Close
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11
  1. #1
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל בעיות חשמל - וינקרים

    משהו מטריד קרה אצלי בג'יפ ואני לא מוצא את הבעייה גם לאחר שניתקתי כ 50 מטרים של חוטים מיותרים (בעיקר אימובילייזר ואזעקה לשעבר). הוינקרים הפסיקו לעבוד ויוניט הוינקר הוא לא הבעייה. יחד עם הבעייה הזאת אור החנייה מקדימה + האור הצידי שעובד איתו מקבלים מתח נמוך ועובדים חלש.
    מבדיקה שערכתי מצאתי שבחיבור היוניט יש תגובה (הארקה) בהפעלת ידית הוינקר לצדדים, אך אין הארקה מהחוט השני. מה יכול לגרום לזה?
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  2. #2
    חבר רשום asi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    Australia
    הודעות
    184

    ברירת מחדל בדקת את הידית?

    אמרת שתבדוק ולא החזרת תשובה.

    תן ס.מגעים על הקונקטורים

    :wink:

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    אזור נחשון לטרון
    הודעות
    890

    ברירת מחדל

    תנסה לבדוק אולי בזמן ניתוק האזעקה ניתקת חוטים ששיכים לוינקרים ונכנסים לאזעקה , בדר"כ יש חיבור של הוינקרים לאזעקה לצורך סיגנל הפעלה ויתכן כי כאשר אתה מוציא את המוח של האזעקה אתה פותח איזה שהוא מעגל ששייך למערכת הוינקרים.

    בהצלחה
    שחר

  4. #4
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    הבעייה של הוינקרים נוצרה לפני שנגעתי באזעקה. את האזעקה והאימובילייזר ניתקתי עקב בעיית הוינקרים כדי לעשות סדר ולמצוא ביתר קלות איזה חוט מגיע לאן.. טוב יש לי עוד הרבה עבודה כדי לעשות סדר בחיבורים הקלוקלים הרבים שיש לי מתחת לדשבורד. אני לא יודע אם זה יעזור אבל לפחות אבין מה הולך שם.
    מסיבה מסויימת מצאתי חוט שבמצב נורמאלי יש בו כ 6 וולט ומגיע לאיזור הספידומטר ולא יודע כמה ואיזה דברים הוא מפעיל, חובר אצלי בנוסף ישירות לפיוז שבפינה הימנית תחתונה. כמובן שזה החזיר אותו ל 12 וולט.. אבל משהו שם נראה לי מאוד לא תקין. יש לי הרבה מאוד עבודה.
    ניסיתי לשלוף את ההגה כדי למצוא בעיות מגעים או לפחות לגלות איך העסק עובד.אבל זה אפשרי רק עם חולץ.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  5. #5

    ברירת מחדל

    אהלן ערן

    אני אנסה לנתב אותך לדרך שתוביל אותך למציאת התקלה

    ראשית תנתק את אוטומט הוינקר.
    תחבר את התנין של המנורת ביקורת לפלוס טוב ובדוק אם המנורה נדלקת כאשר אתה נוגע באחד משני השקעים במחבר שמתחבר לאוטומט.
    לאחר מכן תזכור באיזה רגל נדלקה המנורה .
    קח חוט חשמל ותחבר אותו בצד אחד לפלוס טוב ובצד השני לאותה רגל שבה העירה המנורה.
    אם הוינקרים דולקים קבוע אז סימן שהמעגל החשמלי בין האוטומט לבין המנורות תקין אם לא תחפש נתק או קצר
    תעדכן אותי עד כאן.

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל

    ערן

    לגבי הנורות שדולקות חלש תבדוק אם נפילת המתח היא לפני או אחרי המנורה
    יכול להיות שהבעיה שלך היא בחיבור לגוף
    כאשר הנורה דולקת תבדוק את המתח שמגיע לנורה עם אתה מודד 12V הבעיה בחיבורי הנורה או בחיבור לגוף.

    לגבי החוט של ה 6V יכול להיות שזה המתח לשעונים שצריך להיות באזור ה 5V קיצור שלו ל 12V יכול לדפוק (לשרוף) את השעונים ובטוח שהם לא יעבדו נכון , נדמה לי שזה גם יכול לשרוף את הסליל של מצוף המד דלק.

  7. #7
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    כן, אני יודע לגבי כך שהשעונים אמורים לקבל 5 וולט. בכל מיקרה החיבור הנוכחי היה כך מאז שיש לי את הג'יפ, שזה 4.5 שנים בערך, ואם הכל עובד אז זה מספיק טוב בשבילי.
    השאלה היא האם אחד מהחוטים המתחברים לאוטומט אמור לתת מתח חיובי בבדיקה?
    כרגע המצב הוא שמהוינקר אני מקבל מינוס בהפעלה והחוט השני מנותק בכל מצב (לא מינוס ולא פלוס).
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  8. #8
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    נפילת המתח איזה בגלל חיבור לקוי של הנורה או בית הנורה. המתח הנמוך מגיע מחוט אורות הוינקר הימני בבדיקה ישירות ממנו לגוף. לעומתו בדיקה עם החוט של הוינקר (אור גבוה) עובד טוב. הבעייה היא בפלוסף האספקת זרם. אבל אני לא יודע היכן מתבצע הפיצול בין אורות הוינקר.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    טורונטו
    הודעות
    252

    ברירת מחדל

    בדוק קונקטור על מוט הגה חוטים ירוקים אם אני לא טועה
    תזיז ידית שמאל ימין ותראה אם יש תגובה הל מנורת ביקורת
    כך תמשיך הלאה לאורך המעגל

  10. #10
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    היה נחמד אם הייתי יכול לבצע בדיקה כזו. אני לא יכול לחלוץ את ההגה בלי כלי מתאים. :? בינתיים גיליתי שהחוט המגיע לפלאשר אמור לתת מתח חיובי והוא לא, אז חיברתי אותו ישירות לפיוז היעודי שלו והוינקרים עובדים. אם אני מפעיל אורות הוינקרים עובדים לאט, אבל עובדים.אור הוינקר הימני עדיין עובד חלש וכמו כן בלוח השעונים אור הוינקר הימני עובד מעומעם.. מתחילה להיות הרגשה דיי חזקה שהבעייה נובעת מידית הוינקר. את זה אוכל לבדוק כנראה רק אצל חשמלאי עם חולץ להגה.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  11. #11
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,400

    ברירת מחדל

    ערן, קח פלטת ברזל בעובי 10 מ"מ.
    קדח בה שלושה חורים מול החורים המתאימים בהגה.
    הברג על שלושה ברגים ארוכים (שמתאימים להברגות שבהגה), אומים עד לראש שלהם.
    הברג את הברגים למקומם בהגה דרך הפלטה.
    הכנס בין הפלטה ובין ציר ההגה אום גדול.
    הדק את האומים עד שההגה יצא.
    ככה אני מוציא את ההגה וזה עובד מצוין.
    לחילופין, קראתי פעם שרוני הציע להתחרע על ההגה במשיכות ונענועים לאחר ששמים WD40 על הציר שלו והוא יוצא. לא ניסיתי את זה.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

נושאים דומים

  1. בעיות חשמל
    על ידי ח.שמואל בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 04-03-10, 12:29
  2. בעיות חשמל
    על ידי תומר.ל בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 25-09-08, 18:04
  3. בעיות חשמל 2
    על ידי bobsfog בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 18-03-07, 19:41
  4. בעיות חשמל
    על ידי סימן3 בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 12-02-07, 17:41
  5. בעיות חשמל
    על ידי lior... בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 31-01-07, 10:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •