Close
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 56
  1. #21
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,444

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    דווקא בזחילת סלעים הסל'ד הוא בד'כ נמוך ולכן אין עומס מוגזם על מערכת ההינע. בהיילקס לא "נותנים בגז".
    מסכים, אבל היתה לי פעם אחת שצורת הנהיגה הזו פשוט לא עבדה, כי מנוע ההיילקס היה חלש מדי בשביל זה: הגעתי לצד הימני של הזיק לאחר החורף, כשלא היתה פודרה בכלל, מה שנתן אחיזה טובה מאוד לגלגלים וזווית חזקה יותר למדרגה. מנוע ההיילקס פשוט כבה על המדרגה, פעמיים. קצת יותר תנופה, קצת יותר גז והוא עבר.

    לעולם יהיה שלב ההגעה לשטח משמעותי הרבה יותר ,מבחינת זמן, מזה בו מופעלת הנעילה הקדמית. מכאן שקיים יתרון לנוחות הנובעת מהמשולשים ע'פ זו המסופקת ע'י הסרן החי
    נכון, אבל עם אותו סגנון מחשבה גם נגיע למסקנה שעדיף טריוס על היילקס בכלל. שלב ההגעה הזה לא מעניין אותי, ומן הסתם גם אותך. הזמן הכמעט יחיד שמעניין אותי באוטו הזה, ולשם הוא מכוון, זה בדיוק העשר שניות האלה בשנה שהוא נמצא שם, על המדרגה.


    שלא יובן לא נכון: לשני הדגמים יש יתרונות וחסרונות, ואני בזמנו לא ראיתי שקלול כולל עם יתרון משמעותי לאחד מהם. לכן, כשאני חיפשתי היילקס נתתי לעצמי תקציב שיספיק לכל דגם עד שנת 2002. החלטתי שאני לוקח את הרכב הכי טוב שאני אראה, לא חשוב אם הוא לפני או אחרי 97 .

  2. #22

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    בסיכומו של דבר טענתי פשוטה:
    1.בשטח-דגם 98 עם נעילה קדמית הינו לפחות שווה מבחינת עבירות לדגם 97.
    2.בכביש-דגם 98 נוח הרבה יותר.
    3.מנוע-דגם 98 מוצלח הרבה יותר.
    4.יחס תא נוסעים/ארגז-כל אחד לפי מה שחשוב לו, תא נוסעים מרווח יותר (98) או ארגז ארוך יותר (97).

    אלמלא הייתי פחדן (על הרכב) הייתי מזמין את גיא-97 גאה, להתמודדות עבירות "ראש בראש".

    :grin:

  3. #23

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    ולמה אתה מפחד אל הרכב כל כך (מידבר)?

    כי אתה יודע שהוא יתפרק מהר מאד ביחס להילקס הישן, כניראה יש לך ניסיון אם המיכלולים "האמינים והחזקים" שלו באיזור הפרונט אולי קרונה פניון 7.5 יותר חזקים או ההמשולשים אולי הציריות. תפרט למה אתה מפחד להכנס איתו לשטח?

    חוץ מהמנוע שטיפה יותר חזק אין לך יתרון בכלום, והמנוע הרבה פחות מוצלח ממה שאתה מתאר.

    טל

  4. #24
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    חברים, נשמור את התחרויות לפורומים אחרים ...

    10 ס"מ זה נתון מעניין, אבל אצלי ישבו מאחור רק הילדים ...

    הרכב שלי נוסע 90% מהזמן על הכביש ... זה לא מנע ממני לסוע שנתיים עם נעילה אוטומטית ברכב קצר וידני ...

    בסופו של דבר אני מחפש בדיוק את ה10 שניות האילו על המדרגה ... וכנראה ש 97 יתן לי את זה יותר מ-98 ...

    אני ממשיך לחפש!

  5. #25
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    מדבר - תהיה רגוע :-) גם אני מפחד על האוטו ( למרות שעוד לא נישבר לי כלום טפו טפו )


    לגבי ה 10 ס"מ ... יש לי שאלה, איפה זה בא לידי ביטוי ? במושב או במקום לרגליים ליושבים מאחורה ? למה אני שואל ? כי באחת ההזדמנויות, יצא לי לנסוע באוטו עם עוד אחד לידי ושלושה ענקים קטנים מאחורה, ולמרות שנורא ריחמתי עליהם, תכלס .. הם לא נורא סבלו ( והיו חיילים עם נשק ארוך ... ). ככה שגם זה לא בדיוק משהו שעליו הייתי מפיל את הקניה ... אצלי גם יש ילדים מאחורה, בת 4 וחצי ובן 3 - נכון שאף אחד לא שואל אותם לגבי אם נוח להם או לא .. אבל הם והמושבי בטיחות שלהם לא ממלאים את המושב ולפעמים בינהם יושב אח שלי בתור טרמפיסט ... ( ואין לו מקום לרגליים בנוחות ).
    צועניה ..

  6. #26

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    1. אותן 10 שניות על המדרגה אינן השיקול היחיד ברכישת רכב. אם זה השיקול הבלעדי אז תקנה יונימוג. מה לעשות שרובנו עושים שימוש ברכב השטח גם לנסיעות כביש ובמינון של לפחות 50% (על אחת כמה וכמה 90% -הנתון של יקיר). לכן להתנהגות הכביש של הרכב חשיבות בלתי מבוטלת.
    2.טל-אני לא חושש לרדת לשטח עם האוטו. אבל התמודדויות עבירות הן מתכון לשבירתו. בכל אופן שים לב לסמלון בסוף ההתיחסות ההיא (בצחוק אחי ,בצחוק).
    3.מישהו מבעלי דגם 98 בעל נעילה קדמית נתקל בשבירת ציריה או שיניי /פניון/קורונה משום הפעלת הנעילה ?
    4.מסכים עם פסקת הסיפא של חנן. לטעמי הינה השורה התחתונה.

    בברכת גמר חתימה טובה (גם לבעלי דגם 97...)

  7. #27
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,067

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    Quote Originally Posted by יקיר גרין
    האם 98 עם שתי נעילות מתקרב לביצועים בשטח של 97 עם שתי נעילות?
    .
    חד משמעית לא,
    אני נוסע בעבודה עם דגם 2000 בנסיעות ארוכות אל השטח ובתוך השטח ומחזיק בבית 97 כרכב פרטי.
    אמנם הרכב בעבודה נטול נעילה קדמית אבל זה לא העניין, ההבדל בעבירות נמדד הרבה לפני המקומות שצריך את הנעילה.
    אני מדבר מנסיון של נסיעה באותם המקומות עם דגם 97 ועם דגם 2000, הרבה לפני ההרגשה של חוסר הנעילה ההבדל הוא בפרטים הקטנים (או גדולים) בין השנתונים.

    יחס ההעברה הארוך בדגמי 98 וצפונה בא בעוכרי הדגמים שאלו כשרוצים לזחול כמה שיותר לאט בתחום סל"ד שהטורבו גם ככה לא נכנס לעבודה, היכן שדגם 97 נטול טורבו זוחל "על הטורים" דגם 2000 נכבה או מקפץ כמו עיזה כי צריך לשמור על המנוע בתחום היעיל, לא משהו היסטרי אבל למי שבא מהדגמים הישנים זה מאד מורגש, במקום לנסוע רגוע בשליטה בקצב הליכה על בולדרים או סתם קטע שביל ממש משובש אתה מוצא את עצמך מקפץ או מטלטל עם כל הרכב.

    כאן נכנס האלמנט הבא בתור..
    בשלב הטלטלות האלו,גם אם זה בנסיעה איטית המתלה הקדמי הנפרד הוא החסרון הבא-אין איך לחפות על זה, המרווח גחון הדינמי נוגח בדברים ששקופים לחלוטין לדגם עם הסרן חי ואני לא מדבר על להעביר בולדר של 25ס"מ בצד של הביצה (שזה בכלל אין סיכוי בדגם עם המתלה הנפרד) אלא סתם אבן של 15~ ס"מ שנחבטת במגן הקדמי כי הגלגל בדיוק ירד מגבשושית והמתלה נסגר רק קצת אבל בדיוק כדי להגיע לאותם 15 ס"מ וזה קורה לא מעט בשבילים משובשים (רמה"ג, נגב סלעי וכו').

    מהלך המתלה שאפשר לקבל מדגמי 97 גדול ללא פרופורציה למהלך הקדמי והכולל של דגמי 98 וצפונה, המהלך הזה מאפשר לנסוע ללא הנעילה האחורית במקומות שהדגמים החדשים כבר צריכים להפעיל את הנעילה.. בנוסף,היציבות של הרכב עם המהלך גבוהה בהרבה, הסרן הקדמי עוקב אחרי השטח כך שיש הרבה פחות סבסוב של הרכב ושפ"צ עקב העברות משקל כי גלגל קדמי ירד מדרגה או הפרש גובה גדול.

    נוחות אמרתם?
    סעו פעם על 97 עם 5 עלים מקדימה ובולם נורמלי-לא נופל בכלום מהנוחות של 98-2002,נסעתי על כזה, החסרון הוא חוסר היכולת להחזיק משקל כננת וגובה נורמלי לאורך זמן,לפחות זה מה שהיה במהלך הנסיון עם סט כזה על דגם 97, אם רוצים הרכבים יכולים להיות נוחים באותה המידה רק שלהגיע לשם עם דגם 97 יעלה כסף, כמו שנמרוד אמר משהו כמו 5-6Kש"ח כדי לקבל מה שדגם 98 והלאה מגיע איתו במקור.
    לדעתי בכל מקרה צריך לעשות משהו לקפיצים של דגמי הסרן הקשיח כדי לקבל איכות חיים נורמלית גם בכביש וגם בשטח כך שזה לא תוספת להוצאות שגם כך צפויות לרכב כזה וחוצמזה, כמו שחנן אמר בעבר וגם אני מיישם באדיקות-"לחץ אויר 18-20 מקדימה, 24-26 מאחור לרכב עמוס עושה פלאים להיילקס בשטח ".. תוריד כזו כמות של אויר בגדמי המתלה הנפרד ואתה נוסע על הגחון.

    10ס"מ בכיסא מאחור?
    לא יודע, אני נוסע מקדימה.:mrgreen:

    אז מה בכל זאת יותר טוב בדגמים החדשים יותר?
    המנוע, בכביש ובכל מקום שצריך לשמור על נשימה לאורך זמן, בדיונות או בדרדרת ארוכה ותלולה היילקס נטול טורבו זה אומר לפעמים להילחם בעלייה או אפילו לנסוע מסביב, בעליות סלעיות אין הבדל כי בסל"ד שנוסעים בעליות כאלו אין משמעות לטורבו, אנחנו נוסעים םלפעמים עם חבר עם היילקס מוסב טורבו ולמעט הנ"ל אין שום הבדל בעבירות.

    גם בכביש, צריך סבלנות אורך רוח ומוכנות למנוע העצלן הזה, בשבוע שעבר נסעתי עם הפרטי בצפון, העליות לצפת,אמירים,העליות לגולן-כל מקום שמישהו מאט אותך (כן,מסתבר שיש כאלו שנוסעים לאט יותר מהיילקס בעליות) או שירדת מאיזו סיבה מתחת ל65קמ"ש בהילוך שלישי משמעו ירידה להילוך שני ומהירות 40-50קמ"ש עד סוף העליה.. אין כמעט סיכוי לעלות בחזרה להילוך שלישי ומעלה.
    אותן עליות בדיוק עם שנתון 2000 עברו ללא מאמץ, זה לא שהרכב הפך להיות היילקס ספורט או מאיץ להילוך רביעי אבל גם אם מאיטים אפשר לחזור ולהאיץ למהירות נורמלית בהמשך העליה.

    החסרון תמיד יהיה לנסוע עם רכב בשנתון נמוך יותר, אם ההתלבטות בין 97 לדגמי 98-2000 מה שצריך לקבוע הוא מצב הרכב הנוכחי וההיסטוריה שלו.
    אם אתה רוצה מנוע טורבו תדאג שכל נק' התורפה יכוסו- כרגע אני לא מתכוון לגעת במנוע של הגמל עד למוות טבעי אבל כשזה יגיע אם זה יגיע כשהרכב עוד יהיה אצלי אז יכנס לשם מנוע טורבו עם הקפדה על הדברים הקטנים.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #28
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    חברים, תודה רבה מאוד לכולכם! אתם נותנים לי הרבה חומר למחשבה!

    אבל המלצה למכון בדיקה באזור חיפה לא מצאתי ...

  9. #29
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    קראת טוב את השירשור כולו ?
    צועניה ..

  10. #30
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    Quote Originally Posted by גיא
    קראת טוב את השירשור כולו ?
    גיא, חזרתי וקראתי אותו שוב ... עדיין לא מצאתי המלצה תמכון בדיקה באזור חיפה ... אולי אתה יכול להאיר את עיני??

  11. #31
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    תראה, אני הייתי עם כמה רכבים במכון שבדרך נשר בן יהודה או משהו כזה איפה שהאוטו על העמוד. להגיד שהם משהו מיוחד ? אני לא יכול. אני הייתי שם לשם בדיקת שלדה, לי זה היה חשוב. שלדה ומנוע.

    אבל מה שכתבו לך פה שזה שאי אפשר לבדוק את המנועים המוסבים, בטח לא במכון שמשקיע חצי שעה באוטו . ודואג הכי חזק שאפשר לתחת של עצמו.

    הנה לך הצעה, קח את האוטו לים, ליד השלט של 3 ק"מ יש גבעה, אם אתה מגיע מהצד של הים אז כמה עליות חוליות מאוד מאוד קשות, רכב כמו היילקס מאוד יתקשה שם אם בכלל יצליח לעלות. העומס יהיה נורא, אם האוטו לא מאוזן מבחינת מערכת קירור, תוך שניה הוא ירתח לך שם.

    בדוק.

    אם אתה מתעקש על מכון. או על מוסך ... תיקח בחשבון שמה שהם כותבים זה מה שישאיר אותם מחוץ לכתלי בית המשפט. חד וחלק.

    אולי יהיה מוכן הבוחן להגיד לך off the recordמה הוא באמת מצא שם.


    ---
    אני כתבתי את ההודעה על המכון בשירשור אחר, מצטער. כששאלתי אם קראת הכל טוב הייתי בטוח שבאחת ההודעות הראשונות כתבתי לך על המכון ההוא, אבל זה היה בשרשור אחר.
    מצטער, טעות שלי.
    צועניה ..

  12. #32
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,693

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    קח לאיזה מכון שבא לך. אין מבחינתי מכון מומלץ בחיפה, עוד לא פגשתי כזה ואני בספק אם אפגוש. הם עושים את העבודה שלהם. אני לא לוקח מכוניות למכוני בדיקה יותר, זה בזבוז כסף. הייתי לוקח רכב שטח לפני הקנייה סופית לבדיקה אצל ארנון מלאכי בפרדס חנה. עולה כסף, אין שום אחריות, אבל תקבל בדיקה אמיתית.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  13. #33

    Exclamation חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    בהיילקס ליפול על מנוע \ גיר צריך ממש להיות דביל :-x
    כך את הרכב סע על הכביש החלף הילוכים החלפה רגילה זה מחליף חלק .... תקין !
    הורד הילוכים כמו שאתה מתקרב לרמזור זה מוריד חלק .... תקין !
    תן כמה מכות גז בהילוך שני ושלישי במהירות 40-70 תוך כדי עזיבת הרגל מהגז ( בלימת מנוע )
    ההילוך לא קופץ .... תקין !
    יש רעש שריקות נהמה יללה במהירות 80-100 ( לא צריך להיות רעש ) .... תקין !
    חזור על בדיקה זאת במצב LOW ( כמובן הכל במהירות נמוכה יותר )
    פתח בורג בדיקת שמן בכל הסרנים תכניס אצבע מה צבע השמן ?
    בעליה המנוע מעשן ( צריך להיות עישון קל )
    *****
    תקפיד על בדיקות סדקים בשילדה במרכב ( תמיד יש סדקים אבל כמה ובאיזה מקום )
    מצב ריפוד פנימי ( חשוב ביותר )
    מצב כסאות
    מצב לוח שעונים הכל חייב לעבוד מפסקים צריך להיות מקורי .
    יש חורים על לוח השעונים ( רע מאד !! )
    יש סדקים הדש בורד !! ( רע מאד )
    מנעולי דלתות עובדים בכל דלת פנימי חיצוני
    מפתחות פותח בכל דלת פנימי חיצוני ( זה אותו מפתח )
    מזגן / מנוע מפוח עובד בכל המצבים .
    מצית יש \ עובד \ ( זה אומר המון על תחזוקת הרכב )
    יש רדיו ? עובד ? רמקולים מקוריים או שכבר חפרו את הדלתות ויש לך רמקולים של די גי :shock:
    גק \ מפתח גלגלים איפה הם נמצאים במקום המקורי ותיק כלים שלם ?
    מתקן גלגל רזרבי עובד ?
    מצבר ? איך נראית סביבת המצבר ? כמו אחרי מלחמה :roll: :roll: או נקי ומסודר
    יש מסגרת למצבר ? איזה מסגרת מקורית או חוט ברזל :wink:
    איזה מסנן שמן יש למנוע מקורי או חליפי ???? ( זה אומר עם מי יש לך עסק )
    מכסה מנוע יש בידוד פנימי בתא המנוע נגד רעש ? ( מה מצבו ? )
    גומיות בדלתות על המשקופים
    לא לשכוח דלת הארגז !! ( כולל מעצורים של הדלת )
    גומיות במסילות החלון
    ידיות חלון
    קפיצים ( כנראה שצריך להחליף )
    בוקסות נדנדות להחליף את כולם !!
    בולמים ? כנראה שצריך להחליף .
    צינורות בלם ?
    לוקרים על הגלגלים הקידמיים \ לבדוק שעובדים ולא הולכים קשה .
    ברגים לגלגלים שיש את כל הברגים
    גנטים מקוריים \ חליפי \ רשום ברשיון
    כננת \ פגושים רשום ברשיון ?
    ועוד
    ועוד
    לבדיקות אלה אתה לא צריך מכון בדיקה
    *****
    איציק
    Last edited by איציק - 4X6ZH; 16-09-07 at 09:23.

  14. #34

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    איציק לבדיקות כאלו צריך אדם עם ניסיון. לפי התאור של יקיר הוא לא כזה.
    אני כבר שנים לא לוקח את הרכבים שאני קונה לבדיקה. הרכב הראשון שקנתי (לפני 10 שנים ויותר) הלכתי לבדיקה והבנתי שזו זריקת כסף מושלמת. המכון רושם כול תקלה אפשרית כדי לכסות את ישבנו הענוג. אחר כך, כמעשה חברות ושלא לציטוט הוא אומר לך בעל פה שהרכב תקין, כדי שתקנה ולא תיפול העסקה. ה"אחריות" שלהם ממש לא שווה הרבה כי גם אם ילך לך המנוע אחרי מטר נסיעה מהבדיקה הם יטענו "אבל רשום חופש בשסתומים". אז בשביל מה לעזזל לבדוק?!
    גם הטענה של "לבדוק כדי להוריד" לא רלוונטית מבחינתי. אני לא מחפש גרוטאה זולה אלא רכב טוב, ועל כן אני לא מעונין להוריד על "גיר דפוק". על משהו טוב אני מוכן לשלם יותר.
    קניתי לא מעט רכבים. כולם התבררו בסופו של דבר כעיסקה טובה. את כול הרכבים לשעבר שלי מכרתי לחברים. כולם נשארו חברים שלי!. עם השנים והרכבים התמקצעתי בקניה ותוך דקות אני יכול להחליט רכב שכדאי לקנות או לא.
    זה דורש ניסיון וזה דורש ידע. אבל גם חסר ניסיון יכול לישם את הכללים הבאים:
    1. מי המוכר? סוחר ממולח שהרכב של "דודתו". לברוח ומהר. אדם מן השורה שנראה אמין, המסוגל לענות על שאלות בצורה כנה. אומר גם דפקטים של הרכב ולא רק יתרונות. כדאי להשאר ולבדוק.
    2. איך הרכב מרגיש בנסיעה? (מומלץ מאוד לנסוע קודם באחד שידוע כתקין). אין רעשים מוזרים הכול עובד מעבר מהלכים תקין וכו. כדאי עד הכרחי לבדוק רכב ממצב מנוע קר. כך אפשר לבדוק אותו בכול מצבי הפעולה שלו.
    3. בדיקת סביבת המנוע ומתחת לרכב. המנוע ומפרץ המנוע מסודרים? (נקיון פחות חשוב זה רכב שטח) אין נזילות אין דברים חופשים?

    אחרי שלוש הבדיקות האלו אפשר להמשיך הלאה. לחסרי הנסיון כדאי מאוד לקרוא לחבר שמבין בנושא. לחסרי המזל ארנון הוא פתרון טוב אף על פי שלדעתי הוא מחמיר מדי (כמעת כמו החברה מה"בדיקה") כנראה גם כן לצרכי כיסוי תחת.

  15. #35
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    איציק, אתה צודק.
    אבל כדי ליפול על מנוע עם טורבו שלא עובד טוב, או מתחמם תחת עומס, זה דיי קל ...

    כמעט כל מה שאמרת נבדק, גם עלידי וגם ע"י יובל שיינר ...

    אני חושב שההצעה של גיא הכי מתאימה לי, מישהו יכול לפגוש אותי באזור חיפה להראות לי איפה יש עליה שרכב עם בעיה יתחמם בה? בעליות בכביש (פרויד?) ההילקס אמור להתחמם?

  16. #36

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    פרויד זה לא רע בכלל. יש גם את העליה לאוניברסיטה מנשר, בהחלט שווה.
    תקפיד לעלות בטורים גבוהים. אולי כדאי גם להוריד ל low אם בעל הרכב יסכים.
    תפעיל גם מזגן וסגור חימום.
    היליקס ביום חם עליה קשה עם מזגן מתחמם. אבל אף פעם לא עובר את ה שלושת רבעי (אצלי בכל אופן לא עבר)

  17. #37
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    מוני, מנשר לאוניברסיטה עם מזגן ובלי מזגן בקושי עובר את 20 או 30 בעיקר בקטע האחרון אחרי הרמזורים ... לא עובר את חצי מד חום.

    פרוייד אם לא בלמים לי את השוונג, 60 בשלישי עם ובלי מזגן. לא זז מילימטר המד חום.

    העליה של פרויד לא טובה לבדיקה הזאת, לא מספיק תלולה.

    העליה מנשר לאוניברסיטה כן בהחלט ועדיף מיד אחרי זה לעלות אותה שוב.
    צועניה ..

  18. #38
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    804

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    טוב, חברים, תגידו מזל טוב!!

    הרכב נקנה.

    קיימת בעיית התחממות, היא לא מפריעה בנסיעה יום-יומית, ונפתור אותה לאט לאט.
    הרכב נוסע יפה מאוד, ועלה את פרויד ב-80 קמ"ש ... כולל ירידה לשני והאצה חזרה לשלישי ...
    מהירות סופית, 140 קמ"ש על כביש החוף ...

    הבעיה האמיתי התגלת בבית (כמובן) אחרי חצי שעה בבית, גלגל קדמי ימני על הג'נט ... אין טיפה אויר ...
    מיליתי עם קומפרסור, וגיליתי שהאויר בורח מהוונטיל (לא השסתום, אלא החיבור של הוונטיל לג'נט).
    הגעתי לפנצ'ריה, וממרחק של 10 מטר הוא אומר לי, יש לך פנימית בגלגל, אסור לי לתקן ...
    בקיצור, אני צריך להחליף צמיגים (ממילא היו שחוקים מידי לטעמי). הרכב נעול ב-235/75R15 גם ברשיון. אני רוצה 31 ... איפה מומלץ לקנות? כמה צריך לעלות? איפה משנים את הרשיון? אני באזור השרון ...

  19. #39

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    מזל טוב!

    היית ואני ראיתי אותך בגלגול הקודם כאשר היית בויטרה, אני בטוח שתהיה מרוצה מכמות המקום הנוספת.
    הגודל הקטן של הצמיג מסביר את הזריזות של הרכב. זה לא יהיה כול כך טוב עם 31.
    איזה צמגים-שאלת המיליון דולר...
    אם לכסף אין משמעות, לך על BF או Goodyear MTR
    צפה פגיעה בסביבות ה - 4K
    צמגים פחות חזקים אבל בהחלט מומלצים (שני שכבות ולא שלוש כמו הקודמים) מקסיס, אני מאוד מרוצה משלי.
    דנלופ הם צמגים לא רעים וזולים מאוד, אבל שחיקה גבוהה.
    יש עוד הרבה פירמות, אני ממליץ רק על מה שידוע לי מנסיוני האישי.

    אשר לשינוי ברשיון. פעם (וכך גם עדין בצפון) היה מתקבל אישור אוטומטית בכול מכון רשוי. האם כך היום גם במרכז? שאל חברה מהמרכז.

  20. #40
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,444

    Default חוזר: בדיקה של היילקס באזור חיפה

    אם לכסף אין משמעות, לך על BF או Goodyear MTR
    צפה פגיעה בסביבות ה - 4K
    3280 ש"ח לסט BF.

    אני חושב שדווקא למי שהכסף משמעותי עבורו כדאי לקנות את הBF. אבל זה נכון לטווח הארוך, ולא לרגע הקנייה. בנוסף, אין לי נסיון עם המקסיס או עם צמיגים זולים אחרים, כך שההמלצה הזו היא בערבון מוגבל.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. מחפש לקנות בטון/ מלט באזור חיפה
    By ג'ק וריאנס in forum פורום עשה זאת בעצמך
    Replies: 5
    Last Post: 16-06-11, 16:15
  2. יש מישהו עם רול אנד לוק מותקן באזור חיפה?
    By אייל in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 1
    Last Post: 23-02-11, 17:36
  3. בדיקת גימיני באזור עכו-קריות-חיפה
    By Itaiz in forum פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    Replies: 0
    Last Post: 24-08-09, 08:37
  4. מחפש המלצה על פרוקיות באזור חיפה
    By זהר in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 5
    Last Post: 14-04-06, 21:49
  5. למשהו באזור חיפה יש את תוכנת ה EPC?
    By מוני דיסקו in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 0
    Last Post: 24-02-04, 10:32

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •