Close
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: טרנו 2700

  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2007
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    8

    Thumbs up טרנו 2700

    בעיקרון יותר חשבתי על סוזוקי ויטרה, או על קיה ספורטג'.
    אבל יש מישהוא שרוצה להחליף איתי ויש לו טרנו:
    ניסן טרנו שנת 97, 2700 דיזל, קצר, ויש לי כמה שאלות.
    זה הרכב שטח הראשון שאני רוצה לקנות, כרגע יש לי פרייבט אז אני לא הכי מבין ברכבי שטח.

    איך הג'יפ מבחינת עבירויות בשטח, ואני לא מחפש רק שבילים ישרים.. אבל גם לא ביצועים של סופה.
    איך הוא מבחינת דלק יחסית לטרנו הארוך?
    230K ק"מ לדיזל זה נחשב הרבה?

    תודה מראש!

  2. #2
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל חוזר: טרנו 2700

    מעניין אותי מה יש לך לתת בתמורה להחלפה....
    צועניה ..

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2007
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    8

    ברירת מחדל חוזר: טרנו 2700

    סובארו אימפרזה 1600 אוטו', שנת 2000, יד 2, 130K

    054-5864597

    אלירן.

  4. #4
    חבר רשום R-IK's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    258

    ברירת מחדל חוזר: טרנו 2700

    מבחינת עבירויות בשטח - עבור מה שאתה מתאר, הטראנו יעשה את העבודה.
    לגבי צריכת דלק, נע בין 1:7 ועד 1:10.

    ב 1997 ניסאן החליפו את משאבת ההזרקה המכאנית לאלקטרונית. השידרוג הזה יעלה לך ביוקר במידה ותצטרך להחליף\לשפץ אותה (בסביבות 8K ש"ח).

    אישית וכבעל טראנו בעברי, כרכב ראשון הייתי קונה דוקא ויטארה. אתה יכול להתקין נעילה ולהגביהה בעלויות זניחות לעומת שידרוג שכזה בטראנו. עלויות אחזקה זולות משמעותית ורכב שתוכל אח"כ למכור בקלות.
    There is a very fine line between hobby and mental illness

  5. #5
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל חוזר: טרנו 2700

    הויטרה היא רכב נהדר, הכי הרבה פאן בשבילים מהירים ביחס לשקל ויתרון שאין בהרבה SUVים אחרים: אפשר להתקין לה נעילת דיפ' קדמי.

    אבל, היא קטנה, נמוכה מאוד ולא מזדקנת בכבוד. תחת תנאים קשים היא אפילו קורסת במהירות, כולל שילדה שנשברת בכל שני וחמישי, ודלתות שכבר לא נסגרות/נפתחות (המצב בתחום הזה היה פעם קשה עד כדי כך, שמרוב שידיות הפתיחה של הדלתות האחוריות היו נשברות, עקב הכוח שהיה צריך להפעיל עליהן בשביל לפתוח את הדלת, נגמרו הידיות במחסני סוזוקי לתקופה לא קצרה) . הטראנו מזדקן בצורה הרבה יותר מכובדת מהויטרה ועם 230000 ק"מ הוא ישאר מחובר, כולל כמובן מנוע הדיזל שלא מתרגש מקילומטראז' כזה.

    לעניות דעתי, אם אתה לא מתכוון לשים בויטרה נעילות דיפרנציאל, אחורית וגם קדמית, הטראנו הוא קנייה טובה יותר.

נושאים דומים

  1. לידע כללי - חלקים למנוע WJ CRD 2700
    על ידי tsvikac בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 12-04-14, 00:46
  2. אינגקטורים מזרקים חלפים למנוע גראנד צ'ירוקי WJ CRD 2700
    על ידי tsvikac בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 12-04-14, 00:45
  3. תמונה של תא מנוע של טראנו דיזל 2700
    על ידי דורוןרובין בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 23-08-10, 10:12
  4. ג'יפ גראנד צ'ירוקי LIMITED 2700 2003
    על ידי rainbow6 בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-06-09, 12:56
  5. האם סרן אחורי של טרנו 3 ליטר זהה לסרן של טרנו 2.7
    על ידי yeshahar בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 03-04-09, 19:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •