Close
Results 1 to 3 of 3

Thread: KNIT SURFACE

  1. #1
    חבר רשום t_uri's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אבן-יהודה
    Posts
    1,815

    Default KNIT SURFACE

    אהלן.

    למה האופציה הזו טובה? מה-HELP לא הבנתי מה התועלת

    אורי טל
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  2. #2

    Default חוזר: KNIT SURFACE

    לחיבור מספר משטחים (שעוביים 0 ) למשטח אחד.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  3. #3
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,693

    Default חוזר: KNIT SURFACE

    הרבה שימושים. פעם התעסקתי עם איזו זרוע מעוצבת למסכי מחשב. הצורה שלה היתה די אמורפית ומורכבת מרצף של משטחים. על הצורה החיצונית, המעצב רצה לשים חיפוי שקוע בצדדים, כלומר לחפור כמה מ"מ של שטח בצורה שמצויירת על הגוף האמורפי. בשביל זה צריך קודם כל "לתפור" - Knit את כל המשטחים שמרכיבים את הגוף למשטח אחד, להלביש עליו את הצורה השנייה ולפיה לחתוך בגוף לעומק אחיד.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •