תשתמש בחיפוש. זה עובד.
במקרה שלך השרשור הרלוונטי הוא דביק, ונמצא כאחד הראשונים בפורום הזה.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=6856
יוני5
ברשותי סופה קצרה 93
לאחרונה חוזרת אצלי בעייה הבלמים(כנראה אחוריים)בקושי עובדים.
בעת לחיצה חזקה על הבלמים נדלקת נורת חיווי כאילו הבלם יד מורם.
לאחר כמה פמפומים על הדוושה הנורה נכבת אולם הבלמים עדיין לא מתפקדים כמו שצריך
רק לאחרונה(לפני חודש) החלפתי באופן מלא את שני הבלמים מאחור.
שמן הבלמים מלא לפחות כך זה נראה אולם אחת הנסיעות זיהיתי שמן על הסרן האחורי,
כשניגשתי לחפש את מקור הנזילה לא מצאי אותו.
אגב גם הלם יד עובד בורה חלשה מאוד עד שלפעמים אינו עוצר את הרכב כלל.
מה לעשות? מה לבדוק?
אשמח אם תוכלו לעזור או להפנות אותי לשרשור בנושא
תודה.
תשתמש בחיפוש. זה עובד.
במקרה שלך השרשור הרלוונטי הוא דביק, ונמצא כאחד הראשונים בפורום הזה.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=6856
יוני5
LandRover makes me feel like God - full of mercy
היילקס 95, "31, נעול כפול
מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.
יוני קראתי את השרשור הזה הוא נותן פתרנות יפים ויצירתייםאבל לא מצתי משהו ספציפי שקרוב לשאלה שלי אם תוכל למקד אותי יותר זה יעזורOriginally Posted by יוני5
תודה
בצע כיוון מרחק ברפידות לבלמים האחוריים.
קיד.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
תודה על התגובה המהירה אם תוכל לפרט יותר זה מאוד יעזור.Originally Posted by קיד
אני קצת חדש בעסק.
אם זיהית נזילת שמן ע"ג תופי הבילום יש שתי אפשרויות,שתיהן יגרמו לתפקוד לקוי
של הבלמים.
1.נזילה ממשאבת אופן, יעיד על כך חוסר בנוזל בלמים.
2.נזילה ממחזיר שמן בסרן.
take nothing but memories
leave nothing but footprints
הכל כתוב בקישור שנתנו כאן-כולל איך לכוון את רפידות הבלם.Originally Posted by akisofa
יש לך בורג כיוון (כמו כוכב, עליו יושב מנוף שאמור לכוון אותו אוטומטית. ממקום יחסית נמוך. אצלך, אם החלפת רפידות לא מזמן והן לא נוגעות בתוף, הכיוון האוטומטי כנראה לא עובד-אין מה להתרגש.)
שחק עם בורג הכיוון (על הדרך תבדוק ותשמן קלות את מנגנון הכיוון האוטומטי, דגש על מעט. אתה לא רוצה שמן על הרפידות.).
איך אתה יודע מתי מספיק? אתה מחזק עם הבורג מעט, מרכיב גלגל. יש רעש קל של חיכוך? מספיק.
אין רעש של חיכוך? הורד גלגל והמשך לחזק בורג כיוונון.
חזור על התהליך עד להשגת התוצאה הרצויה...
אני עושה את זה כל שני וחמישי בערך. המנגנון כיוונון אוטומטי נתקע בערך אחרי כל טיול בוץ... :evil:
בהצלחה, עמרי
Tica Group - השקעות נדל"ן בארה"ב:
https://www.facebook.com/ticagroupllc/?ref=bookmarks
תקשיב. היות ואתה חדש בעסק על תיתעסק עם הבלמים. גש למוסך .. על תנסה לחסוך כמה שקלים. פה מדובר על חיים ומוות. ......ברור?Originally Posted by akisofa
תודה לכולם על העזרה.
למה צריך לפרק ולהרכיב גלגל?יש פתחים מאחור שמיועדים למטרת כיוון.Originally Posted by עמרי2
take nothing but memories
leave nothing but footprints
ניסיתי לכוון לא עוזר לדעתי הבעייה במשאבת שמן או משהו כזה כי כשמפמפמים על הברקס נוצר לחץ והבלמים מתפקדים יותר טוב.
אולי יש לכם רעיונות?
כיוון בלמים לא עזר, הבלמים עדיין חלשים.
נסה באמת את מה שאביגדור הציע, ניקוז אוויר מצנרת הבלמים. בדוק גם האם השמן בסרן האחורי נוזל על אחד התופים, מצב שעלול לנטרל כמעט את התוף הנ"ל. במקרה כזה החלף מחז"ש ציריה אחורית במיידי.
גיתאי
סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
www.switch-barosh.com
אני מציע לך לקבל את הצעתו של שופינסקי ( אברמלה ??? מאיפה הבאת את השם הזה ??? )
גש למוסך ותלמד בפעם הראשונה ממישהו מקצועי כך שבפעם הבאה כבר תבין יותר , אל תשחק בבלמים אם אתה לא מבין !!לא כל דבר אפשר ללמוד בהתכתבות
כמו כן כנראה שאתה צריך להחליף מחזיר שמן בצד שראית נזילה או רטיבות על הגלגל.......
בברכה
שאולי
טול מן האדם את המדבר , ואין לך תרבות גם במקום מיושב
ס,יזהר
שמרו על קשר