אתה שוכח שכאן יש רק 2 אופציות במקור-או דיפ' נעול שזהה למה שנקרא V6 או מוגבל החלקה 4CYL-ההבדל החיצוני מאד ברור.
רובכם הסתובבתם באתרים מארה"ב
וכשהניע לחלקים כמו מיסבים או קורונה החלקים שונים ל4CYL ו V6
ובטח שאלתם: איך אני יודע מה יש אצלי?
אז הנה ההסבר, ובתמונות.
מי יודע על מה מצביע החץ הצהוב?
אתה שוכח שכאן יש רק 2 אופציות במקור-או דיפ' נעול שזהה למה שנקרא V6 או מוגבל החלקה 4CYL-ההבדל החיצוני מאד ברור.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
http://img131.imageshack.us/my.php?i...ict0026cv0.jpg
התמונה מישראל, ניראה לי כV6 סטנדרטי.לא?
לא מצאתי משהו חד משמעי ישראלי בתמונה,לפי מה החלטת שזה ישראלי?
אין תושבות בולטות עגולות על הסרן כך שזה לא של פוראנר וגם אין תושבות בחלק העליון של הסרן-לא של היילקס 4X4.. מה יש להיילקס 2X4?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לקחתי את התמונה מפה:
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=169864
תיארתי לעצמי שזה בישראל, אבל מי יודע.
2X4 באו עם 7.5 אינץ ו5 ברגים .5X4.5
בכול מקרה, הרי יש לכם כל מני יצורים מוזרים(חלקם אפילו מבית טויוטה)
אז אני מקוה שמשהו יעזר בתמונות.
ואם לא.....ניסיתי, מה יש?
עוד לא אמרת מה זה הצ'ופצ'יק בתמונה הראשונה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לצופציק מתחבר צינור כחול.
שמרו על קשר