עם סטרטר מהסוג הזה, זה ייתכן.
חנן
עם אני זוכר נכון אצל עירא יש סטרטר עם סולונויד על הסטרטר, כך שמה שהיה מחובר (דרך הנגד) זה הסליל של הסולונויד, יכול להיות שמצד אחד זה הוריד את המתח על הכוייל ומצד שני המתח על הסולונוייד היה נמוך מידי בשביל לסגור אותו (ולהפעיל את הסטרטר).
נפתר? אם כן איך?
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
חנן, אם החוט הזה נשאר לא מחובר (הג'יפ מניע ועובד) מה המשמעות?
הספקתי ללמוד משהו בינתיים: סולנואיד עם 3 רגליים הוא דגם שיצא עם מנועי 6 צל' עד שנת 71 ואילו זה עם ארבעת הרגליים 80-8 . עדיין אין לי שמץ של מושג מה ולמה ההבדל....
אני לא יודע לענות לגבי הדגמים המוקדמים יותר, אבל לגבי הדגמים המאוחרים, אם לא תחבר את החוט שמיועד לרגל הרביעית אתה תקבל מתח נמוך יותר בקויל בזמן התנעה, דבר שעלול לגרום להתנעה קשה יותר.
ההתנעה דווקא בסדר, טוב יותר משהיתה... אני מנסה להבין אם יש קשר לבעית שעון הדלק/טמפ, שמה שקורה שם לא הגיוני- המחוג מטפס למקס' גם כאשר החיבור למד הדלק מנותק. נראה הגיוני שישנו קצר/נתק היכן שהוא במערכת ולאוו דווקא במערכת מד הדלק( נבדק עם מד חדש ושעון חדש ללא שינוי), לכן נראה לי הגיוני שיש קשר. או שאני סתם מקשקש.... :shock:
סבאבה.
לא אמור להיות קשר, אבל מהיכרות עם הידיים שנוהגות להתעסק עם החשמלים ברכב ישראלי ממוצע: הכול יכול להיות.
טוב, 20 שנה, מכונאים פינלנדים, מכונאים ישראלים- הכל יכול להיות..
בשאיפה מחר להחליף לסולנואיד ארבע רגליים חדש ואז נראה...
הוחלף סולנואיד לאחד עם 4 רגליים ואכן ישנו שיפור נוסף בהתנעה. אני מניח שההבדל יהיה משמעותי עם מצבר ו/או סטרטר חלש.
בינוביץ טוענים שההבדל היחיד הוא בכך שהדגם עם 4 הרגליים אטום- אין חדירת מיים.
מצד שני לדגם עם 3 רגליים יש מתג התנעה, נוח כשעובדים על הרכב.
עדיין מנסה לברר מה ולמה ההבדלים.
שמרו על קשר