Close
עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 70
  1. #21

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ועוד
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	new 026.jpg‏ 
Views:	302 
Size:	100.6 קילובייט 
ID:	6220   Click image for larger version. 

Name:	new 025.jpg‏ 
Views:	360 
Size:	96.6 קילובייט 
ID:	6221  

  2. #22

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    כבר בכמה תמונות של "הצלבות" נראה שהגלגל האחורי פונה הצידה בזווית כלשהי. יש היגוי אחורי או שזה חלק מהגאומטריה של המתלה האחורי או בכלל טעות אופטית?


    גלעד

  3. #23
    חבר רשום kd2's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    בין קאסם לקאסם
    הודעות
    3,118

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי kpot
    וע"י כך להחליש את החיסום לחלוטין
    הציריה ניגזרה במקום שלא נגענו בו וזה קרוב לפעמון הפנימי

    אין לי בעיה עם הערות בונות או מצחיקות רק שיהיו רלונטיות
    אני מדבר על זה
    http://www.jeepolog.com/forums/attac...achmentid=5905
    כדי שהחיבור יהיה חזק יותר צריך יותר שטח ריתוך וזה לא נכון לעשות זאת כך.
    בגלל זה כתבתי שאולי זה ניסיון להאריך או לתקן שבר , אני לא יודע.
    אבל זה לא הדרך הנכונה , היא עובדת אבל היא לא נכונה.

    שים לב על מה אני מדבר פעם הבאה , ההערה שלי מאוד רלוונטית.

  4. #24

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    [QUOTE=Gilad]כבר בכמה תמונות של "הצלבות" נראה שהגלגל האחורי פונה הצידה בזווית כלשהי. יש היגוי אחורי או שזה חלק מהגאומטריה של המתלה האחורי או בכלל טעות אופטית?


    גלעד

    גלעד היי

    יש היגוי אחורי כתבתי בנתונים כלליים. וכמובן יש גאומטרית היגוי בדומה לקדמי, כל משלוש מתלה ניתן להרכבה קדימה-אחורה.

  5. #25

    Smile חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי kd2
    אני מדבר על זה
    http://www.jeepolog.com/forums/attac...achmentid=5905
    כדי שהחיבור יהיה חזק יותר צריך יותר שטח ריתוך וזה לא נכון לעשות זאת כך.
    בגלל זה כתבתי שאולי זה ניסיון להאריך או לתקן שבר , אני לא יודע.
    אבל זה לא הדרך הנכונה , היא עובדת אבל היא לא נכונה.

    שים לב על מה אני מדבר פעם הבאה , ההערה שלי מאוד רלוונטית.

    בוא נסגור את העניין
    הציריה בנויה משתי ציריות שונות לחלוטין
    חלק חיצוני של הציריה שייך לשברולט קורסיקה הפנימי לסוברו.
    לעשות ריתוכים ארוכים זה להחליש את החומר ליד הריתוך.
    עובדה הציריה לא נישברה בחיבור אלא בחלק הפנימי ליד הפעמון.
    לא אפרט את השיטה בה השתמשנו, מקום חיבור של הציריות מעוות מעט בגלל חומר ממנו עשוי
    המעריך כניראה רך יותר ממה שנלקח בחשבון.

    הבעיה כניראה בזויות מטורפת שהמתלה מאפשר
    למדנו לקח ויש כבר ציריה אחרת (התמונות האחרונות של העכביש לאחר תיקון)
    יש גם רעיון לציריות אחרות ניישם ו/או נבדוק אותו בקרוב.

    בעל הבאגי אומר במקרים כאלו ואני מצטט/מתרגם
    כל אחד מאונן איך שהוא רוצה ואני מאונן איך שאני רוצה.:-D ותחשבו על זה!!

  6. #26
    חבר רשום kd2's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    בין קאסם לקאסם
    הודעות
    3,118

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    זה לא ממש פועל פה ,כי כל ריתוך הורס את החיסום של הציריה , ושרשרת טובה אך ורק כמו החוליה החלשה שלה , אז יצרת חוליה חלשה יותר נקודתית , מה זה עוזר לך?
    כשעושים FISHMOUTH כזה לצינור שטח הריתוך גדול יותר והמחבר יהיה חזק יותר, מה גם שיותר "קל" לציריה להקרע כשהריתוך הוא נקודתי מכל הכיוונים על נקודה אחת במוט כי אז הרסת את החיסום מכל הכיוונים ועשית ריכוז מאמצים גדול על שטח קטן , בכיוון הסיבוב של הציריה.
    לא המצאתי את זה, זה כתוב בכל ספרות טכנית רצינית על ריתוך או על תיקון של גלים מסוג זה.
    אין לי ביקורת על העבודה , סתם רציתי להגיד את דעתי.
    למה בעל הבאגי לא כותב פה בעצמו?
    או את שמו?

    תעשו חיים עם הבאגי , סעו בזהירות.

  7. #27

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי kd2
    זה לא ממש פועל פה ,כי כל ריתוך הורס את החיסום של הציריה , ושרשרת טובה אך ורק כמו החוליה החלשה שלה , אז יצרת חוליה חלשה יותר נקודתית , מה זה עוזר לך?
    כשעושים FISHMOUTH כזה לצינור שטח הריתוך גדול יותר והמחבר יהיה חזק יותר, מה גם שיותר "קל" לציריה להקרע כשהריתוך הוא נקודתי מכל הכיוונים על נקודה אחת במוט כי אז הרסת את החיסום מכל הכיוונים ועשית ריכוז מאמצים גדול על שטח קטן , בכיוון הסיבוב של הציריה.
    לא המצאתי את זה, זה כתוב בכל ספרות טכנית רצינית על ריתוך או על תיקון של גלים מסוג זה.
    אין לי ביקורת על העבודה , סתם רציתי להגיד את דעתי.
    למה בעל הבאגי לא כותב פה בעצמו?
    או את שמו?

    תעשו חיים עם הבאגי , סעו בזהירות.
    כל העניין בציריה אינו ריתוך. ולא על הריתוך הציריה מתבססת ומורכבת ובוא נעזוב את זה, כי התמונות שהצגתי אמורות להראות את הנזקים שנגרמו ולא היצור של הציריה.

    בעל הבאגי הוא איש מוכר בענף המירוצים שמו יבגני בעל מוסך "זהב" באיזור תעשיה ישן נתניה

    הוא יצר את הבאגי הצהובה (שדומה מאוד לעכביש) אשר גם היא מיוחדת במינה כי בואו נודה כמה מנועים אתם מכירים שכמעט סטנדרטיים ומסתובבים הפוך ועדיין תחרוטיים. דרך הגב הטורבו מהמנוע פרש ועכשיו המנוע הינו אטמוספרי לחלוטין.

    הבחור לא כותב עברית אז אני עוזר.

    לנסוע בזהירות על באגי?? הצחקת את יבגני:lol:

  8. #28

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    דגיד רגע ..לא חם לו שם ? זה נראה תכנון פיצוץ אבל משהוא חשב על טמפרטורת החום שבאה מהמנוע? איזה תיבות העברה יש לו? מה היחס ?
    הנאבות בתוצרת עצמית? זה גיר אוטומט?
    מה עלות פרוייקט כזה ?
    סליחה על החפירה אבל הבאגי הזו ממש הדליקה אותי!!

  9. #29

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי באגי מפלצת
    דגיד רגע ..לא חם לו שם ? זה נראה תכנון פיצוץ אבל משהוא חשב על טמפרטורת החום שבאה מהמנוע? איזה תיבות העברה יש לו? מה היחס ?
    הנאבות בתוצרת עצמית? זה גיר אוטומט?
    מה עלות פרוייקט כזה ?
    סליחה על החפירה אבל הבאגי הזו ממש הדליקה אותי!!
    מפלצת אהלן
    כיסוי למנוע בתהליך יצור כמו שאתה מבין חשבנו על זה
    אין ת' העברה. היחס הינו 4 כפול 4 ל1
    הנאבות תוצרת עצמית (כתוב בתיאור כללי)
    ת"ה ידנית מתוצרת סוזוקי כמו המנוע. (תמונה למעלה)
    עלות לא חושבה עדיין.
    תחפור חביבי. בשביל מה אתה חושב שאנחנו כאן?
    נערך לאחרונה על ידי kpot; 09-10-07 בשעה 21:11.

  10. #30
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,518

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    מה זה יחס 4 על 4 ל1 ? זה אולי משהו שרושמים על מדבקה אבל זה לא יחס העברה של גיר ודיפרנציאלים ( אם אמרת שטרנספר לא קיים).
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  11. #31

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather
    מה זה יחס 4 על 4 ל1 ? זה אולי משהו שרושמים על מדבקה אבל זה לא יחס העברה של גיר ודיפרנציאלים ( אם אמרת שטרנספר לא קיים).
    KPOT התכוון שיחס ההעברה הוא 4 כפול 4 לאחד. המנוע הוא רוחבי של רכב נוסעים, יש בתוכו כבר דיפרנציאל עם יחס של 4:1 בערך. הציריות שהיו הולכות ברכב המקורי ישירות לגלגלים, הולכות כאן לעוד זוג דיפרנציאלים - גם הם ביחס של בערך 4:1. ולכן יש לך כאן רכב שבמונחי ג'יפים נוסע כל הזמן רק בLOW, ועוד בLOW קצר במיוחד.

    מערכת הנעה עם אותו עקרון - הצפרדהונדה של ברוך טולידאנו
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  12. #32

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד
    KPOT התכוון שיחס ההעברה הוא 4 כפול 4 לאחד. המנוע הוא רוחבי של רכב נוסעים, יש בתוכו כבר דיפרנציאל עם יחס של 4:1 בערך. הציריות שהיו הולכות ברכב המקורי ישירות לגלגלים, הולכות כאן לעוד זוג דיפרנציאלים - גם הם ביחס של בערך 4:1. ולכן יש לך כאן רכב שבמונחי ג'יפים נוסע כל הזמן רק בLOW, ועוד בLOW קצר במיוחד.

    מערכת הנעה עם אותו עקרון - הצפרדהונדה של ברוך טולידאנו
    אתה צודק וזה בדיוק מה שכתבתי

  13. #33

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather
    מה זה יחס 4 על 4 ל1 ? זה אולי משהו שרושמים על מדבקה אבל זה לא יחס העברה של גיר ודיפרנציאלים ( אם אמרת שטרנספר לא קיים).
    אתה צודק מתאים לסטיקר.

    תקרא ביתר רצינות כמו נמרוד לדוגמא.

  14. #34
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ברשותכם לא ברור לי משהו.
    יש לכם יחס של 16:1 ? זהו? לא נראה לי הגיוני אלא אם כן אני לא מחשב את זה נכון.
    4:1 בגיר ו4:1 לסרן. 4X4=16. כלומר 16:1

    איך זה יכול להיות?

  15. #35

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    4 בגיר נניח בראשון, 4 בדיפרנציאל של הפריבט, ועוד 4 בסרן - סף הכל 64.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  16. #36
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    על איזה דפרנציאל של הפרייבט אתה מדבר?
    איפה הוא נמצא? בתוך המכלול של הגיר?

  17. #37

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard
    על איזה דפרנציאל של הפרייבט אתה מדבר?
    איפה הוא נמצא? בתוך המכלול של הגיר?
    היחס של 4:1 הכוונה להילוך ישיר כלומר מהמנוע יוצאים ארבעה סיבובים בדפרנציאל מרכזי יוצא סיבוב אחד.

    בכל הילוך יש עוד ארבע הפחתות

    ובסוף הינע כלומר בדיפ' רוחבי יוצא יחס של אחד לארבע.

    כלומר 16: 1 בהילוך ישיר ופחות מיזה בהילוך חמישי. בהילוך ראשון יוצא 1:64

    כמובן זה חישוב כללי ולא נילקחו בחשבון נקודות עשרניות.

    ותחשוב על זה!!!!

  18. #38

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי kpot
    כל העניין בציריה אינו ריתוך. ולא על הריתוך הציריה מתבססת ומורכבת ובוא נעזוב את זה, כי התמונות שהצגתי אמורות להראות את הנזקים שנגרמו ולא היצור של הציריה.

    בעל הבאגי הוא איש מוכר בענף המירוצים שמו יבגני בעל מוסך "זהב" באיזור תעשיה ישן נתניה

    הוא יצר את הבאגי הצהובה (שדומה מאוד לעכביש) אשר גם היא מיוחדת במינה כי בואו נודה כמה מנועים אתם מכירים שכמעט סטנדרטיים ומסתובבים הפוך ועדיין תחרוטיים. דרך הגב הטורבו מהמנוע פרש ועכשיו המנוע הינו אטמוספרי לחלוטין.

    הבחור לא כותב עברית אז אני עוזר.

    לנסוע בזהירות על באגי?? הצחקת את יבגני:lol:
    אמרתי שהצחקת את יבגני תיראה בעצמך זו תמונה אחרי שסיפרתי על לנסוע בזהירות.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	17110984.JPG‏ 
Views:	197 
Size:	230.4 קילובייט 
ID:	6277  

  19. #39

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי kd2
    אני מדבר על זה
    http://www.jeepolog.com/forums/attac...achmentid=5905
    כדי שהחיבור יהיה חזק יותר צריך יותר שטח ריתוך וזה לא נכון לעשות זאת כך.
    בגלל זה כתבתי שאולי זה ניסיון להאריך או לתקן שבר , אני לא יודע.
    אבל זה לא הדרך הנכונה , היא עובדת אבל היא לא נכונה.

    שים לב על מה אני מדבר פעם הבאה , ההערה שלי מאוד רלוונטית.
    באמת מבלי לפגוע הבט בתמונות.

    אתה עדיין באמת חושב שהחיבור של הציריה לא נכון/חזק?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	15255930.JPG‏ 
Views:	336 
Size:	228.3 קילובייט 
ID:	6278   Click image for larger version. 

Name:	15255960.JPG‏ 
Views:	337 
Size:	231.1 קילובייט 
ID:	6279   Click image for larger version. 

Name:	15255991.JPG‏ 
Views:	322 
Size:	235.4 קילובייט 
ID:	6280  

  20. #40
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: פרוייקט "עכביש"

    ציטוט נכתב במקור על ידי kpot
    בכל הילוך יש עוד ארבע הפחתות
    מה הכוונה עוד 4 הפחתות? מה מפחית? איזה רכיב במערכת?
    על איזה גיר מדובר בכלל?

עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 57
    עדכון אחרון: 15-05-12, 20:32
  2. פרוייקט בתהליך: הסופה של "יוסי במות" מאילת
    על ידי ארז בפורום פרויקטים
    תגובות: 170
    עדכון אחרון: 21-11-11, 13:55
  3. תחילתו של פרוייקט "מי צריך נעילות כשיש כאלה פתיחות"
    על ידי שיימן בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 46
    עדכון אחרון: 24-03-11, 17:45
  4. התחלת הסוף של פרוייקט "מהפכה"!!!!
    על ידי השמשוני יחיעם בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 38
    עדכון אחרון: 18-03-04, 12:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •