. תוספת היציבות שווה הכל.
מניסיון שלי ואחרים בשילוב 4X4 ללא דיפרנציאל מרכזי בכביש רטוב תוספת היציבות מהותית ועד היום טרם ראיתי מקרה של נזק.
שמרו על קשר