תריץ חיפוש על המילים "הידרובוסט", "הידרובוסטר", "הידרו".
היו מספיק שרשורים בנושא.
לדוגמא:
http://www.jeepolog.com/forums/showt...E4%E9%E3%F8%E5
שמעתי שניתן להחליף את הבוסטר בלם של הסיקס בבוסטר אחר שעובד במנגנון אחר ( משהו עם ההגה אני חושב ) ששורה תחתונה הגיפ יעצור טוב יותר בצורה משמעותית.
אשמח לקבל פרטים על סוג הבוסטר ועל המערכת עצמה ובכללה צורת היתחברות וכו'...
במידה וניתן לעשות זאת לבד נהדר, במידה ולא אשמח לקבל טלפונים לבעלי המקצוע.
תודה רבה
אורן
תריץ חיפוש על המילים "הידרובוסט", "הידרובוסטר", "הידרו".
היו מספיק שרשורים בנושא.
לדוגמא:
http://www.jeepolog.com/forums/showt...E4%E9%E3%F8%E5
אפילו לא צריך לחפש בפורום, אסף כתב בזמנו כתבה מסודרת על הסבת סופה להידרובוסט.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
Originally Posted by אאורן
אפשר לבד, רק חשוב להקפיד לא לעגל פינות, בטיחות.
ישנם מספר אפשרויות, הנפוץ ביותר בהסבות כאלה הוא בוסטר של ספארי/אסטרו, פשוט בגלל זמינות בישראל.
החיסרון הוא שנדרשות הרבה התאמות, אורך מוט וצנרת בלמים. צריך גם משאבה מרכזית מהרכב התורם.
ישנם דגמים שאפשר להרכיב עם המשאבה המרכזית של CJ או סופה, אורך המוט מתאים בדיוק או עם התאמות קלות.
החיסרון הוא שניתן להשיג את אלה רק בארה"ב, דרך אי ביי, בחנויות הרכב או מפירוק. המחיר הסופי כולל משלוח דומה למחיר של הידרובוסטר בארץ.
אני מאמין שהבנתי את היתרונות והחסרונות של המערכת דרך אותם קישורים.Originally Posted by coas
אשמח אם אפשר לקבל מעין "רשימת קניות" למערכת לצורך התאמתה לסיקס ובכללם הסבר לביצוע או מוסך שיבצע הנ"ל.
תודה אורן.
מוסך אני לא מכיר, הסבר לביצוע, בשמחה.Originally Posted by אאורן
שלחתי לך ה"פ.
אביגדור
שמרו על קשר