Close
Results 1 to 9 of 9
  1. #1

    Default באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    שלום
    הלכתי לקנות צלב לסופה כדי שיהיה רזרבי בטיולים והמוכר שאל אותי איזה צלב? אני לתומי חשבתי שבסופה כל הצלבים של הדריישאפט אותו גודל. עכשיו אני מפנה את השאלה אליכם ולניסיונכם איזה צלב או צלבים רזרבים כדאי להחזיק ? אני מניח שדריישאפט אחורי זה חובה, האם יש עוד שכדאי?
    ובאופן כללי מהם חלקי החילוף המומלצים כרזרבים לשטח כאשר מדובר בטיולים סבירים, לא קשים מאוד (עבורי זיק ומחמל זה קשים מאוד)?
    תודה רבה
    עודד

  2. #2
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,724

    Default חוזר: באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    המוכר התכוון צלב דרישפט או צלב צירייה קדמית. רצוי גם זה וגם זה, אם כי צלב דרישפט כמובן קריטי הרבה יותר. בלי הנעה קדמית אפשר להסתדר.

    בסופה החלקים שיכולים לתקוע אותך הם משאבת דלק, חיישן קרנק, קויל. זהו פחות או יותר אני חושב.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3

    Default חוזר: באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    רדיאטור שמחליט לנזול
    טרנספר שמחליט להתפרק
    נתק סמוי באיזה צמה קיקיונית שעכשיו הוא מתנתק ;-) ( מחר בבוקר הוא יחבר את עצמו )
    מיכל דלק \ צינור דלק שבא לו לנזול
    לפעמים איזה קפיץ\מאיה או נדנדה ( שיהיה מענין )
    ועד כל מיני דברים טובים שגיפאים אוהבים .
    ****
    צלבים זה למתחילים
    ****
    איציק

  4. #4
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    רחוק מכאן
    Posts
    3,447

    Default חוזר: באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    אני החזקתי 3 סוגי צלבים בסופה:
    1) עבור הדרייבשפט קדמי
    2) עבור הדרייבשפט אחורי
    3) עבור הציריה קדמית
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  5. #5
    חבר רשום יובל48's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    מרכז
    Posts
    2,121

    Default חוזר: באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    הבעייה היא לא איזה צלבים לאיזה ציר,הבעייה איזו מידת צלב
    לכל ציר שאליו מיועד הצלב.
    מידות קוטר זרועות הצלב שונות מרכב לרכב ואתה חייב למדוד עם קליבר
    את המידות של הכוסיות בצלבים המורכבים אצלך כדי שתדע מה
    לבקש מהמוכר.
    לדוגמה:צלב לציריה קדמית קיים בקוטר 27 מ"מ ו 30 מ"מ.
    take nothing but memories
    leave nothing but footprints

  6. #6

    Default חוזר: באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    עודד

    אני ממליץ לך לקפוץ יום אחד לינוביץ ולקנות אצלו צלבים מתאימים. אם אתה לא מהאזור, אני ממליץ לך לרכז רשימת קניות למצבי חירום בשטח ועוד כמה דברים שאתה צופה את החלפתם בעתיד הנראה לעין, כך שתהיה לך סיבה טובה להקדיש 'קפיצה' אחת מרוכזת לינוביץ.

    מה שעולה לי כרגע בשלוף:
    1. חיישנים: קרנק (שים לב אם אצלך הקונקטור עגול או אליפטי), SYNC, MAP
    2. הצתה: קויל, מכסה מפלג, רוטור
    3. דלק: משאבה (בדוק אם אצלך היא קצרה או ארוכה), צינורות גמישים 10 מ"מ
    4. צלבים: דרייבשאפט אחורי, דרייבשאפט קדמי, ציריות (2 מכל סוג)
    5. התנעה: סטרטר משופץ (חפש אצל גיא ורועי מיהוד ב-400 ש"ח)
    6. חשמל: 1-2 ממסרים, פיוזים בכל הערכים 10-40 אמפר, סליל חוטי חשמל, 1-2 פנסים ראשיים
    7. קירור: 2 צינורות מים, עילי ותחתי
    8. בלמים: צינור גמיש קדמי, צינור קשיח אחורי עם ניפל
    9. מתלים: צנטר-בולט לסרן אחורי, צנטר-בולט לסרן קדמי, 1-2 ברגים עם אומים לתושבות קפיצי עלים
    בנוסף, אם יוצא לך להניח יד על הפריטים הבאים, כדאי לך לשמור גם אותם איפשהו באוטו:
    • מחשב (גם תקול עשוי להיות שימושי בחירום, תלוי מה התקלה)
    • דראגלינק
    • מוט שפור
    • מצבר
    • דרייבשאפטים
    נכון, זה נשמע הרבה ויקר; אבל בפועל תגלה שרוב הדברים תופסים הרבה פחות נפח ממה שנראה, ויש פריטים שנאספים אצלך ממילא עם הזמן כפועל יוצא של טיפולים. אולי שכחתי משהו פה ושם, אבל כרגע נראה שזה די מכסה.

    גיתאי
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  7. #7

    Smile חוזר: באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    Quote Originally Posted by gnaveh
    עודד

    אני ממליץ לך לקפוץ יום אחד לינוביץ ולקנות אצלו צלבים מתאימים. אם אתה לא מהאזור, אני ממליץ לך לרכז רשימת קניות למצבי חירום בשטח ועוד כמה דברים שאתה צופה את החלפתם בעתיד הנראה לעין, כך שתהיה לך סיבה טובה להקדיש 'קפיצה' אחת מרוכזת לינוביץ.

    מה שעולה לי כרגע בשלוף:
    1. חיישנים: קרנק (שים לב אם אצלך הקונקטור עגול או אליפטי), SYNC, MAP
    2. הצתה: קויל, מכסה מפלג, רוטור
    3. דלק: משאבה (בדוק אם אצלך היא קצרה או ארוכה), צינורות גמישים 10 מ"מ
    4. צלבים: דרייבשאפט אחורי, דרייבשאפט קדמי, ציריות (2 מכל סוג)
    5. התנעה: סטרטר משופץ (חפש אצל גיא ורועי מיהוד ב-400 ש"ח)
    6. חשמל: 1-2 ממסרים, פיוזים בכל הערכים 10-40 אמפר, סליל חוטי חשמל, 1-2 פנסים ראשיים
    7. קירור: 2 צינורות מים, עילי ותחתי
    8. בלמים: צינור גמיש קדמי, צינור קשיח אחורי עם ניפל
    9. מתלים: צנטר-בולט לסרן אחורי, צנטר-בולט לסרן קדמי, 1-2 ברגים עם אומים לתושבות קפיצי עלים
    בנוסף, אם יוצא לך להניח יד על הפריטים הבאים, כדאי לך לשמור גם אותם איפשהו באוטו:
    • מחשב (גם תקול עשוי להיות שימושי בחירום, תלוי מה התקלה)
    • דראגלינק
    • מוט שפור
    • מצבר
    • דרייבשאפטים
    נכון, זה נשמע הרבה ויקר; אבל בפועל תגלה שרוב הדברים תופסים הרבה פחות נפח ממה שנראה, ויש פריטים שנאספים אצלך ממילא עם הזמן כפועל יוצא של טיפולים. אולי שכחתי משהו פה ושם, אבל כרגע נראה שזה די מכסה.

    גיתאי
    מה עם גיר טרנספר? תיבת הגה . משאבת הגה. צינורות להגה? נבות?קורונה פיניון 2 סטים.? בייתיי סטליטים?.. מרימיי שסטומים. ראש מנוע + אטם. משאבת שמן. סט בוכנות רינגים לגרים.. קרטר. מה עוד שכחתי??;

  8. #8
    חבר רשום יובל48's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    מרכז
    Posts
    2,121

    Talking חוזר: באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    גיתאי תודיע רק מתי אתה יוצא לטיול ואני מצטרף.
    take nothing but memories
    leave nothing but footprints

  9. #9
    חבר רשום oshoshan's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    גן עדן בצפון
    Posts
    132

    Default חוזר: באילו צלבים ספייר כדאי להצטייד בטיולים עם סופה?

    Quote Originally Posted by gnaveh
    עודד

    אני ממליץ לך לקפוץ יום אחד לינוביץ ולקנות אצלו צלבים מתאימים. אם אתה לא מהאזור, אני ממליץ לך לרכז רשימת קניות למצבי חירום בשטח ועוד כמה דברים שאתה צופה את החלפתם בעתיד הנראה לעין, כך שתהיה לך סיבה טובה להקדיש 'קפיצה' אחת מרוכזת לינוביץ.

    מה שעולה לי כרגע בשלוף:
    1. חיישנים: קרנק (שים לב אם אצלך הקונקטור עגול או אליפטי), SYNC, MAP
    2. הצתה: קויל, מכסה מפלג, רוטור
    3. דלק: משאבה (בדוק אם אצלך היא קצרה או ארוכה), צינורות גמישים 10 מ"מ
    4. צלבים: דרייבשאפט אחורי, דרייבשאפט קדמי, ציריות (2 מכל סוג)
    5. התנעה: סטרטר משופץ (חפש אצל גיא ורועי מיהוד ב-400 ש"ח)
    6. חשמל: 1-2 ממסרים, פיוזים בכל הערכים 10-40 אמפר, סליל חוטי חשמל, 1-2 פנסים ראשיים
    7. קירור: 2 צינורות מים, עילי ותחתי
    8. בלמים: צינור גמיש קדמי, צינור קשיח אחורי עם ניפל
    9. מתלים: צנטר-בולט לסרן אחורי, צנטר-בולט לסרן קדמי, 1-2 ברגים עם אומים לתושבות קפיצי עלים
    בנוסף, אם יוצא לך להניח יד על הפריטים הבאים, כדאי לך לשמור גם אותם איפשהו באוטו:
    • מחשב (גם תקול עשוי להיות שימושי בחירום, תלוי מה התקלה)
    • דראגלינק
    • מוט שפור
    • מצבר
    • דרייבשאפטים
    נכון, זה נשמע הרבה ויקר; אבל בפועל תגלה שרוב הדברים תופסים הרבה פחות נפח ממה שנראה, ויש פריטים שנאספים אצלך ממילא עם הזמן כפועל יוצא של טיפולים. אולי שכחתי משהו פה ושם, אבל כרגע נראה שזה די מכסה.

    גיתאי
    אני ממליץ לגרור סופה נוספת. נתקעת? הפוך את הכיוון של מוט הגרירה, ותמשיך בטיול.
    (כמובן שכדאי גם לקחת מוט גרירה ספייר - חסר לך שדוקא המוט יתקלקל).
    עודד

Similar Threads

  1. אני רוצה סופה, כדאי?
    By אוסטרובסקי in forum אוף-טופיק
    Replies: 1
    Last Post: 21-05-06, 19:23
  2. באילו סרנים ניתן להתקין דטרויט לוקר?
    By עמוס.מ in forum פורום רכב פולסייז אמריקאי
    Replies: 13
    Last Post: 13-03-06, 20:57
  3. Replies: 1
    Last Post: 01-04-05, 23:29
  4. סופה דיזל, כדאי?
    By Anonymous in forum פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    Replies: 1
    Last Post: 02-01-04, 18:32

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •