קודם כול תרגע (מתוך ספר בשול מרוקאי)
זה שיש מעבר מים לשמן עדין לא אומר שהלך מנוע.
להפך בדרך כלל זה אטם ראש מנוע. וזה לא סיפור גדול.
אתה צריך לעשות בדיקת לחץ של מערכת המים. זה יגלה האם יש פריצה במערכת המים. במידה וכן, ולא מצאת חור חיצוני, כנראה אכן היתה פריצה למערכת השמן של המנוע.
בכול מקרה תבדוק אחרי כמה דקות של פעולת מנוע האם השמן בצבע חלב מלוכלך. אם כן בטוח יש איזשהיא התערבבות של מים עם שמן. מאוד לא מומלץ לנסוע לאורך זמן במצב כזה.
שמרו על קשר