המוכר התכוון צלב דרישפט או צלב צירייה קדמית. רצוי גם זה וגם זה, אם כי צלב דרישפט כמובן קריטי הרבה יותר. בלי הנעה קדמית אפשר להסתדר.
בסופה החלקים שיכולים לתקוע אותך הם משאבת דלק, חיישן קרנק, קויל. זהו פחות או יותר אני חושב.
שלום
הלכתי לקנות צלב לסופה כדי שיהיה רזרבי בטיולים והמוכר שאל אותי איזה צלב? אני לתומי חשבתי שבסופה כל הצלבים של הדריישאפט אותו גודל. עכשיו אני מפנה את השאלה אליכם ולניסיונכם איזה צלב או צלבים רזרבים כדאי להחזיק ? אני מניח שדריישאפט אחורי זה חובה, האם יש עוד שכדאי?
ובאופן כללי מהם חלקי החילוף המומלצים כרזרבים לשטח כאשר מדובר בטיולים סבירים, לא קשים מאוד (עבורי זיק ומחמל זה קשים מאוד)?
תודה רבה
עודד
המוכר התכוון צלב דרישפט או צלב צירייה קדמית. רצוי גם זה וגם זה, אם כי צלב דרישפט כמובן קריטי הרבה יותר. בלי הנעה קדמית אפשר להסתדר.
בסופה החלקים שיכולים לתקוע אותך הם משאבת דלק, חיישן קרנק, קויל. זהו פחות או יותר אני חושב.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
רדיאטור שמחליט לנזול
טרנספר שמחליט להתפרק
נתק סמוי באיזה צמה קיקיונית שעכשיו הוא מתנתק ;-) ( מחר בבוקר הוא יחבר את עצמו )
מיכל דלק \ צינור דלק שבא לו לנזול
לפעמים איזה קפיץ\מאיה או נדנדה ( שיהיה מענין )
ועד כל מיני דברים טובים שגיפאים אוהבים .
****
צלבים זה למתחילים
****
איציק
אני החזקתי 3 סוגי צלבים בסופה:
1) עבור הדרייבשפט קדמי
2) עבור הדרייבשפט אחורי
3) עבור הציריה קדמית
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
הבעייה היא לא איזה צלבים לאיזה ציר,הבעייה איזו מידת צלב
לכל ציר שאליו מיועד הצלב.
מידות קוטר זרועות הצלב שונות מרכב לרכב ואתה חייב למדוד עם קליבר
את המידות של הכוסיות בצלבים המורכבים אצלך כדי שתדע מה
לבקש מהמוכר.
לדוגמה:צלב לציריה קדמית קיים בקוטר 27 מ"מ ו 30 מ"מ.
take nothing but memories
leave nothing but footprints
עודד
אני ממליץ לך לקפוץ יום אחד לינוביץ ולקנות אצלו צלבים מתאימים. אם אתה לא מהאזור, אני ממליץ לך לרכז רשימת קניות למצבי חירום בשטח ועוד כמה דברים שאתה צופה את החלפתם בעתיד הנראה לעין, כך שתהיה לך סיבה טובה להקדיש 'קפיצה' אחת מרוכזת לינוביץ.
מה שעולה לי כרגע בשלוף:
בנוסף, אם יוצא לך להניח יד על הפריטים הבאים, כדאי לך לשמור גם אותם איפשהו באוטו:
- חיישנים: קרנק (שים לב אם אצלך הקונקטור עגול או אליפטי), SYNC, MAP
- הצתה: קויל, מכסה מפלג, רוטור
- דלק: משאבה (בדוק אם אצלך היא קצרה או ארוכה), צינורות גמישים 10 מ"מ
- צלבים: דרייבשאפט אחורי, דרייבשאפט קדמי, ציריות (2 מכל סוג)
- התנעה: סטרטר משופץ (חפש אצל גיא ורועי מיהוד ב-400 ש"ח)
- חשמל: 1-2 ממסרים, פיוזים בכל הערכים 10-40 אמפר, סליל חוטי חשמל, 1-2 פנסים ראשיים
- קירור: 2 צינורות מים, עילי ותחתי
- בלמים: צינור גמיש קדמי, צינור קשיח אחורי עם ניפל
- מתלים: צנטר-בולט לסרן אחורי, צנטר-בולט לסרן קדמי, 1-2 ברגים עם אומים לתושבות קפיצי עלים
נכון, זה נשמע הרבה ויקר; אבל בפועל תגלה שרוב הדברים תופסים הרבה פחות נפח ממה שנראה, ויש פריטים שנאספים אצלך ממילא עם הזמן כפועל יוצא של טיפולים. אולי שכחתי משהו פה ושם, אבל כרגע נראה שזה די מכסה.
- מחשב (גם תקול עשוי להיות שימושי בחירום, תלוי מה התקלה)
- דראגלינק
- מוט שפור
- מצבר
- דרייבשאפטים
גיתאי
סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
www.switch-barosh.com
מה עם גיר טרנספר? תיבת הגה . משאבת הגה. צינורות להגה? נבות?קורונה פיניון 2 סטים.? בייתיי סטליטים?.. מרימיי שסטומים. ראש מנוע + אטם. משאבת שמן. סט בוכנות רינגים לגרים.. קרטר. מה עוד שכחתי??;Originally Posted by gnaveh
גיתאי תודיע רק מתי אתה יוצא לטיול ואני מצטרף.
take nothing but memories
leave nothing but footprints
אני ממליץ לגרור סופה נוספת. נתקעת? הפוך את הכיוון של מוט הגרירה, ותמשיך בטיול.Originally Posted by gnaveh
(כמובן שכדאי גם לקחת מוט גרירה ספייר - חסר לך שדוקא המוט יתקלקל).
עודד
שמרו על קשר