Close
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: טרנספר 249J

  1. #1

    ברירת מחדל טרנספר 249J

    מעונין להחליף את הטרנספר בצירוקי, התחילה בוא שריקה די מעצבנת
    רוצה בדיוק אותו טרנספר אחד על אחד לא בא לי להתחיל עם התאמות הטרנספר הזה פשוט
    בסדר עבורי לא ניתקלתי עם הטרנספר הזה בבעיות עבירות
    בניגוד למה שאני קורא בפורומים.

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: טרנספר 249J

    אז מה השאלה ?

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    226

    ברירת מחדל חוזר: טרנספר 249J

    למה להחליף? שפץ את שלך לפרק מהרכב אתה חייב בכל מיקרה פתח אותו ותיראה שהשד קטן בהרבה ממה שניראה בד"כ שרשרת (1700 ש"ח יבואן) לגר או שניים ושנים או שלושה מחזירי שמן אם הגעתה לגלגלי שיניים די נדיר אבל אופרה אחרת . אם הטרנספר שלך מודל 96 ומעלה יש בו נעילה במצב נמוך ואז אין שום צורך להחליפו אלה אם אתה בדרך לפריז דקר. ה-249 הוא טרנספר חזק מאוד אם אכויות כביש נדירות בזכות הווזקוזי המותקן בו אצלי ב265K הווסקוזי תפקד כחדש.עקרונית ה-242J חמישה מצבים ממודל זהה ומעלה בלבד יורכב אחד על אחד ידרש קיצור דרייב שפט.

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: טרנספר 249J

    לשפץ לא בא בחשבון
    לדעתי הוא עשה את שלו עדיף להחליף
    איפה ניתן לרכוש במחיר שפוי?

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: טרנספר 249J

    הבעיה בטרנספר 249J לפני 1996 היא שאין לו נעילה מכאנית ב LOW ולכן כאשר הדיפ' הוויסקוזי מפסיק לתפקד, הרכב הוא כבר לא 4X4 ...

    אם הרכב שלך הוא ממודל 1995 אז יש מצב שטרנספר מדגם חדש יותר (249 חדש או 242 חדש) מתאים לו ללא שום התאמות. ציר הכניסה של דגם 95 הוא 0.84" באורך ובעל 23 שיניים.

    איפה משיגים? - במגרשי פירוקים, או אצל יבואני חלקי חילוף אמריקאים משומשים כדוגמת אמריקה ישראל בבית דגון. נכון לחדשים הקרובים אין באמריקה ישראל מלאי מתאים של טרנספרים, כך שאין לך הרבה בחירה, למיטב זכרוני ראיתי שם טרנספר בודד מהסוג הזה לאחרונה, לא התעמקתי במצבו, 242 תקין אין שם בכלל.עלות של טרנספר מפירוק 2000- 3000 ש"ח
    אם הטרנספר הזה טוב לך - אז פרק אותו מהרכב, פתח אותו לשניים ובדוק מה לא תקין בפנים, יכול להיות שתצא מאד בזול עם מייסב טחון. יתרה מכך אתה יכול לרכוש ממני בזול את כל החלקים הפנימיים של 249 מדגם חדש (ננעל) כולל דיפ' וויסקוזי ושרשרת תקינים לחלוטין, שירד מהרכב שלי אחרי 100K ק"מ לצורך החלפה ל 242 .
    בקיצור - טוב לך, אז פרק ושפץ. אין לך שום ערבות לכך שטרנספר שפורק מגרוטאה בארה"ב הוא תקין יותר מזה שאתה זורק ואין לך מושג מה עבר עליו. אצלי הלך אחרי שנה ו 5K ק"מ טרנספר 242 שקניתי מפירוק... ככה זה עם חתול בשק.

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: טרנספר 249J

    הבנתי שיש לך טרנספר
    מעונין לקבל פרטים במיוחד מחיר.

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: טרנספר 249J

    קיבלת תשובה בפרטי.

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: טרנספר 249J

    מספר טלפון בבקשה

נושאים דומים

  1. שמן טרנספר 249j וסרנים dana44a ו-dana30 מה מומלץ?
    על ידי ענבר בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 29
    עדכון אחרון: 15-06-12, 11:21
  2. למכירה לZJ- טרנספר 249J, דרייבשאפט אחורי, פן קלאץ' 6 צילינדר-משומשים במצב מצויין.
    על ידי six 4 life בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 27-06-11, 14:32
  3. מעוניין לקנות טרנספר דיפנדר ולמכור טרנספר דיסקברי
    על ידי שרון בן ארי בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 16-10-10, 22:07
  4. טרנספר
    על ידי dado19 בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 21-06-10, 18:10
  5. טרנספר 249j מה זה
    על ידי eliyoval בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 17-05-07, 21:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •