Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 30 מתוך 30
  1. #21

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard
    אני לא יודע למה אתה מתכוון בדוושה מתנפחת.
    אני אישית לא חושב שיש לי אוויר במערכת. אבל אני לא יכול להיות בטוח בזה כי במהלך ניקוז (או יותר נכון נסיון ניקוז) של אוויר, השפריץ לא מפסיק לגמגם.
    b . אם השפרריץ מגגגגגמגגם תנתק את האיי בי אס..

  2. #22
    חבר רשום boba banay's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2005
    מיקום
    בארץ ישראל
    הודעות
    419

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    מיכה
    הדרך היעילה ביותר לבדוק אוויר במערכת היא כזו
    קודם כל כמו שאברמלה אמר - לבדוק אם הדוושה מתנפחת, כלומר, ללחוץ עד הסוף לזכור עד איפה בדיוק הגיעה הדוושה ואז לפמפם מספר פעמים וללחוץ שוב עד הסוף אם הדוושה נמצאת גבוה יותר ממקומה הקודם - יש אוויר! אם חוזרת למקום - ממשיכים לבדוק...
    תרים את החלק האחורי, תסובב את הגלגלים(גם ביד - תעזר במישו) ותבלום (אפשר לעשות את זה ביחד לשני הגלגלים כי הם מחוברים ע"י T לאותו צינור)- אם לא נבלמו בלחיצה הראשונה - יש אויר! אם נבלמו - ממשיכים לבדוק.....
    תחזור על הבדיקה הנ"ל לכל אחד מהגלגלים הקדמיים בנפרד!
    אם כל הגלגלים נבלמים בלחיצה הראשונה - אין לך אויר והבעיה היא אחרת - יכול להיות שהקליפר בגלגל הספציפי לא תקין או שניפל הניקוז סתום חלקית.

    אבל אם יש אויר וגם אחרי ניקוז יש, חפש על הקו חיבור שלא סגור ממש עד הסוף ומושך אויר.

  3. #23

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    לפי דעתי לאחר שקראתי את כל התגובות
    יש לי הצעה פרק את הניפל שלאותו צד מהמפצל ותבדוק שם את הלחץ שיוצא
    אם תקין פרק את החיבור לצינור הגמיש ובדוק שם
    כי לפי התאור שלך יש משהו בצינור אולי ליכלוך שמפריע לזרימת הנוזל

  4. #24

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    ואני מבולבל עוד יותר. סדר הארועים לא ברור לי בכלל. מתי הוחלפה הצנרת? עכשיו? אבל כתבת שנסעת המון והג'יפ בולם בסדר... במקום אחר כתבת שהבעייה של הפרוסטטה כמו שאתה קורא לה היתה קיימת בפני עצמה ואחר כך התווספו אליה עוד בעיות... תעשה לנו סדר מיכה אם אתה רוצה עזרה. אל תחסוך בפרטים, אל תקבע בעצמך מה סדר העדיפות ומה כן בעייה ולא בעייה.

    זה שאתה לא מוצא נזילות, לא אומר שהמערכת אטומה לאויר! יכול בהחלט להיות סדק מיקרוני באחד המחברים, שכמות הנוזל שתברח ממנו אפסית ובלתי נראית, מה גם שמערכת הבלמים רוב הזמן לא תחת לחץ בכלל. אבל אויר זה לא נוזל בלמים, ובהחלט יכול להכנס בצורה משמעותית.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  5. #25
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    אוקי.
    במהלך השיפוץ הכללי שעשיתי הוחלפה כל צנרת הברקס. הקשיחה והגמישה.
    לאחר ההחלפה ניקזי אוויר, כמובן, ושמתי לב ששלושה גלגלים השפריץ יוצא בסדר, בגלגל אחד לא.
    עדיין הרכב בלם ובסדר לדעתי. אבל אני רוצה לפתור את בעיית השפריץ בגלגל האחרון.

    לפני כמה שבועות החלפתי למוטורקראפט. אחרי ההחלפה שכללה ניתוק של הPCV מהקרבורטור וחיבור שלו, דרך מפצל, לסעפת יניקה, שמתי לב שהדוושה של הברקס רכה מאוד. הרכב עוצר אבל ההרגשה שלי שבפחות עוצמה. על המפצל יש את החיבור וואקום לבוסטר ברקס ואת הPCV.
    אני צריך לנתק את המפצל ולחבר את הבוסטר כמו בעבר. מאחר ועוד לא עשיתי את זה אז כרגע זו בעיה שאין לי מספיק פרטים לגביה ולדעתי היא לא קשורה לעניין.

    אני חושב שאנתק את הצינור הגמיש שמגיע לקליפר, אם עדיין הזרם מגמגם, אפרק את הצינור הקשיח שמגיע למפצל ואבדוק אם גם שם הזרם מגמגם. בהחלט יכול להיות שיש בעיה במפצל.
    האם זו הדרך לבודד את הבעיה?

    תודה

  6. #26

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard
    לפני כמה שבועות החלפתי למוטורקראפט. אחרי ההחלפה שכללה ניתוק של הPCV מהקרבורטור וחיבור שלו, דרך מפצל, לסעפת יניקה, שמתי לב שהדוושה של הברקס רכה מאוד. הרכב עוצר אבל ההרגשה שלי שבפחות עוצמה. על המפצל יש את החיבור וואקום לבוסטר ברקס ואת הPCV.
    אני צריך לנתק את המפצל ולחבר את הבוסטר כמו בעבר. מאחר ועוד לא עשיתי את זה אז כרגע זו בעיה שאין לי מספיק פרטים לגביה ולדעתי היא לא קשורה לעניין.
    תודה
    ואני חושב שכדאי שכן תתחיל מכאן, הרי עד להחלפה למוקורקראפט, הכל היה בסדר.
    תבדוק שוב וברצינות שאין דליפת ואקום (חבר יושב ברכב ולוחץ על הבלמים, ואתה מקשיב טוב טוב עם האוזן לשמוע אם יש דליפת אוויר).

    אביגדור

  7. #27
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    אביגדור, את הבעיה של הדוושה הרכה אני אפתור לבד. בטוח שיש בריחה של וואקום מאיפשהו או שהבוסטר קיבל איזה טראומה. בכל מקרה, יש לי מספיק חלפים.

  8. #28

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    בדוק תחילה לחצ עד המפצל, יתכן שהו לא תקין או שסתום מעט,
    במידה והלץ תקין, בדוק אחרי המפצל.

    האם החלפתה קליפר/משאבת אופן לאחרונה?


    בהצלחה
    שמעון .צ

  9. #29

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    במידה והחלפתה קליפר בצד ימין, יתכן והרכבתה של צד שמאל.
    ואז ניפל ניקוז האויר נמצא בתחתית הקליפר , והאויר נשאר לכוד בחלק העליון של הקליפר,
    ולא ניתן לנקז אויר.

  10. #30
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: תופעה בברקס CJ8

    לא הרכבתי קליפרים וברור לי שפיית הניקוז חייבת להיות החלק הגבוה ביותר כשמרכיבים את הקליפר.

    לא יצא לי עוד לטפל בזה, בקושי יצא לי לראות בכלל את הג'יפ. אולי ביום רביעי סוף סוף אסיים את הסאגה הזו.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. תופעה בעצי תמר
    על ידי לביא בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 13-04-11, 15:55
  2. תופעה במד סלד
    על ידי רועי88 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 25-06-09, 16:59
  3. תופעה בעזיבת הגז
    על ידי yoav21 בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 22-02-07, 07:28
  4. מחשבים -תופעה מוזרה
    על ידי סוזי המשתוללת בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 06-11-06, 19:34
  5. תופעה בנו-סליפ
    על ידי גיתאי נוה בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 13-07-05, 20:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •