Close
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5
  1. #1

    ברירת מחדל סטרטר נתפס?

    הסטרטר שופץ לפני כחצי שנה.
    האוטו מניע קשה כשהמנוע חם, לפעמים צריך לתת סטרטר ארוך מאד או אפילו פעמיים.
    אתמול בטיול הכל היה בסדר (במסגרת המגבלות הציינתי, כמובן...) ואז באחת הפעמים האוטו לא הניע - נשמעו נקישות מהירות מהסטרטר. ניסיתי לעשות כפי שפעם הדריכו אותי (חכם? מטופש?), נשכבתיתחת האוטו ועם מברג קיצרתי בין הפלוס למינוס של הסטרטר כדי לנסות להניע. יצא ניצוץ ונקישות, אבל תוך 2 שניות גם יצאו עוד כמה דברים - עשן כבד וסירחון מבשר רעות...

    הקיצר, לאחר מכן כבר לא היתה שום תגובה מהסטרטר, גם לנקישות כבר התגעגעתי.

    האוטו הניע מייד בדחיפה קלה וכך הגיע לחוף מבטחים.

    מה קרה פה? מה הלך?

    תודה,
    גיתאי
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  2. #2
    חבר רשום חימושניק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2004
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,123

    ברירת מחדל חוזר: סטרטר נתפס?

    מי המחבל שלימד אותך לקצר בין הפלוס למינוס?

    אתה צריך לגשר בין הפלוס הראשי (הקבוע - חוט עבה) לבין פלוס הפיקוד (הרגעי - חוט דק) ובכך לעקוף את הסוויץ'. הפעולה הזאת טובה אם יש בעיה הסוויץ, אם יש בעיה בסטרטר עצמו, היא טובה כמו כוסות רוח למת.

    קיצור בין מינוס לפלוס הוא פעולה מסוכנת העלולה להסתיים בפיצוץ המצבר, פיזור החומצה שלו לכל עבר ולפציעות (כוויות כימיות) לא נעימות למי שנמצא בקירבתו של המצבר (שזה אתה!).

  3. #3

    ברירת מחדל חוזר: סטרטר נתפס?

    לדעתי הוא לא קיצר בין בין הפלוס למינוס .
    הוא קיצר בין הפלוס (+) זה שמחובר למצבר ל פלוס (+) זה שיוצא מהסולניד ונכנס לתוך גוף הסטרטר
    יש לו לפעמים כבל שנראה כמו כבל מינוס ( -) .
    אבל מה זה משנה לא עושים כאלה דברים מבלי שאתה מבין טוב מה אתה עושה .
    ****
    איציק

  4. #4
    חבר רשום אביב's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2003
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    140

    ברירת מחדל חוזר: סטרטר נתפס?

    ציטוט נכתב במקור על ידי gnaveh
    האוטו מניע קשה כשהמנוע חם, לפעמים צריך לתת סטרטר ארוך מאד או אפילו פעמיים.
    אני חושב שהבעיה הראשונית לא הייתה סטרטר, בעיית מערכת דלק- ככל הנראה וסת דלק (גומייה חסרה או קרועה, וסת לא תקין).

    מרוב סטרטרים הוא נתפס....:sad:
    אביב

    "צירוף מקרים הוא הדרך של אלוהים להישאר אנונימי" (אינשטיין)

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: סטרטר נתפס?

    זה יכול להיות קשור לעובדה שהחלפת גיר, אני עוד מנסה לחשוב איך. (סטרטר-גלגל תנופה וכו')

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

נושאים דומים

  1. גז נתפס
    על ידי ishc בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 26-02-10, 08:25
  2. גיר נתפס
    על ידי עידן עוזי בפורום פורום Full size Jeep
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 11-12-08, 07:09
  3. ברקס קידמי נתפס
    על ידי vito11 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 04-12-04, 00:02
  4. קרבורטור נתפס
    על ידי haimmiri בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 22-07-04, 08:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •