כבר בכמה תמונות של "הצלבות" נראה שהגלגל האחורי פונה הצידה בזווית כלשהי. יש היגוי אחורי או שזה חלק מהגאומטריה של המתלה האחורי או בכלל טעות אופטית?
גלעד
כבר בכמה תמונות של "הצלבות" נראה שהגלגל האחורי פונה הצידה בזווית כלשהי. יש היגוי אחורי או שזה חלק מהגאומטריה של המתלה האחורי או בכלל טעות אופטית?
גלעד
אני מדבר על זהנכתב במקור על ידי kpot
http://www.jeepolog.com/forums/attac...achmentid=5905
כדי שהחיבור יהיה חזק יותר צריך יותר שטח ריתוך וזה לא נכון לעשות זאת כך.
בגלל זה כתבתי שאולי זה ניסיון להאריך או לתקן שבר , אני לא יודע.
אבל זה לא הדרך הנכונה , היא עובדת אבל היא לא נכונה.
שים לב על מה אני מדבר פעם הבאה , ההערה שלי מאוד רלוונטית.
[QUOTE=Gilad]כבר בכמה תמונות של "הצלבות" נראה שהגלגל האחורי פונה הצידה בזווית כלשהי. יש היגוי אחורי או שזה חלק מהגאומטריה של המתלה האחורי או בכלל טעות אופטית?
גלעד
גלעד היי
יש היגוי אחורי כתבתי בנתונים כלליים. וכמובן יש גאומטרית היגוי בדומה לקדמי, כל משלוש מתלה ניתן להרכבה קדימה-אחורה.
נכתב במקור על ידי kd2
בוא נסגור את העניין
הציריה בנויה משתי ציריות שונות לחלוטין
חלק חיצוני של הציריה שייך לשברולט קורסיקה הפנימי לסוברו.
לעשות ריתוכים ארוכים זה להחליש את החומר ליד הריתוך.
עובדה הציריה לא נישברה בחיבור אלא בחלק הפנימי ליד הפעמון.
לא אפרט את השיטה בה השתמשנו, מקום חיבור של הציריות מעוות מעט בגלל חומר ממנו עשוי
המעריך כניראה רך יותר ממה שנלקח בחשבון.
הבעיה כניראה בזויות מטורפת שהמתלה מאפשר
למדנו לקח ויש כבר ציריה אחרת (התמונות האחרונות של העכביש לאחר תיקון)
יש גם רעיון לציריות אחרות ניישם ו/או נבדוק אותו בקרוב.
בעל הבאגי אומר במקרים כאלו ואני מצטט/מתרגם
כל אחד מאונן איך שהוא רוצה ואני מאונן איך שאני רוצה.:-D ותחשבו על זה!!
זה לא ממש פועל פה ,כי כל ריתוך הורס את החיסום של הציריה , ושרשרת טובה אך ורק כמו החוליה החלשה שלה , אז יצרת חוליה חלשה יותר נקודתית , מה זה עוזר לך?
כשעושים FISHMOUTH כזה לצינור שטח הריתוך גדול יותר והמחבר יהיה חזק יותר, מה גם שיותר "קל" לציריה להקרע כשהריתוך הוא נקודתי מכל הכיוונים על נקודה אחת במוט כי אז הרסת את החיסום מכל הכיוונים ועשית ריכוז מאמצים גדול על שטח קטן , בכיוון הסיבוב של הציריה.
לא המצאתי את זה, זה כתוב בכל ספרות טכנית רצינית על ריתוך או על תיקון של גלים מסוג זה.
אין לי ביקורת על העבודה , סתם רציתי להגיד את דעתי.
למה בעל הבאגי לא כותב פה בעצמו?
או את שמו?
תעשו חיים עם הבאגי , סעו בזהירות.
כל העניין בציריה אינו ריתוך. ולא על הריתוך הציריה מתבססת ומורכבת ובוא נעזוב את זה, כי התמונות שהצגתי אמורות להראות את הנזקים שנגרמו ולא היצור של הציריה.נכתב במקור על ידי kd2
בעל הבאגי הוא איש מוכר בענף המירוצים שמו יבגני בעל מוסך "זהב" באיזור תעשיה ישן נתניה
הוא יצר את הבאגי הצהובה (שדומה מאוד לעכביש) אשר גם היא מיוחדת במינה כי בואו נודה כמה מנועים אתם מכירים שכמעט סטנדרטיים ומסתובבים הפוך ועדיין תחרוטיים. דרך הגב הטורבו מהמנוע פרש ועכשיו המנוע הינו אטמוספרי לחלוטין.
הבחור לא כותב עברית אז אני עוזר.
לנסוע בזהירות על באגי?? הצחקת את יבגני:lol:
דגיד רגע ..לא חם לו שם ? זה נראה תכנון פיצוץ אבל משהוא חשב על טמפרטורת החום שבאה מהמנוע? איזה תיבות העברה יש לו? מה היחס ?
הנאבות בתוצרת עצמית? זה גיר אוטומט?
מה עלות פרוייקט כזה ?
סליחה על החפירה אבל הבאגי הזו ממש הדליקה אותי!!
מפלצת אהלןנכתב במקור על ידי באגי מפלצת
כיסוי למנוע בתהליך יצור כמו שאתה מבין חשבנו על זה
אין ת' העברה. היחס הינו 4 כפול 4 ל1
הנאבות תוצרת עצמית (כתוב בתיאור כללי)
ת"ה ידנית מתוצרת סוזוקי כמו המנוע. (תמונה למעלה)
עלות לא חושבה עדיין.
תחפור חביבי. בשביל מה אתה חושב שאנחנו כאן?
נערך לאחרונה על ידי kpot; 09-10-07 בשעה 21:11.
מה זה יחס 4 על 4 ל1 ? זה אולי משהו שרושמים על מדבקה אבל זה לא יחס העברה של גיר ודיפרנציאלים ( אם אמרת שטרנספר לא קיים).
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
KPOT התכוון שיחס ההעברה הוא 4 כפול 4 לאחד. המנוע הוא רוחבי של רכב נוסעים, יש בתוכו כבר דיפרנציאל עם יחס של 4:1 בערך. הציריות שהיו הולכות ברכב המקורי ישירות לגלגלים, הולכות כאן לעוד זוג דיפרנציאלים - גם הם ביחס של בערך 4:1. ולכן יש לך כאן רכב שבמונחי ג'יפים נוסע כל הזמן רק בLOW, ועוד בLOW קצר במיוחד.נכתב במקור על ידי GodsFather
מערכת הנעה עם אותו עקרון - הצפרדהונדה של ברוך טולידאנו
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אתה צודק וזה בדיוק מה שכתבתינכתב במקור על ידי נמרוד
אתה צודק מתאים לסטיקר.נכתב במקור על ידי GodsFather
תקרא ביתר רצינות כמו נמרוד לדוגמא.
ברשותכם לא ברור לי משהו.
יש לכם יחס של 16:1 ? זהו? לא נראה לי הגיוני אלא אם כן אני לא מחשב את זה נכון.
4:1 בגיר ו4:1 לסרן. 4X4=16. כלומר 16:1
איך זה יכול להיות?
4 בגיר נניח בראשון, 4 בדיפרנציאל של הפריבט, ועוד 4 בסרן - סף הכל 64.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
על איזה דפרנציאל של הפרייבט אתה מדבר?
איפה הוא נמצא? בתוך המכלול של הגיר?
היחס של 4:1 הכוונה להילוך ישיר כלומר מהמנוע יוצאים ארבעה סיבובים בדפרנציאל מרכזי יוצא סיבוב אחד.נכתב במקור על ידי lizard
בכל הילוך יש עוד ארבע הפחתות
ובסוף הינע כלומר בדיפ' רוחבי יוצא יחס של אחד לארבע.
כלומר 16: 1 בהילוך ישיר ופחות מיזה בהילוך חמישי. בהילוך ראשון יוצא 1:64
כמובן זה חישוב כללי ולא נילקחו בחשבון נקודות עשרניות.
ותחשוב על זה!!!!
אמרתי שהצחקת את יבגני תיראה בעצמך זו תמונה אחרי שסיפרתי על לנסוע בזהירות.נכתב במקור על ידי kpot
באמת מבלי לפגוע הבט בתמונות.נכתב במקור על ידי kd2
אתה עדיין באמת חושב שהחיבור של הציריה לא נכון/חזק?
מה הכוונה עוד 4 הפחתות? מה מפחית? איזה רכיב במערכת?נכתב במקור על ידי kpot
על איזה גיר מדובר בכלל?
שמרו על קשר