Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 30 מתוך 30
  1. #21
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל

    חנן

    עם אני זוכר נכון אצל עירא יש סטרטר עם סולונויד על הסטרטר, כך שמה שהיה מחובר (דרך הנגד) זה הסליל של הסולונויד, יכול להיות שמצד אחד זה הוריד את המתח על הכוייל ומצד שני המתח על הסולונוייד היה נמוך מידי בשביל לסגור אותו (ולהפעיל את הסטרטר).

  2. #22

    ברירת מחדל

    עם סטרטר מהסוג הזה, זה ייתכן.

  3. #23
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    נפתר? אם כן איך?
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  4. #24
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל

    חנן, אם החוט הזה נשאר לא מחובר (הג'יפ מניע ועובד) מה המשמעות?

  5. #25
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל

    הספקתי ללמוד משהו בינתיים: סולנואיד עם 3 רגליים הוא דגם שיצא עם מנועי 6 צל' עד שנת 71 ואילו זה עם ארבעת הרגליים 80-8 . עדיין אין לי שמץ של מושג מה ולמה ההבדל....

  6. #26

    ברירת מחדל

    אני לא יודע לענות לגבי הדגמים המוקדמים יותר, אבל לגבי הדגמים המאוחרים, אם לא תחבר את החוט שמיועד לרגל הרביעית אתה תקבל מתח נמוך יותר בקויל בזמן התנעה, דבר שעלול לגרום להתנעה קשה יותר.

  7. #27
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל

    ההתנעה דווקא בסדר, טוב יותר משהיתה... אני מנסה להבין אם יש קשר לבעית שעון הדלק/טמפ, שמה שקורה שם לא הגיוני- המחוג מטפס למקס' גם כאשר החיבור למד הדלק מנותק. נראה הגיוני שישנו קצר/נתק היכן שהוא במערכת ולאוו דווקא במערכת מד הדלק( נבדק עם מד חדש ושעון חדש ללא שינוי), לכן נראה לי הגיוני שיש קשר. או שאני סתם מקשקש.... :shock:

  8. #28

    ברירת מחדל

    סבאבה.

    לא אמור להיות קשר, אבל מהיכרות עם הידיים שנוהגות להתעסק עם החשמלים ברכב ישראלי ממוצע: הכול יכול להיות.

  9. #29
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל

    טוב, 20 שנה, מכונאים פינלנדים, מכונאים ישראלים- הכל יכול להיות..
    בשאיפה מחר להחליף לסולנואיד ארבע רגליים חדש ואז נראה...

  10. #30
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל

    הוחלף סולנואיד לאחד עם 4 רגליים ואכן ישנו שיפור נוסף בהתנעה. אני מניח שההבדל יהיה משמעותי עם מצבר ו/או סטרטר חלש.
    בינוביץ טוענים שההבדל היחיד הוא בכך שהדגם עם 4 הרגליים אטום- אין חדירת מיים.
    מצד שני לדגם עם 3 רגליים יש מתג התנעה, נוח כשעובדים על הרכב.

    עדיין מנסה לברר מה ולמה ההבדלים.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. בעית התנעה בבוקר ...
    על ידי boaz1969 בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 25
    עדכון אחרון: 21-12-10, 19:54
  2. בעית התנעה
    על ידי אופיר מאגנום בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 31-01-09, 17:17
  3. בעית התנעה
    על ידי OFF-RoaD בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 19-08-07, 12:40
  4. בעית התנעה...
    על ידי פואד חסן בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 16-02-07, 23:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •