Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 33

נושא: סופה 3???

  1. #1

    ברירת מחדל סופה 3???


  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    משתגע, לא מבין איך בארץ, בשורה תחתונה, אותם מיסים, סופה תעלה יותר מרנגלר זהה. איך זה יכול להיות? ואם זה ככה, אז למה לעזאזל משרד הבטחון משלם את 50,000 השקלים הנוספים (כך מצוטט בכתבה!) מכספי המיסים שלנו? עם הסופה 1 והסופה 2 עוד היה אפשר להבין איכשהו שאין דגם ארוך של רנגלר שאפשר לקנות. אבל עכשיו? פשוט לא נורמלים.

    --------------------------------------------------------------
    ובכל זאת כמה שיותר יעלו על הכביש ולא משנה באיזה מדים, יותר טוב.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    Haifa, Israel
    הודעות
    2,574

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    משרד הביטחון משלם את כל המיסים האלו? נראה לי הגיוני שתהיינה להם הנחות כאלה ואחרות...

  4. #4
    חבר רשום RONI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,340

    Smile חוזר: סופה 3???

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד
    משתגע, לא מבין איך בארץ, בשורה תחתונה, אותם מיסים, סופה תעלה יותר מרנגלר זהה. איך זה יכול להיות? ואם זה ככה, אז למה לעזאזל משרד הבטחון משלם את 50,000 השקלים הנוספים (כך מצוטט בכתבה!) מכספי המיסים שלנו? עם הסופה 1 והסופה 2 עוד היה אפשר להבין איכשהו שאין דגם ארוך של רנגלר שאפשר לקנות. אבל עכשיו? פשוט לא נורמלים.

    --------------------------------------------------------------
    ובכל זאת כמה שיותר יעלו על הכביש ולא משנה באיזה מדים, יותר טוב.
    סוף סוף מישהו מתחיל להבין אותי חוץ מהפסיכולוג שלי!

  5. #5
    חבר רשום nir.samo's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2005
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,473

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    ג'יפים כמו שאנחנו רוצים צריכים להיות הרכבים הכי זולים שיש. ובמציאות הם הכי יקרים שיש.
    אני חי בחו"ל ורואה איך כמעט כל המוצרים שיש זולים יותר בארץ מאשר בארצות אחרות (לא כולל ארה"ב) ורק מכוניות יקרות כל כך. מעצבן.

  6. #6
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד
    משתגע, לא מבין איך בארץ, בשורה תחתונה, אותם מיסים, סופה תעלה יותר מרנגלר זהה. איך זה יכול להיות?
    איך באמת?
    זה חדש לך שמכונית בחלקים עולה פי כמה מאשר כשהיא מושלמת ונוסעת?

    מה זה סופה? זה "דגם צבאי" של רנגלר שמגיע בארגז, מוכן להרכבה. ללא גימור, ללא פינוקים. ברזלים ומכלולים נטו. עכשיו תוסיף את עלות החזקת פס הייצור, זמן עבודה וכו' ואז תוסיף את המיסים שאין להם אח ורע בעולם, ותראה איך זה עולה יותר.
    אם היו מרכיבים כאן רנגלר אזרחי במפרט אבזור מלא, זהה ב-100% לרנגלר האמריקאי המיובא, לא הייתי מתפלא אם הוא היה עולה פי 2 ממנו...

    ברור שכלכלית אין לזה שום הצדקה.

    אבל אם המדינה הזו רוצה לשמור על התעשייה שלה ועל כבודם של העובדים בתעשייה בכלל, היא מוכרחה לאפשר לאנשים האלה לעבוד ולהתפרנס בכבוד ולא לחלק להם קיצבאות אבטלה. כדי שהמפעל הזה ימשיך לייצר הוא מוכרח לקבל הקלות במיסוי. מה זה הקלות? הקלות של עשרות אחוזים אם לא פטור מלא ממס על המוצרים שלו! כדי שיוכל למכור אותם בשוק האזרחי במחיר תחרותי ועדיין להרוויח.

    לך תסביר את זה לפקידוני האוצר. הם לא רואים אנשים. רק מספרים. יותר זול להם לחלק קיצבאות לעוד 200 מובטלים מאשר לפטור ממס מוצר ישראלי.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  7. #7
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    244

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    לעומת זאת, הסופה-3 כבר מתוכננת לייצוא בגרסתה הצבאית. השווקים הפוטנציאלים הן אותן מדינות שרכשו בעבר את רכב האביר של תע"ר
    בטח עם הנסיון המצויין שלהם עם האביר הם רצים לקנות :lol:

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי
    איך באמת?
    זה חדש לך שמכונית בחלקים עולה פי כמה מאשר כשהיא מושלמת ונוסעת?

    מה זה סופה? זה "דגם צבאי" של רנגלר שמגיע בארגז, מוכן להרכבה. ללא גימור, ללא פינוקים. ברזלים ומכלולים נטו. עכשיו תוסיף את עלות החזקת פס הייצור, זמן עבודה וכו' ואז תוסיף את המיסים שאין להם אח ורע בעולם, ותראה איך זה עולה יותר.
    אם היו מרכיבים כאן רנגלר אזרחי במפרט אבזור מלא, זהה ב-100% לרנגלר האמריקאי המיובא, לא הייתי מתפלא אם הוא היה עולה פי 2 ממנו...

    ברור שכלכלית אין לזה שום הצדקה.

    אבל אם המדינה הזו רוצה לשמור על התעשייה שלה ועל כבודם של העובדים בתעשייה בכלל, היא מוכרחה לאפשר לאנשים האלה לעבוד ולהתפרנס בכבוד ולא לחלק להם קיצבאות אבטלה. כדי שהמפעל הזה ימשיך לייצר הוא מוכרח לקבל הקלות במיסוי. מה זה הקלות? הקלות של עשרות אחוזים אם לא פטור מלא ממס על המוצרים שלו! כדי שיוכל למכור אותם בשוק האזרחי במחיר תחרותי ועדיין להרוויח.

    לך תסביר את זה לפקידוני האוצר. הם לא רואים אנשים. רק מספרים. יותר זול להם לחלק קיצבאות לעוד 200 מובטלים מאשר לפטור ממס מוצר ישראלי.
    לא קשור לג'יפים, אבל מה שכתבת הוא פשטני עד כדי צעקות נוסח עמיר פרץ.
    קח את הספר של נייבאך על תורת המשחקים, ותראה מה באמת צריך לקחת בחשבון בסוגיות כגון מכסי מגן, הקלות במיסים וכיו"ב.
    רמז: בדיוק כמו שהיית מספיק איטיליגנט להבין שפיטורים חוסכים מכיס אחד ומוציאים מכיס אחר, גם כסף וגם תופעות אבטלה אחרות, כך גם מכסי מגן והקלות טומנים בחובם נבלות סרוחות אמיתיות, גם כלכליות, וגם אחרות.

    ומעבר לכך, מדינתנו משופעת בהגנה על מפעלים וכיו"ב: אזור פיתוח א', פטורים ממיסים, נקודות זיכוי, אזור עימות, הלוואות ללא ריבית, מרכז ההשקעות.....
    אם אחרי כל אלה עדיין תע"ר לא מצליחים להיות ריווחיים, אז כנראה שעוד הקלה אחת לא תשנה הרבה. מה שכן, היא תפתח את הדלת לעוד הרבה הקלות להמון גורמים שעצם המחשבה על הקלה עבורם תגרום לך גירוד במנדבושקס.

    יוני5

    יוני5
    LandRover makes me feel like God - full of mercy
    היילקס 95, "31, נעול כפול

    מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.

  9. #9
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    איפה מיוצר הרנגלר? מי מרכיב אותו?
    חוץ מזה, יש הבדל בתמחור של פס ייצור שמייצר 2000+ בשנה לזה שמייצר 150-200 רכבים בשנה.
    לא יעזור כלום, כל העלויות גדולות יותר. וועדי העובדים חזקים ומשכורות גבוהות יחסית למדינות אחרות שבהם תעשיות הרכב מרכיבות את הרכבים שלהם.

    אני בטוח שאם בארץ כזה רכב עולה לייצר X, במקסיקו או מקומות כאלה יעלה פחות ובסין יעלה עוד יותר פחות.

    הבעיה העיקרית היא שבעוד שהמחיר ייצור פה גבוה, התוצר ברמה נמוכה. לפחות ככה הבנתי.

  10. #10

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    מיכה,

    סביר יותר להניח שעיקר הפרש העלויות נובע מהפער בין עלות הייצור לקרייזלר למחיר אותו תע"ר משלמים.
    כלומר נניח שעלות הייצור של המנוע היא 800$. קרייזלר מוכרת אותו בשוק החופשי ב 4500$ תע"ר, כשותף עסקי רוכשת אותו ב 3200$. המשמעות היא שהעלות לתע"ר הינה פי 4 מהעלות לקרייזלר. וזה עוד לפני מיסים, הובלה וכיו"ב.

    מה שכן, קרייזלר מחזיקה מחלקות פיתוח, בקרת איכות וכמובן, נותנת אחריות על המנוע.

    יוני5
    LandRover makes me feel like God - full of mercy
    היילקס 95, "31, נעול כפול

    מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    יוני זה לא המצב.
    היתי פעם בביקור בתע"ר, בפגישה עם המנכל.
    מה שנאמר שם היה מאוד "מענין".
    תע"ר רוכשת מקריזלר "קיט" רנגלר הכולל את הרנגלר בחלקים. מנוע טרנספר סרנים בודי לוח מכוונים כיסאות - כול מה שצריך.
    עלות הקיט הזה כ 15K דולר
    עלויות היצור בארץ (הארכת הבודי, הוספת דלת קשתות צביעה הרכבה וכו...) עוד כ 10K כלומר הגענו ל 25K תוסיף רווח מנימום לתער 30K תוסיף עוד מעמ כ 35K דולר.
    עכשיו יש מסים על הרכב של כ 115% וזה מביא אותנו ל 76K דולר או בשקלים 304K שח שהוא פחות או יותר מחיר סופה 2 לאזרח.
    כמובן שככול שכמות הכלים שתיוצר תגדל עלויות היצור יוקטנו וכן הרווח מנימום.
    הנקודה היא שאף אזרח בר דעת לא ישלם מחיר כזה אם הוא יכול לקנות רנגלר כזה ישירות מקריזלר ועוד ישאר לו עודף !!!
    למה לא מורידים את מיסי הרכב, לא לאפס אבל לפחות ל 50% ולא 115% זו שאלה טובה שלא קשורה לתע"ר כלל. במקרה כזה עלות הרכב תהיה 210K שקלים וזה כבר מחיר אטרקטיבי.
    פעם (שנת 2000) זה היה המצב. עדין לא היתה נהירה אדירה לסופה אבל היה שוק אזרחי. אבל אז התקבלה החלטה להשוות את המיסים לסופה עם הרנגלר.
    למה תשאל? כי חברות הרכב טענו לתחרות לא הוגנת. וזה כנראה הצליח להם...
    מה לעשות, למדינה שלנו יותר איכפת לאינטרסים של חברות ענק חיצוניות מאשר לאלה של תע"ר

  12. #12

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    מוני,

    בדיוק נכון מה שאמרתי.
    אם המחירים שנתת נכונים, ואין לי שום סיבה להניח שלא, אז:
    1. תע"ר קונה קיט רנגלר ב 15K. כמה הוא עולה לקרייזלר?
    2. עלות הארכת בודי וכיו"ב 10K. בסדר, אבל אולי מוני יודע לעשות את זה ב5? האם 10 הוא מחיר ריאלי? לא יודע.
    3. סוגיית המיסוי נשארת זהה.

    אז לא ישבתי מעולם על התחשיבים של תע"ר, אבל בהנחה שעלות הייצור של רנגלר קצר וארוך לא מתקרבות להפרש המחיר שתיארת, אז או שהם לא יודעים לתכנן, או שהם לא יודעים לקנות, או שהם לא יודעים לייצר, או שהם לא יודעים למכור...
    ואם התשובה לכל השאלות הללו שהם עושים את הכל אופטימלי, אז פשוט אין שוק!

    ואם אין שוק, אז למה לנסות ליצור אותו באמצעים מלאכותיים?

    יוני5
    LandRover makes me feel like God - full of mercy
    היילקס 95, "31, נעול כפול

    מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.

  13. #13

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    ציטוט נכתב במקור על ידי יוני5
    מוני,

    בדיוק נכון מה שאמרתי.
    אם המחירים שנתת נכונים, ואין לי שום סיבה להניח שלא, אז:
    1. תע"ר קונה קיט רנגלר ב 15K. כמה הוא עולה לקרייזלר?
    2. עלות הארכת בודי וכיו"ב 10K. בסדר, אבל אולי מוני יודע לעשות את זה ב5? האם 10 הוא מחיר ריאלי? לא יודע.
    3. סוגיית המיסוי נשארת זהה.

    אז לא ישבתי מעולם על התחשיבים של תע"ר, אבל בהנחה שעלות הייצור של רנגלר קצר וארוך לא מתקרבות להפרש המחיר שתיארת, אז או שהם לא יודעים לתכנן, או שהם לא יודעים לקנות, או שהם לא יודעים לייצר, או שהם לא יודעים למכור...
    ואם התשובה לכל השאלות הללו שהם עושים את הכל אופטימלי, אז פשוט אין שוק!

    ואם אין שוק, אז למה לנסות ליצור אותו באמצעים מלאכותיים?

    ראשית כל התשובות נכונות, מייד ראשונה אני אומר לך כי זה עסק שמנוהל באימפוטנטיות מדהימה
    ללא מעוף מינימלי ואפילו שהבאתי להם רעיון מוכח לריווחיות הם לא רצו לנסות אותו

    יוני5
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  14. #14
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוני אורבך
    למה לא מורידים את מיסי הרכב, לא לאפס אבל לפחות ל 50% ולא 115% זו שאלה טובה שלא קשורה לתע"ר כלל. במקרה כזה עלות הרכב תהיה 210K שקלים וזה כבר מחיר אטרקטיבי.
    אם תוריד את המיסוי על רכב, כל המכוניות יוזלו באותה מידה והפער לרעת הסופה בהשוואה לרנגלר יישאר ואולי אפילו יגדל...
    פעם (שנת 2000) זה היה המצב. עדין לא היתה נהירה אדירה לסופה אבל היה שוק אזרחי. אבל אז התקבלה החלטה להשוות את המיסים לסופה עם הרנגלר.
    למה תשאל? כי חברות הרכב טענו לתחרות לא הוגנת. וזה כנראה הצליח להם...
    מה שהיה פעם זה שנתנו הקלה לתע"ר כי הוא מפעל ישראלי. זה מה שאני חושב שצריך לעשות גם היום. ויוני יכול להמשיך לא להסכים איתי.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  15. #15

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    למה אף אחד לא מדבר על זה כי לפי הסכם הסחר חופשי שנחתם עם האמריקקים לפני כמעט 30 שנה עוד מספר שנים על רכב אמריקקי יופחתו המיסים לאפס בהדרגה .

    ניתן, רצוי, וכדאי להחיל את הנ"ל על הייצור המקומי כבר עכשיו,
    ואם יוני לא מסכים אז שלא יסכים
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  16. #16
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    אם אין שוק למה ליצור אותו באמצעים מלאכותיים?

    כי שוק הרכב הישראלי הוא מונחה מחיר.
    איכות לא נחשבת, התאמה לצרכים בוודאי שלא.
    במחיר המתאים תוכל להפוך כל רכב ללהיט.

    רוצה דוגמא טובה?
    מכוניות דלתא בשנת 88'. תגיד שזה היה לפני 20 שנה והתבגרנו מאז?

    קח דוגמא עוד יותר טובה, מימינו אלה:
    הטנדרים-מפלצות האמריקאיים (פורד F350 ושבי סילברדו) שאני יכול לספור על אצבעות שתי הידיים את מספר האנשים שקנו אותם ובאמת זקוקים ליכולות שלהם, (ועוד להישאר עם עודף). ובכל זאת הם נמכרו יפה. למה? כי בגלל שיטת הרישוי והמיסוי הדפוקה, יש להם הקלה במס. הצרכן מרוויח כאן שתי ציפורים באותה מכה - גם מקבל הרבה אוטו במעט כסף (יחסית), וגם דופק את המערכת (הכרה מלאה במס על כל ההוצאות, מה שמחפה על ההוצאות הכבדות - רשיון ג', דלק, חנייה, ביטוח וכו' וכו').

    ג'יפ סופה2 או 3 אינו שונה - תצמיד לו מחיר אטרקטיבי ותראה איך הוא יימכר.
    בשנת 2000 נמכרו עשרות כלים בשוק האזרחי, כי המחיר שלהם היה אטרקטיבי.

    יש היום פלח שוק לא גדול, אפילו די קטן אבל קיים (כמה עשרות לקוחות בשנה) של אנשים שרוצים רכב שטח אמיתי, ספרטני, חזק ובעיקר - חדש, כדי לעבוד ולטייל ולנסוע הרבה בשטח. SUV מודרניים הם יקרים ועדינים מכדי לשרוד שימוש שכזה. אין לאנשים כאלה היום שום אלטרנטיבה למעט דיפנדר (שעולה אפילו יותר) או טנדרים (שבמקורם לא מיועדים לשימוש כזה), או להסתפק בסופות/דיפנדרים משופצים יוצאי מכרזי כוחות הביטחון - הכלים שחוטים, וזו אופציה שממילא הולכת ומצטמצמת.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  17. #17

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    דרור,

    אתה מערבב מין בשאינו מינו.

    הקלות במס למגזרים כאלה ואחרים היו קיימות, ויהיו קיימות, וטוב שקיימות בהמון נושאים. סוגיית הסילבראדו לא רלוונטית.
    תן הנחת מס לקבלני גבס, ותראה איך חצי מדינה נדחפת לפרצה הזו.
    תעביר את ההקלה לפקחי בטון ותשתיות, 80% מרשימת קבלני הגבס מהשורה למעלה הופכים לפקחי בטון...

    סוגיית הקלת מס למפעל ספיציפי? למה? כי בא לדרור?
    וזה שאתה רוצה רכב שטח שאין לך אותו במחיר שאתה רוצה: זה בש'ך! (גם אני איתך באותה סירה, אבל התשובה אלי זהה לשלך.) מצידי שיגדירו 0 מס לג'יפים לאנשים שעונים לשם דרור ויוני בעלי מספר תז כמו שלנו. אני באמת רוצה, אבל לבוא בתלונות שזה לא כך זה לא רציני.

    אז יוני ממשיך לא להסכים, לא נורא. המדינה ממשיכה לא להסכים, כאן זה באמת משפיע, וד"א טוב שכך.

    יוני5
    LandRover makes me feel like God - full of mercy
    היילקס 95, "31, נעול כפול

    מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.

  18. #18
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    רלוונטית וחצי.
    אם לא היתה הקלת מס והיית משלם על סילברדו מחיר מלא - מי היה קונה אותו? אף אחד. ד"א הפירצה הנ"ל אותרה ועומדת להיסגר - נראה כמה הם ימכרו בשנה הקרובה...

    תן הקלות לתע"ר כי הוא מפעל רכב ישראלי שמייצר בישראל. זה הכל. ומצדי שיהיה אותו דבר עם הנפיחה על מפעל למכוניות ספורט מבוססות על סמארט רודסטר. ציונות? כן. מה יש? למה לא?
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  19. #19
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    Haifa, Israel
    הודעות
    2,574

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    זה לא קשור רק במכוניות, וההקלה על מס למפעל שמייצר בישראל לא צריכה להיות קשורה למה מיוצר שם בכלל.

    ייצור בארץ, של מכוניות, בגדים, חמוצים ומכונות כביסה יוריד את רמת האבטלה, יכניס המון כסף לשוק הישראלי, ויעשה רק טוב לכלכלה שלנו. העניין הוא שבשביל שזה יקרה מישהו למעלה צריך להתעורר ולהפחיתאת המיסוי על ייצור ישראלי כחול לבן. זה יעשה רק טוב למובטלים, לצרכנים, ולמדינה. אבל מה? צריך להזיז תתחת (או העט, לצורך העניין) בשביל זה.

  20. #20
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Denton Tx
    הודעות
    2,657

    ברירת מחדל חוזר: סופה 3???

    קשקשנים.

    כמה מיכם (ועם יד על הלב) קונה כחול לבן?
    או שהוא לוקח את מה שזול וזהו .
    כשזה מגיע לרכב שטח זול להמונים אז זה ציונות, כשזה מגיע ללקנות מוצרי חשמל אז תן לי סיני.
    (אני לא מדבר פה על אשל עכשיו, אז לא לדחוף רשימת מכולת)
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. סופה עם AW4, הסבות ועוד 3 שאלות למישהו שמחפש סופה.
    על ידי שגיא S בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 06-07-08, 00:43
  2. למכירה האוזינג סופה חדש וסעפת פליטה סופה משומשת
    על ידי יריב קלר ברוך בפורום פורום מסחרי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 16-12-07, 19:20
  3. סופה חדשה.. (יעוץ לפני קניית סופה ספציפית)
    על ידי bobsfog בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 27
    עדכון אחרון: 09-04-06, 11:26
  4. (מחפש) מיכל דלק של סופה + משאבת דלק פנימית של סופה
    על ידי UNIX בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 17-10-05, 23:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •