ξδ γςϊλν ςμ δξιχεν δαΰ μβμβμιν ρτψ ? ΰπι ξϊμαθ αιο ζδ μαιο μωιν ΰεϊν αφγγιν ξωπι φιγι δχαιπδ.
γαψε ΰμι .
ξΰηεψδ. ξδ ωξλεςψ λξςθ ϊξιγ μΰ πλεο δπγριϊ. ξαηιπϊ ημεχϊ δξωχμ δξιχεν δπλεο δεΰ ξΰηεψ. 99% ξλμι δψλα δγεξιν, ΰμε ωξδν μχηϊ ςγ ςλωιε ΰϊ δδωψΰδ, δν ςν βμβμ ψζψαι αξιχεν ΰηεψι λζδ ΰε ΰηψ. ϊξωικ δμΰδ αΰεϊε λιεεο.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
![]()
![]()
חנן, אני חושב שיש לך מספיק משקל מאחור - מנוע, גיר, מיכל דלק, רדיאטור וכו'.
הגלגלים מאחור גבוהים בהרבה מאשר בצידי הרכב והם לא רק כמעט בגובה הגג אלא שהם גם קרובים לרדיאטור.
הגישה אליהם - כשהם אחד אחרי השני - אינה נוחה, ובמוקדם או במאוחר תזרוק את הגלגל המפונצ'ר באמצע המירוץ על התושבת שלו בחוסר תשומת לב ותדפוק את המאווררים או את כל הרדיאטור, או שגלגל פשוט ישתחרר וייכנס לביקור נימוסין אצל הרשת של הרדיאטור.
אני בעד צידי הרכב עם גישה קלה ונוחה ועם מרכז כובד יותר נמוך.
δλμ ωθειεϊ
ααΰβι, αβμμ ϊφεψϊ δξϊμδ δΰηεψι (Squat), φψικ ημεχϊ ξωχμ ΰηεψιϊ. ξχεαμ μεξψ ω-60% μτηεϊ ΰηεψδ εμψεα ΰσ ιεϊψ. ςιβεο πλεο ωμ δβμβμιν εδβπδ ςμ δψγιΰθεψ δν γψιωδ αψεψδ ξΰμιδ λξεαο.
ΰπι ψεφδ μδζλιψ λΰο πχεγδ, ωΰπι λμ δζξο ξγβιω βν ατπι μιψο μβαι δψλα ωμ ρψθιπδ - ΰπι ξθιμ ρτχ απηιφεϊ ωμ ωπι βμβμιν ρτιιψ αξψευ ψΰμι ψιιγ ιωψΰμι ΰετιιπι ωΰεψλε μψεα ~200 χιμεξθψ. ζδ ξΰγ ϊμει απδβ εαρβπεπε, ΰπι μΰ ηεωα ωζδ φψικ μδιεϊ δλμμ, ΰμΰ λμ ξχψδ μβετε.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
[quote=πξψεγ;254523]ααΰβι, αβμμ ϊφεψϊ δξϊμδ δΰηεψι (Squat), φψικ ημεχϊ ξωχμ ΰηεψιϊ. ξχεαμ μεξψ ω-60% μτηεϊ ΰηεψδ εμψεα ΰσ ιεϊψ.quote]
πξψεγ, ΰϊδ ιλεμ μδραιψ μξδ ?
αψεκ, ςμ δψΰγιΰθεψ ΰτωψ λξεαο μδβο αμι αςιδ ςμ ιγι φιπεψ ξφγ μφγ ωιωξω βν μςιβεο δβμβμ δχγξι, ΰπι βν πεθδ μλιεεο "φιγι δψλα" ξςπιιο ΰεϊι μγςϊ μξδ μγςϊε ωμ πξψεγ ςγιτδ ημεχϊ ξωχμ ΰηεψιϊ αξχψδ ωμι. εμΰ 50 50.
ϊεν δψλα δζδ πψΰδ γεξδ, εμε αξχφϊ, μψλα τεψξεμδ?
ηευ ξζδ ωμωπιδν ιω λπψΰδ 4 βμβμιν, ΰιο ωεν χωψ εωιιλεϊ.
ηπο, αξϊμδ λξε ωμκ ιω Squat ξωξςεϊι, ωΰιο μκ ξδ μςωεϊ πβγε. αξϊμδ 4 μιπχ ςν ρψο ηι, ΰε μημετιο ξϊμδ ζψεςεϊ A λτεμεϊ, πιϊο μαπεϊ Anti-Squat λξδ ωψεφιν. ζδ ΰηγ διϊψεπεϊ ωμ δθψετι θψΰχ μςεξϊ δαΰβι δχμΰρι - ΰτωψ μδςαιψ ιεϊψ ξεξπθ. αΰβι ςν ζψεςεϊ πβψψεϊ φψιλδ ΰϊ δξρδ ξΰηεψ λγι μδςαιψ ιεϊψ ξεξπθ μΰγξδ. εμτπι λμ δθψψν δδπγρι, μΰ μωλεη ΰϊ δΰξϊ δτωεθδ - ψλα δπςδ ΰηεψιϊ, λγι μδϊχγν αωθη χωδ, φψικ ημεχϊ ξωχμ ΰηεψιϊ - δβμβμιν δχγξιιν μΰ ξπιςιν. ΰζ αϊφεψεϊ ξρειξεϊ ΰτωψ μδϊχψα ιεϊψ μ50-50 δψφειιν μιλεμϊ ϊξψεο ςμ ξωθηιν θεαιν, ΰαμ ααΰβι ςν ζψεςεϊ πβψψεϊ - ΰαεμεφιδ ωμ 40 εξωδε ωπιν ξμξγϊ ωημεχϊ ξωχμ ωμ 60-70% ΰηεψδ πγψωϊ.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
λο, ηγ ξωξςιϊ, λλμ ωδξρδ ξψελζϊ χψεα ιεϊψ μξψλζ δξρδ, δδϊπδβεϊ δγιπξιϊ ωμ δψλα ϊδιδ θεαδ ιεϊψ. δδραψ μΰ τωεθ (αωαιμι, μδραιψ). ΰηϊ δριαεϊ διΰ ωδϊπεςεϊ ωμ δψλα δο μτςξιν ραια ξψλζ δξρδ εμτςξιν μΰ - μτςξιν διΰ ραια βμβμ χγξι ΰε ΰηεψι, εμτςξιν ραια φιψ δβμβεμ ωμ δψλα, ΰαμ λΰωψ δϊπεςδ διΰ ραια ξψλζ δξρδ, ξωχεμεϊ αχφεϊ δψλα ιεφψεϊ αςιεϊ. απερσ ιω ςπιιο ωμ χωιηεϊ δξαπδ. λμ ζδ αδπηδ ωΰπηπε ξγαψιν ςμ ξχψιν ωεπιν ωμ ξιχεν δξρεϊ, λΰωψ ξψλζ δξρδ ωμ δψλα αΰεϊε ξχεν.
ΰρσ.
"scars are tattoos with better stories"
ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008
ημεχϊ ξωχμ 50:50 ΰιγιΰμιϊ ψχ μφψλι ξλιψεϊ ωμ ψλα ζδ ΰε ΰηψ.
ξεθι
"scars are tattoos with better stories"
ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008
ϊεγδ, ζδ ξδ ωπχψΰ,,,
TOO MUCH INFORMATION :roll:
אכן ידוע לי שאין כל קשר בין מבנה הפורמולה 1 לבין רכב הבאגי שעליו מתקיים הדיון, רציתי להדגיש את השאיפה בתוכנון חלוקת המשקל כדוגמה.
נמרוד, השאלה היא האם יש בכלל צורך להעמיס עוד משקל על החלק האחורי של הבאגי של חנן, אולי חלוקת המשקל היא כבר כרגע אחורית והעמסה של גלגלי הספייר תהיה מיותרת
זה נכון שרוב רכבי "SCORE" אכן בנויים בצורה שאתה דוגל בה אך לפי דעתי סיגנון המרוצים בארץ נוטה יותר לכיוון הראלי רייד ואם מתיחסים לעובדה הזו אתה יכול לראות שרוב רכבי הבאגי המובילים במרוצי הראלי רייד העולמיים הם בעלי מבנה או סידור קצת שונה של הרכב בצורה ממורכזת יותר מרכבי הבאגי ה"אמריקאים" , יכול להיות שאני מסבך קצת במונחים,
קח לדוגמה את באגי smg לפי האתר הרשמי חלוקת המשקל שלה, 60 לטובת החלק האחורי ו40 לקדמי אבל ניתן לראות שחוץ מכמה ס"מ של פיברגלס אין משהו שחוצה את קו הגלגלים האחוריים,
(שימו לב גלגלים בצידי הרכב)
קח לדוגמה את הבאגי של שלסר, גם שם הסיפור דומה, ואצלו הגלגלים ממוקמים בצידי הרכב.
מה שאני בא לומר הוא שאולי חלוקת המשקל שאתה דוגל בה היא לא כל כך אידיאלית למרוצים שלנו כאן בארץ.
מהתמונה של הבאגי של ארמין שוורץ אפשר לראות שבאמת כמעט כל המנוע וגם הגלגלים מאחורי הציר המניע
πςψκ μΰηψεπδ ςμ ιγι ςιγε μεψιδ; 05-07-09 αωςδ 17:27. ριαδ: תוספת
ωξψε ςμ χωψ