Close
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2006
    מיקום
    צפון
    הודעות
    16

    ברירת מחדל בעיות בקרור ובהתנעה.

    בטיול במדבר יהודה שמתי לב ששעון החום בג'יפ (CJ-7 מודל 82 ) מראה באופן קבוע על 90 מעלות, ולעיתים אף מגיע ל100 (ואז אני מכבה את האוטו). מאז הוחלפו: צינורות מיים + בנדים , רדיאטור לחדש לחלוטין, משאבת מיים ואף הוספתי מאוורר חשמלי. כל זה והטמפרטורה נשארת יציבה על 90 ובמאמץ מגיעה ל100. אזלו לי הרעיונות אם משהו נתקל בבעיה דומה או שיש לו רעיון אחר אשמח לדעת..

    מעבר לזה - תופעה מוזרה נוספת, ההתנעה: לרוב מניע בנגיעה אחת לעשר התנעות בערך נדרשות 2 דקות סטרטר כדי להניע ואז גם כשמניע עובד ממש לא סדיר כ 20 שניות.
    אחרי ההתנעה המנוע עובד יפה חזק ולא לוקח יותר מדי דלק.

    מקווה שהייתי ברור מספיק,

    אשמח לעצות ודעות...

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בקרור ובהתנעה.

    90 - 100 מעלות זה תחום טמפרטורת העבודה הנכונה, לא ששעון החום המקורי הוא משהו מאד מדויק. מה הבעייה? האוטו רתח? יצא קיטור ממכסה המנוע? בדקת את הטמפרטורה האמיתית של הנוזל כדי להשוות לשעון?

    לי נשמע שיש לך סיקס עם מערכת קירור שעובדת מצויין - על אחת כמה וכמה אחרי שהחלפת את כולה :lol:

    סטרטר ארוך 1 ל10 הנעות - אקראי לגמרי? או כשהמנוע קר אחרי כמה ימים של עמידה.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2006
    מיקום
    צפון
    הודעות
    16

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בקרור ובהתנעה.

    שעון החום הוא סיני פשוט, טמפ' המיים אכן תואמת את הקריאה בשעון - לא חציתי את ה100 מעלות למעלה בגלל שכל פעם שזה מתקרב אני מדומם את המנוע, הרכב לא רתח ולא היו שום בעיות נוספות...

    100 זה טמפ' תקינה??? אצלי בשעון היא כבר בתחום האדום.

    הבעיה בהתנעה היא אקראית לגמריי - אוסיף בנושא זה ואומר שהקרבורטור עבר שיפוץ לפניי חודשיים ומאז נסע מצויין הבעייה החלה לפניי שבועיים בערך, ומאז הוחלפו קוייל, מכסה מפלג עם הרוטור, כל חוטי הפלאגים והפלגים עצמם - אך עדיין הבעייה לא נפתרה, אני נוטה לחשוב שהבעייה היא בהצתה בגלל שהיא אקראית - החלפתי כמעט הכול, חוץ ממודול והמפלג עצמו...

  4. #4
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בקרור ובהתנעה.

    הלואי וכל סמרטוטי ה CJ שלכם יעבדו ככה.

    מה רע ב - 90 עד 100 מעלות??

    אם אתה בכל זאת רוצה שיפור ועצה טובה, אז רוקן את כל המיים ותכניס במקומם נוזל קירור איכותי
    שטמפרטורת הרתיחה שלו גבוהה יותר(עד אפילו 110 מעלות), ותוכל להיות רגוע.
    הכל שטויות

  5. #5
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בקרור ובהתנעה.

    והכי חשוב מנוע חם לא מכבים ,
    יש לך מאוורר מכני וברגע שאתה מכבה את המנוע אין מי שיקרר .
    עדיף לעמוד במקום ולשמור על 2000 סל"ד (בלי לנסוע ) לכמה דקות

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בקרור ובהתנעה.

    כן 100 מעלות זה טמפרטורה תקינה. מערכת הקירור נמצאת בלחץ בדיוק מהסיבה הזאת, כדי שהמנוע יוכל לעבוד בטמפרטורה גבוה מ100 מעלות לפני שהוא רותח. להעלות את טמפרטורת הרתיחה זה גם אחד התפקידים של התוספים בנוזל הקירור. נדמה לי שהגבול העליון של תחום העבודה התקין בסיקס הוא 103 או 105 מעלות צלזיוס. זה כתוב בספרים.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

נושאים דומים

  1. בעיות באתר - או בעיות אצלי?
    על ידי shmil בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 21-09-09, 08:59
  2. בעיות עם קודן
    על ידי idanw בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 18
    עדכון אחרון: 18-04-09, 15:07
  3. בעיות גיר
    על ידי UNIX בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 15-08-03, 23:38
  4. בעיות בלוקר
    על ידי ד ו ר ו ן בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 04-08-03, 08:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •