בין הסטרטר להאוזינג (בית הקלאץ') יושבת פלטה שטוחה ובה עוברים ברגי הסטרטר.
הורד הסטרטר, ובדוק אם זוג החורים התרחבו/ התעוותו
אם כן, לא מחייב שגלגל התנופה שלך הלך אלא רק הפחית
רק שהעבודה להגיע אליה.. היא בערך אותה עבודה...
בכל אופן להגיע לגלגל התנופה ואל הפחית (בדרך השגרתית) היא ע"י הורדה דרייבשאפטים, גיר, טרנספר, האוזינג עם משאבת קלאץ', פלטת לחץ קלאץ', ודיסק קלאץ'.
דרך לא שגרתית להפוך את הפחית (שעלתה לי לראש, לא ניסיתי)
היא פתיחה של כל הברגים בין ההאוזינג לבלוק המנוע, סיבוב של הפחית כלפי מטה, שליפה שלה והשלחת חדשה
וסיבוב החדשה למקומה בחורים וסגירה חזרה.
לא יודע אם אפשרי, על פניו נראה לי שכן.
שמרו על קשר