Close
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    חבר רשום
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    מושב כוכב
    Posts
    126

    Default האם נכון להוסיף חורים לטרמוסטט ?

    האמת ניראה לי שלא..כיוון שאז יש מעבר מים לבלוק גם כשהמנוע קר, ופתיחת הטרמוסטט עלולה "להתעקב" מאוד כך שבסופו של דבר המנוע יעבוד בטמפרטורה גבוהה מהרצוי..
    המכונאי שלי חושב שצריך ורצוי להוסיף חורים .. מה דעתכם ??

  2. #2

    Default חוזר: האם נכון להוסיף חורים לטרמוסטט ?

    אם הטרמוסטט תקין ,חפס סיבות אחרות להיתחממות המנוע.
    יש גם טרמוסטטים עם טמפ' פתיחה נמוכה יותר מהמקור ,קשה לי להאמין שזה יעזור למצבים קיצוניים של חימום המנוע.
    מחלה ידועה זו המשאבה ששובקת חיים מהר מאוד.
    נידמה לי שדיברו על הנושא הנ"ל בעבר
    טל

  3. #3

    Exclamation חוזר: האם נכון להוסיף חורים לטרמוסטט ?

    יש עיתון טכני אמריקאי שמעלה כל פעם שאלות ותשובות
    מכונאי א אומר שצריך חורים
    מכונאי ב אומר שלא בכלל חורים
    מכונאי ג אומר שצריך רק חור אחד .
    *****
    בקיצור תגיד למכונאי שלך שיעשה חורים במקום אחר .
    על הטרמוסטט צריך להיות חור אחד קטן שמורכבת עליו גולה כשסתום חד כיווני . תפקיד החור הוא לשחרר
    אויר על מנת שכל הטרמוססט יהיה בתוך נוזל הקירור .
    אתה יכול למצוא את השסתומים האלה בטרמוסטטים איכותיים .
    חשוב מאד ! במנועים בהם הטרמוססט מותקן בשכיבה מהצד הגולה חייבת להיות תמיד למעלה .
    על חום העבודה הסופי של המנוע ניתן לשלוט על ידי טרמוסטטים בדרגות חום שונות .
    לכל רכב ניתן להשיג כמה טרמוסטטים בכמה דרגות חום .
    תחום העבודה יהיה בהתאם לאזור וסוג העבודה שהמנוע עושה .
    במנועים גדולים מתקינים כמה טרמוסטטים בכמה דרגות חום אחד ליד השני .
    ****
    איציק

  4. #4

    Default חוזר: האם נכון להוסיף חורים לטרמוסטט ?

    איציק הכל טוב ויפה.
    אבל יש אנשים שיקראו את דבריך ויחליפו טרמוסטטים לחום עבודה נמוך יותר בתקווה שהרכב לא יתחמם להם יותר ולרוב הבעיה לא שם.
    לפחות זה מה שהבנתי מבעייתו של יגאל,אולי לא הבנתי נכון.
    טל

  5. #5
    חבר רשום
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    מושב כוכב
    Posts
    126

    Default חוזר: האם נכון להוסיף חורים לטרמוסטט ?

    Quote Originally Posted by talw
    איציק הכל טוב ויפה.
    אבל יש אנשים שיקראו את דבריך ויחליפו טרמוסטטים לחום עבודה נמוך יותר בתקווה שהרכב לא יתחמם להם יותר ולרוב הבעיה לא שם.
    לפחות זה מה שהבנתי מבעייתו של יגאל,אולי לא הבנתי נכון.
    טל
    הבעייה שבגינה שאלתי היא הפוכה...
    "פתאום" תוך כדאי מאמץ של המנוע הטמפרטורה ירדה (מאמצע הסקלה ל 4\1 ) והלחץ בצינור שחוזר לרדיאטור (קוטר גדול) ירד..כלומר רק באותו הרגע הטרמוסטט ניפתח אבל אז הוא "ניתפס" פתוח גם לאחר שהמנוע התקרר ובקיצור החלפתי טרמוסטט ..(והיו בו חורים) ומשם באה "שאלת החורים" חשוב לציין שאין ולא היה חוסר בנוזל קירור..או אוויר במערכת..

  6. #6
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default חוזר: האם נכון להוסיף חורים לטרמוסטט ?

    כשעושים חורים זה למקרה והטרמוסטט "יתקע" סגור
    אז שיעברו קצת מים לראש

Similar Threads

  1. להוסיף סאן רוף ??
    By netivi in forum אוף-טופיק
    Replies: 9
    Last Post: 17-09-09, 22:50
  2. לאיזה צורך יש צינור עודפים לטרמוסטט ב TDI300
    By torchak in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 4
    Last Post: 09-08-09, 09:21
  3. האם אפשר, באיזושהי דרך להוסיף עוד כח לפג'ארו שלי?
    By tomtk in forum פורום מיצובישי Mitsubishi
    Replies: 10
    Last Post: 28-08-08, 19:42
  4. דחוף - נשבר היוניט שנכנס מתחת לטרמוסטט
    By samoray1 in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 13
    Last Post: 04-11-07, 16:59
  5. להוסיף ולחחחחדדדד
    By ventil in forum אוף-טופיק
    Replies: 1
    Last Post: 19-05-04, 17:14

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •