Close
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 24
  1. #1
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    לאחר הטיול במדבר שם הרכב ספג וויברציות, האיתות שלי לא עובד טוב.

    התופעה - האיתות חלש מאוד, איטי מאוד, לא אחיד בין הוונקרים של כל צד (הנורה על הגריל והנורה על הכנף לא מסונכרנות), בהתחלה צד אחד הבהב חזק יותר, כרגע צד ימין לא מהבהב כלל. צד שמאל, חלש איטי ולא מסונכרן.

    חשבתי משום מה שהבעיה בפלאשר (העגול הכסוף עם זוג רגליים, יש שקוראים לו "אוטומט איתות"), החלפתי והבעיה לא נפתרה.

    יש לי סלט שלם של חשמל מתחת לדש. המון חוטים שמובילים לקצוות גזורים ולא מחוברים לשום דבר.
    כך שקשה לי כרגע לעקוב אחרי החוטים ולמצוא נתק. יש חוטים שנכנסים לצמה ומשם אין לי אפשרות לאתר אותם.

    מי יכול לעזור לי לאתר את הבעיה?
    כמו מה זה נשמע?
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  2. #2
    חבר רשום עירא's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    בין סניף בנק למעיין
    Posts
    2,377

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    תבדוק מגעים איפה שאתה כן יכול - בנורות
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  3. #3
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    תודה, אני אבדוק.

    עוד עזרה כלשהי?
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  4. #4
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    לא בעייתי במיוחד תבדוק את הרילי\ מאותת
    צריך להיות עגול כזה בתיבת פיוזים אם זה עדיין מקורי ותנסה להחליף בינו לבין השני של ה 4 וינקרים .
    תבדוק טוב טוב מינוסים מתחת לדש.
    במנורות בחזית תבדוק שלא השתחררו הברגים של הפננס עצמו כי זה המינוס

  5. #5
    מנהל shmil's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    מרכז הארץ
    Posts
    6,760

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    הפעל את ההאזארד (4 אתותים יחד). אם הכל עובד תקין, הבעייה כנראה במנגנון שבתוך ההגה.
    ואז - במחבר שמתחת להגה ובמנגנון עצמו:
    הזנת וינקר - סגול
    ימין - כחול קדמי, ירוק אחורי
    שמאל - תכלת קדמי, צהוב אחורי
    (הערת אזהרה - אצלי הצמה מאמריקאית אחרת, עם הגה מתכוונן, אז ייתכן שהצבעים שונים).


    אם אותה תופעה קיימת - הבעייה כנראה בחיווט בין עמוד ההגה לבין הנורות ,לפי אותם צבעים, או במינוסים של הנורות.
    במקרה זה, הכי סביר זה שהמינוסים של המנורות נדפקו בויברציות. עבור מנורה מנורה וודא.

    הקצב השונה הוא לא הבעייה, אוטומט האיתות משנה את הקצב שלו לפי העומס (עוצמת ומספר הנורות) המשתמשות בו בכל רגע נתון.

    מכל מקום, זה הזמן לעשות סדר בסלט, הג'יפ שלך שלח לך איתות אזהרה.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  6. #6
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    ברוך - "הריליי / מאותת" הכוונה לפלאשר הכסוף? אם כן התייחסתי אליו בהודעה הראשונה.
    הוא לא נמצא על תיבת הפיוזים אלא על קונקטור חיצוני. יש שני שקעים שמתאימים לפלאשר בתיבת פיוזים ובשניהם לא היה פלאשר.

    שמיל אין לי "האזארד".
    כרגע האיתות לצד שמאל לא עובד בכלל. יש אור קבוע. צד ימין מאותת בפעם ב10 שניות (בערך 10 שניות כבוי, 10 שניות דלוק. משהו מוזר).

    אני לא יכול לסדר את הסלט כרגע. אין לי זמן, לא רוצה להשבית את הג'יפ ואני מחכה ברמת העיקרון להחלפת בודי עוד שנתיים (כשאשתחרר). אני גם די פוחד להתעסק עם זה כרגע.

    איך אני יכול לפתור את הבלגאן באיתות?
    חשבתי כבר לסלול את כל החוטים של המע' הזו מחדש, מסודר.
    הבעיה היא שאני לא מצליח להבין כלום מסכימת החשמל בספר הרכב הצבאי.
    סכימת החשמל של האיתות בלבד היא פשוטה מאוד, למיטב הבנתי. למישהו יש סכימה של האיתות בלבד, לצורך בניה של המע' הזו מחדש?
    אני יוצא מנק' הנחה שאם אני אתחיל במשהו פשוט כמו זה, יהיה לי יותר קל עם חשמל הרכב בעתיד.
    הבעיה היא שאני לא מבין לגמרי את הסכימה, ויש חוטים שנכנסים לצמה המרכזית ולתיבת הפיוזים ומשם לא ברור לי.

    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  7. #7
    מנהל shmil's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    מרכז הארץ
    Posts
    6,760

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    אמנון, עליך אני מתפלא.

    אין לך מה לחשוש מעבודת ניקוי חשמל. כמו שאתה עובד באופן מסודר ולוגי אין לך כל בעייה.

    מכל מקום לא הייתי סולל מחדש.
    כמו שכתבתי - במחבר שמתחת להגה ובמנגנון עצמ הצבעים הם:
    הזנת וינקר - סגול
    ימין - כחול קדמי, ירוק אחורי
    שמאל - תכלת קדמי, צהוב אחורי
    (הערת אזהרה - אצלי הצמה מאמריקאית אחרת, עם הגה מתכוונן, אז ייתכן שהצבעים שונים).
    האוטומט נמצא בין המתח לחוט הסגול של הזנת הוינקר, וסגירת מעגל דרך המנגנון שבהגה מפעילה אותו.

    לפי התיאור שלך יש בעייה בין המתח -אוטומט, חוט הזנה למנגנון בהגה, ולא במקומות אחרים, שכן לפי מה שאני מבין כל הנורות פועלות, גם אם לא מאותתות.

    תתחיל מזה שתנתק את הסגול, תזין לו מתח מלא ממקור חיצוני, ותראה שאתה מקבל נורות דולקות קבוע לכל צד כשאתה מאותת.
    אם זה אכן יקרה, תצטרך ללכת אחורה מהסגול עד לאוטומט, וממנו למתח שהוא מקבל. זה אורך חוטים של לא יותר מחצי מטר סך הכל, כך שאין מה לחשוש.

    אפשרות נוספת היא שדווקא המנגנון בהגה מקצר או מפיל עומס גבוה.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  8. #8
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    החשש הובע בעיקר מחוסר ההתמצאות בסכימת החשמל.
    סה"כ שיחקתי עם חשמל כל הילדות שלי (מתחים נמוכים, נו..), אני יודע להלחים אחלה (עם Weller) ועם ציון די גבוה בחשמל 5 יח' פיזיקה. ככה שזה לא גרוע כמו שזה נשמע. אבל הטירוף שהולך שם מתחת לדש יפתיע גם את המנוסים ברמת החאפריות שמתרחשת שם. כל חוט שני לא מחובר לכלום. כל חיבור נעשה ידנית ללא בדיל ועם בידוד של איזולירבנד מתקלף. יש המון חוטים שלאורכם נעשתה חשיפה וחיבור "פיראטי" בדרך. טירוף. שלא לדבר על המחברים היבשים והסדוקים בני 20 שנה, כמו הצד השני של תיבת הפיוזים שמלא במין סיליקון מתפורר ישן על הקונקטורים.

    המצב הוא כזה:

    הזנתי מתח לסגול.

    כשלא מאותתים - כל המנורות דולקות באותה עוצמה פחות או יותר.

    כשמאותתים ימינה - על הכנף הוינקר לא עובד, הנורה הימנית על הגריל עובדת חזק יותר מהמקבילה שלה בצד שמאל.

    כשמאותתים שמאלה - ההיפך. כלומר על הכנף הוינקר לא עובד. הנורה השמאלית על הגריל עובדת חזק יותר מהמקבילה שלה בימין.

    מה הלאה?

    יש איזה סיכוי לקבל סכימה מובנת רק של מערכת האיתות?

    הרבה תודה עד עכשיו שמיל.


    אמנון.
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  9. #9
    מנהל shmil's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    מרכז הארץ
    Posts
    6,760

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    לאט.

    עדיין לא הבנתי.

    מה קורה עם הנורות מאחור?

    האם כשחיברת מתח לחוט הסגול קיבלת נורות איתות דולקות גם בלי לאותת (כלומר כשידית האיתות באמצע?), או שזה אור החנייה?

    האם כשאותת בידית ימינה קיבלת איתות חזק בנורות הימניות וגם איתות חלש בנורות השמאליות?
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  10. #10
    מנהל בוזי's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    Posts
    3,241

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    סכמת חשמל פשוטה של המאותתים וקצת Trobleshooting יש כאן: http://www.luanjp.com/mods/electrical/turnsignal.html

  11. #11
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,711

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    האם יש בעיות אחרות באורות? למשל אורות גבוהים/נמוכים וכדומה?

    אם הבנתי אותך נכון, כרגע ווינקר אחד מתפקד כל 10 שניות והשני דולק קבוע?
    אתה מתכוון לכך שצד אחד עובד קבוע וצד שני כל 10 שניות או שבאותו צד הקדמי, למשל, פועל קבוע והאחורי כל 10 שניות?


    אגב, רק שתדע, בזמנו צמת חשמל עלתה לי בסביבות ה160 דולר, צמה ג'נארית של GM שמתאימה 1:1 כמעט לג'יפ. אשר התקין לי אותה ועשה עבודה פשוט מעולה. אני מאמין שאוכל לעזור לך בהתקנה של צמה שכזו. אתה פשוט ל יכול לתפוס כמה זה מדהים צמה חדשה ובלי כל מיני סרחים עודפים.
    בקושי רואים שבכלל יש צמת חשמל ברכב.

  12. #12
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    שמיל.

    מאחור נורות הדרך דולקות. נורות האיתותים לא. גם שהזנתי מתח לסגול הן לא דלקו. לא משנה באיזה מצב הידית.

    כשהזנתי מתח לסגול מקדימה כאמור כל הנורות מקדימה דלקו (גם בגריל, גם בכנף). מאחור נורות איתות לא דלקו. עד כמה שאני זוכר כשמאותתים בCJ, אם מאותתים ימינה לדוגמא, הנורות על הגריל ועל הכנף בצד ימין מהבהבות, הנורות על הגריל והכנף בצד שמאל דולקות אך לא מהבהבות.
    מאחורה רק הצד שאליו אותת מהבהב, הצד השני כבוי. תקן אותי אם אני טועה.
    האם כשאותת בידית ימינה קיבלת איתות חזק בנורות הימניות וגם איתות חלש בנורות השמאליות?
    כשמאותתים ימינה - על הכנף הוינקר לא עובד, הנורה הימנית על הגריל עובדת חזק יותר מהמקבילה שלה בצד שמאל.

    כשמאותתים שמאלה - ההיפך. כלומר על הכנף הוינקר לא עובד. הנורה השמאלית על הגריל עובדת חזק יותר מהמקבילה שלה בימין.
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  13. #13
    חבר רשום תומר א.'s Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    גבוה מעל החרא של הפרות
    Posts
    685

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    במערכת חשמל מקורית של סיקס אין "מינוס" לאורות האיתות בכנף.

    החוטים המגיעים לפנסים הם ירוק כהה (ירוק כהה עם פס שחור לצד השני) ולבן, כאשר הלבן הוא האור
    חניה.
    צורת החיבור הזו היא שגורמת ל"איתות לא מסונכרן" .
    בעיית מינוס במסכה או בפנסי האיתות הקדמיים עצמם יכולה לשגע את המערכת.
    כמו הצד השני של תיבת הפיוזים שמלא במין סיליקון מתפורר ישן על הקונקטורים.
    הבעייה יכולה להיות גם שם או במחבר מתחת להגה


    למגעים בתוך המחבר יש נטיה לשחק, צריך לעזור להם ע"י לחיצה עם מברגים קטנים משני הצדדים.

    שירטוט:http://www.luanjp.com/mods/electrica...ematics/ts.jpg
    בהצלחה
    החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
    It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?

  14. #14
    מנהל shmil's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    מרכז הארץ
    Posts
    6,760

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    Quote Originally Posted by אמנון
    שמיל.

    מאחור נורות הדרך דולקות. נורות האיתותים לא. גם שהזנתי מתח לסגול הן לא דלקו. לא משנה באיזה מצב הידית.

    כשהזנתי מתח לסגול מקדימה כאמור כל הנורות מקדימה דלקו (גם בגריל, גם בכנף). מאחור נורות איתות לא דלקו. עד כמה שאני זוכר כשמאותתים בCJ, אם מאותתים ימינה לדוגמא, הנורות על הגריל ועל הכנף בצד ימין מהבהבות, הנורות על הגריל והכנף בצד שמאל דולקות אך לא מהבהבות. לא נכון, אמנון. רק הצד שצריך מאותת.
    מאחורה רק הצד שאליו אותת מהבהב, הצד השני כבוי. תקן אותי אם אני טועה.
    אתה טועה והופך.
    מאחור הצד שאינו מהבהב דלוק או כבוי לפי מצב הברקס, מלפנים דלוק רק הצד המהבהב. לכן ההפרדה כבר במנגנון, כמו בצבעי החוטים שכתבתי לך - בין קדימה לבין אחור.

    יכול להיות שנגעת והפכת בין קדמיים לאחוריים?

    שאלה אחרונה לוידוא הדיאגנוזה - יש לך אור ברקס? אם אכן יש אור ברקס, אני משוכנע בתקלה במנגנון ב-99.9%.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  15. #15
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    תומר עשיתי את מה שאמרת עם המברג.
    למה הכוונה בפנסי האיתות הקדמיים? אלו הכתומים שעל הגריל? איך אני בודק אם יש להם בעיית מינוס?


    החוט השחור שמחובר לבורר אורות הראשי (שאליו מתחברים שלושה חוטים) מתחמם בצורה לא בריאה.
    חוט מזה קלטתי עכשיו קצר מוזר; כשאני משחק עם דוושת הקלאצ' יש ניצוצות שיוצאים מהחיבור בין המוט הדחיף שיורד לרצפת האוטו להפעלת מנגנון הקלאצ' לבין הציר שדוחף אותו.

    אני על סף התחרפנות..



    עריכה - יש אור ברקס, חזק אפילו.
    איך יכול להיות שהפכתי בין קדמיים לאחוריים?
    Last edited by אמנון; 27-10-07 at 16:42.
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  16. #16
    חבר רשום coas's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    ירושלים
    Posts
    1,447

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    בדוק שכל הנורות בשעון הגדול יושבות במקומן.

  17. #17
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    ווהו הו!!!!!!!

    פריצת דרך אדירה.

    בעקבות מה שאשר כתב, פירקתי את השעון הגדול (מהירות, חום מנוע, דלק ואיתותים) והתחלתי לשחק איתו. בעקבות המשחק הבנתי שאין לו מינוס טוב. חיברתי לו מינוס ישיר מהמצבר ופתאום התחילו האורות בו לדלוק כמו שצריך. ניסיתי לאותת, אותו הדבר.
    אז התחלתי לשחק עם המוט הדחיף של הקלאצ'.
    ומה? כשהוא בפוזיציות מסויימות (=לא מקצר), אז כל האיתותים עובדים מצויין!

    אז עכשיו, למה לעזזאל הנק' מגע הזו (בתמונה) מקצרת ואיך אני מונע את הקצר?






    הקצר (והניצוצות) מופיע בדיוק בציר החיבור של המוט הדחיף למנגנון הדוושה.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	DSCN8626 (Medium).JPG 
Views:	1195 
Size:	80.1 KB 
ID:	6465  
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  18. #18
    מנהל shmil's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    מרכז הארץ
    Posts
    6,760

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    אני חוזר על מה שאמרתי בתגובה הראשונה שלי:
    Quote Originally Posted by shmil
    מכל מקום, זה הזמן לעשות סדר בסלט, הג'יפ שלך שלח לך איתות אזהרה.
    ואם האיתותים לא היו רמז ברור, אתה מקבל את זה עכשיו מהדוושה וממתג האורות.
    למה אתה מחכה, אמנון, שישרף?
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  19. #19
    חבר רשום coas's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    ירושלים
    Posts
    1,447

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    יש לך "זליגה" של פלוס היכן שהוא או מינוס חלש למרכב.
    כמו ששמיל כתב, אתה לא רחוק מברביקיו ג'יפ..

    הדרך המומלצת לעבוד על הצמה בלוח שעונים היא לפרק את הלוח ולהשאיר את הצמה מחוברת, כך אתה עובד מלמעלה למטה בנוחות יחסית ועדיין שומר על הרוב מחובר.

    תעבוד לפי מעגלים, מעגל תאורה, שעונים, וכו..
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	FirewallplugDetails.jpg 
Views:	169 
Size:	79.3 KB 
ID:	6466   Click image for larger version. 

Name:	ֳ±ֳ«ֳ®ֳ÷ ֳ§ֳ¹ֳ®ֳ¬ ֳ®85 ֳ¥ֳ®ֳ²ֳ¬ֳ₪.jpg 
Views:	211 
Size:	113.2 KB 
ID:	6467   Click image for larger version. 

Name:	84-86_FuseBlock.jpg 
Views:	202 
Size:	90.7 KB 
ID:	6468  

  20. #20
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,711

    Default חוזר: בעיית חשמל - איתותים שלא עובדים כראוי

    זה יכול להיות אפילו אולי קשור לבעיית המצבר שהייתה לך. בטח אם הוא פרק את עצמו.

    אני חוזר על ההמלצה שלי, שלדעתי זה ה"שיפור" הכי חשוב שעשיתי לג'יפ. תקנה צמה חדשה ג'אנרית של GM ותרכיב במקום. נכון שזה יקר וכנראה שיקח לך כמה ימים אבל שווה כל שקל. אתה מוזמן לקפוץ אלי כדי לראות את העבודה המעולה של COAS.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. בעית חשמל (איתותים)
    By samuraiDP in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 6
    Last Post: 09-01-10, 13:55
  2. איתותים לא עובדים
    By adam12345 in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 2
    Last Post: 27-03-08, 22:34
  3. בעיות חשמל:אין איתותים ואין אורות דרך.
    By חגי in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 57
    Last Post: 01-11-06, 09:09
  4. חלונות חשמל לא עובדים
    By בנדי in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 0
    Last Post: 08-04-06, 20:51
  5. בעיות חשמל (איתותים)
    By אייל פ in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 4
    Last Post: 17-04-05, 09:52

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •