Close
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    בצפון
    הודעות
    187

    ברירת מחדל רעידות ב 4x4

    שלום לכולם,

    הרעידות התחילו לאחר החלפת הטראנספר באוטו, הן מופיעות כשהידית של הטראנספר נמצאת במצב 4x4 high ללא שום קשר למצב הלוקרים, פתחים או סגורים, שיפצתי דרייבשאפט קדמי בגלל חופש
    והבעיה עדיין נותרה.

    כשהלוקרים נעולים אבל הידית של הטראנספר נמצאת במצב 2x4 אין שום רעידות בכל ההילוכים.

    מה שמוביל אותי לחשוב שזה הטראנספר, אציין שהרעידות מלוות אם נקישות של, לפחות כך זה נשמע,
    גלגלי שיניים.

    אם יש למישהו רעיונות אני אשמח לשמוע.
    היה מתחת ל-50 כ"ס,
    היה מעל-200 כ"ס,

  2. #2
    חבר רשום nir.samo's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2005
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,458

    ברירת מחדל חוזר: רעידות ב 4x4

    כנראה שהדרייבשפט הקדמי שלך לא מאוזן. תבדוק שהרכבת אותו בדיוק כמו שהיה גם בשני הקצוות וגם בחלק המתארך (מסומנות נקודות בכל חלק שצריכות להתאים).
    אם אתה חושב שזה דווקא הטרנספר (לא סביר) תנסה לנסוע ללא הדרייבשפט (הקדמי).

  3. #3
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,843

    ברירת מחדל חוזר: רעידות ב 4x4

    יש סיכויי שאת התושבות של הטרנספר גמורה.. או שלא חיברת אותו כמו שצריך..

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    בצפון
    הודעות
    187

    ברירת מחדל חוזר: רעידות ב 4x4

    לגבי הדרייבשאפט, כתבתי שאין שום רעידות כשהלוקרים סגורים והידית בטראנספר במצב 2x4 בכל ההילוכים. גם במהירות של 100 קמ"ש אין שום רעידות או קליקים.

    לגבי התושבות של הטראנספר הוחלפו לפני חודשיים בערך, כל השלושה מקורי מסוזוקי.
    היה מתחת ל-50 כ"ס,
    היה מעל-200 כ"ס,

  5. #5

    Exclamation חוזר: רעידות ב 4x4

    כפי שנאמר לך הבעיה כנראה או בתושבות הטרנספר או בהרכבה שלך
    כנראה הטרנספר לא יושב ישר

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    בצפון
    הודעות
    187

    ברירת מחדל חוזר: רעידות ב 4x4

    עידכונים מהשטח:

    אתמול החלפתי טראנספר באוטו, הטראנספר שכעת מורכב באוטו היה תקין עד לרגע האחרון בו הוא עבד, הסיבה להחלפתו היתה "השריקה" שלו, חוץ מזה לא היו שום בעיות איתו.

    הרעידות והקליקים שמתלווים לרעידות נשארו ללא שינוי. על הדרך נבדקו תושבות טראנספר, תקינות.

    עכשיו אני נוסע גם אם טראנספר שורק וגם אם בעיה שעדיין לא נפתרה. עוד דבר ששכחתי, רוקנתי את השמן מהטראנספר המוחלף, השמן שיצא היה בצבע אפור כהה וללא שבבים או חלקי מתכת.

    עכשיו נשאר לי לפתוח את הסרן הקדמי, נראה מה אני אגלה שם.

    חב'רה, לכל מי שנתקל בעבר בתופעה זהה, אם יש עוד מה לבדוק ולא בדקתי, בקיצור כל מי שיכול
    לעזור אני אשמח.
    היה מתחת ל-50 כ"ס,
    היה מעל-200 כ"ס,

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: רעידות ב 4x4

    כמו שציינו לפני, זה יכול להיות הדרייבשפט הקידמי.
    הוא לא אמור ליצר רעידות אם אתה לא ב-4X4, אפילו אם הלוקרים סגורים: פשוט כי הוא מנותק ממערכת ההנעה (driveline).
    וודא שהסילפ-יוק מחובר לסליב "כמו שצריך".

    אפשרות נוספת: חפש חופש ביוק בכניסה לדיפרנציאל הקדימי, או כל חופש אחר בפיניון של הדיפרנציאל הקידמי, (מלבד התנועה הסיבובית).

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    בצפון
    הודעות
    187

    ברירת מחדל חוזר: רעידות ב 4x4

    ציטוט נכתב במקור על ידי zivayalon
    כמו שציינו לפני, זה יכול להיות הדרייבשפט הקידמי.
    הוא לא אמור ליצר רעידות אם אתה לא ב-4X4, אפילו אם הלוקרים סגורים: פשוט כי הוא מנותק ממערכת ההנעה (driveline).
    וודא שהסילפ-יוק מחובר לסליב "כמו שצריך".

    אפשרות נוספת: חפש חופש ביוק בכניסה לדיפרנציאל הקדימי, או כל חופש אחר בפיניון של הדיפרנציאל הקידמי, (מלבד התנועה הסיבובית).
    קצת סדר:

    לוקרים נעולים = ציריות מסתובבות = קורונה מסתובבת = פיניון מסתובב = דרייבשאפט מסתובב,
    עד כאן קפיש?
    עכשיו במצב הזה אין שום רעידות או רעשים ממהירות אפס ועד למהירות של 100 קמ"ש, כך שלא נראה לי שזה הדרייבשאפט, גם אל אופן ההרכבה שלו עברתי - זהה לזה של האחורי.

    חופש בפיניון נבדק, לא נמצא משהו חריג ביחס לאחורי.
    היה מתחת ל-50 כ"ס,
    היה מעל-200 כ"ס,

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    בצפון
    הודעות
    187

    ברירת מחדל חוזר: רעידות ב 4x4

    דבר נוסף ששכחתי לציין:

    כשפרקתי את הדרייבשאפט הקדמי לצורך השיפוץ, שילבתי ל- 4x4 בטראנספר ובנוסף נעלתי את הלוקרים, לא היו שום רעידות או רעשים,

    כשהרכבתי את הדרייבשאפט ויצאתי לנסיעת מבחן שהיתה פחות מקילומטר לא היו שום רעידות ורעשים,
    כמובן בשילוב של 4x4 בטראנספר ולאחר מכן גם נעילה של הלוקרים.

    לאחר כמה שעות אני חוזר לאוטו, שוב בודק ושוב אני אם אותם רעידות ורעשים.
    היה מתחת ל-50 כ"ס,
    היה מעל-200 כ"ס,

  10. #10

    ברירת מחדל חוזר: רעידות ב 4x4

    נשמע לי שהדרישפט הקדמי הוא עדיין החשוד המרכזי.

    כשהלוקרים נעולים אבל הטרנספר לא משולב להנעה קדמית, הדרישפט הקדמי אמנם מסתובב אבל ללא עומס! רק כשההנעה הקדמית משולבת בטרנספר והלוקרים סגורים, יש עליו עומס.

    לרעידה יש תדר ויש עוצמה (אמפליטודה). בלי עומס אין עוצמה והרעידה לא תהיה מורגשת.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

נושאים דומים

  1. דיפנדר 110 רעידות רעידות רעידות פחד אלוהים
    על ידי BlackStar בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 11-03-11, 10:47
  2. רעידות בוקר
    על ידי im_ri בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 08-07-10, 20:23
  3. רעידות
    על ידי aybazo 1 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 21-04-09, 09:28
  4. רעידות ב-4X4
    על ידי o.m בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 30-07-06, 16:36
  5. רעידות
    על ידי שלום בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 20
    עדכון אחרון: 22-10-04, 08:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •