מעניין אם הפעם ההעברה להגה שמאלי תיעשה כמו שצריך.......
סוף סוף האנגלים קיבלו שכל, שינו את הדש-בורד, שיפרו את המושבים, המנוע חזק יותר...
אמריקה
"ננסים" ב FACEBOOK
מעניין אם הפעם ההעברה להגה שמאלי תיעשה כמו שצריך.......
הם לא קיבלו שכל, מיכאל. תקנות הבטיחות חייבו אותם להרכיב כריות אוויר (גם בצד הנוסע.. שערורייה) - דשבורד חדש. לאפשר מרווח של 8 ס"מ בין החלק העליון של המנוע למכסה המנוע - הבליטה המצחיקה במכסה. יורו 5 - מנוע חדש. ועוד ועוד...
"בעל הבית" לא רצה לייצר את הדיפנדר החדש. התכנון היה לרכב חדש לחלוטין על בסיס הרצפה של הדיסקברי3/ פורד אקספלורר/ ריינג' ספורט, אבל בגרסה יותר מרובעת, מכויילת ומאובזרת לשטח על חשבון אבזור הנוחות. אבל הלקוחות האירופיים והצבאיים/מוסדיים "הכריחו" את פורד להמשיך את ייצור השלדה הארכאית של הדיפנדר עוד שנתיים-שלוש.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אוקיי, אבל למה להתעסק בזוטות ?נכתב במקור על ידי asafk
העיקר שאנחנו מקבלים רכב חזק יותר, מרווח יותר ויפה יותר ( מבפנים לפחות, הבליטה במכסה מנוע מצחיקה במקרה הטוב ) :-D
"ננסים" ב FACEBOOK
היות וזה כנראה הרכב הבא שלי ,ואני מקווה שזה יהיה באוגוסט - האם אפשר לקבל עליו יותר פרטים וחוות דעת שלא ניתן למצוא באתר האנגלי???
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
שמרו על קשר