שני הסרנים עם 4.88, רוחב WMS של 67' (מתאים לסופה. קצת רחב אבל מתאים). ירדו מטנדר וואגוניר שנת 81, שזה הדגמים הצרים יותר. נמכרים עקב מעבר לסרנים גדולים יותר. תמונות בקרוב.
דנה 44:
ביצה בצד שמאל, תקין מקצה לקצה להוציא מחז"ש של הפיניון שצריך החלפה. נועלי טבורים תקינים, ברקסים תקינים, מוט שפור תקין, תפוחים תקינים... תקין, בקיצור.
דנה 60:
בלי החיזוק הטיפשי הנפוץ בסופות, זיקה, ביצה באמצע, נזילה ממכסה הביצה+מחז"ש גלגל ימין. משאבות בלם תקינות, צריך רפידות לבלמים.
דנה 44 ב2000, דנה 60 ב1500. שניהם יחד ב3200.
אלון, 0524-380020
ה-44 עדיין למכירה. ה60 נמכר.
בעקבות ריבוי שאלות, זה מה שצריך כדי להתאים את ה44 לסופה:
1. להזיז את התושבות.
2. להתאים יחסי העברה (או בסרן האחורי, או בסרן הזה. איש איש וצרכיו).
3. להחליף מעגל חלוקה (לא חובה).
לא צריך להצר את הסרן. הוא רחב יותר ב10 ס"מ מזה של הסופה, לא ב15/20 כמו אלו של הואנדורות. כשסרן כזה יושב על סופה זה בדיוק כמו לשים ג'אנט עם אופסט של -2, מה שיש לרוב הסופות.
הבלמים הם דיסקים.
שמרו על קשר