יש מכשיר שנקרא אבומטר או משהו בסגנון.
מניעים מנוע ובודקים על ה + - של המצבר את המתח (V-DC). כשהרכב מונע - אמור להיות בין 12.5 ל 13.9
בערך ! (הסימן קריאה הוא על המילה :בערך
בהצלחה
אגב מכשיר כזה מהפשוטים לא צריך לעלות יותר מ 50 ש"ח.
מחוון הטעינה אצלי לא תקין (כמעט תמיד בתחום האדום התחתון), כמה מפתיע.
כיצד ניתן לבדוק תקופתית שהאלטרנטור תקין, כך שלא אצטרך להמתין למותו בטרם עת ובתזמון מושלם בדיוק כאשר השוויגע איתי בטיול זקנים?
גיתאי
סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
www.switch-barosh.com
יש מכשיר שנקרא אבומטר או משהו בסגנון.
מניעים מנוע ובודקים על ה + - של המצבר את המתח (V-DC). כשהרכב מונע - אמור להיות בין 12.5 ל 13.9
בערך ! (הסימן קריאה הוא על המילה :בערך
בהצלחה
אגב מכשיר כזה מהפשוטים לא צריך לעלות יותר מ 50 ש"ח.
שמוליק.
http://shmulik.varsanno.com, היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע
מולטימטר בין קטבי המצבר או בין האלטרנטור למצבר
בתקין כאשר הרכב מונע אתה צריך לקבל 14.5-14.7
שמרו על קשר