הסימפטום של בעיה בקלאץ' הוא קושי בהכנסת הילוך ראשון ורוורס (בעמידה).
הסימפטום שאתה מתאר- החלפת הילוכים קשה בנסיעה- מתאים לסינכרונים שחוקים. למרבה הצער, גיר ידני של סופה מתחרבש בערך כל 150 אלף ק"מ (סטטיסטיקה לא רשמית ואישית שלי).
מה עושים?
קודם כל- בדיקה.
-האם ההילוכים נכנסים באופן תקין כאשר אתה משתמש בגז ביניים ודאבל קלאצ'? אם כן- הבעיה היא אכן בסינכרונים.
-איך נראה שמן הגיר? שבבים (גג"שים וסינכרונים שחוקים) ? "צבע מטלי" (מיסבים שחוקים) ?
אסף.
שמרו על קשר