האם בדקת אולי רק צריך להחליף מיסבים, ולכוון מחדש את הקורונה והפיניון?
מי יכול לומר לי מה יחסי העברה בגראנד שלי אם מקדימה דנה 30
אחורה דנה 35 סרנים מקוריים מהיצרן.
אני זקוק לתשובה מדויקת בכוונתי להזמין קורונה פיניון לסרן הקדמי הוא מפוצץ לי את האוזניים
שאלה נוספת האם של צירוקי דנה 30 מתאים?
האם בדקת אולי רק צריך להחליף מיסבים, ולכוון מחדש את הקורונה והפיניון?
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
צ'רוקי לרוב יחסי העברה 3.54, זה גם היחס בסופה בנזין. גראנד ZJ שיש בארץ לרוב 3.73. לסופה, XJ עד נדמה לי 97 וZJ (צריך לבדוק עד מתי) אותו דיפרנציאל קדמי, דנה 30 רברס קאט.
הכי בטוח בקטעים כאלו - תבדוק מה יש לך. יכול להיות שרשום על הסרן או שנשארה פחית מקורית, ואם לא חפש בפורום ותמצא איך סופרים סיבובי דרישפט מול סיבובי גלגל.
במקרה שלך הייתי פותח בכל מקרה את המכסה כדי לבדוק מה בדיוק קורה שם בפנים, ואז גם תוכל לוודא בעין מה יחסי ההעברה.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לדעתי המיסבים שם תקינים בדיקה פשוטה מחזקת את דעתי
והיא כאשר אני נוסע עם הרכב במהירות של 90 קמ"ש ומעביר לנוטרל
השריקה נעלמת אתם מסכימים איתי שאם היתה בעיה במיסבים אז השריקה
היתה קבועה גם בניוטראל.
לא מבין מה בדיוק הקשר לכך. המיסבים עובדים בעומס רק כאשר אתה בהילוך מן הסתם. אחרת המיסבים מסתובבים ללא עומס "על ריק" והשריקה תהיה חלשה יותר או תעלם.
חוץ מזה, העובדה שהסרן שורק אומרת שיש בעייה בכוון של הקורונה פיניון, והסיבה הכי הגיונית לדבר כזה היא שחיקה במיסבים שמביאה לחופשים. זה בהנחה שיש לך שם שמן נקי ותקין.
החופש שהמיסבים יוצרים גורם לזויות עבודה לא נכונות בגלג"ש, אשר יוצרות את השריקה.
אפשר לחוש בחופש בפיניון ללא כל פירוק ע"י נענוע של היוק בכניסה לסרן הקדמי, כאשר הרכב בניוטרל. אם קיים חופש כלשהו, המיסב אינו תקין או נפתח האום המחזק.
אבל השאלה העיקרית היא, למה אתה לא פותח את המכסה בסרן ובודק מה קורה שם? זה סתם מכסה פשוט! בפתיחה אפשר להרגיש אם יש חופש במיסבי הקייס.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
היחס הוא .41.11נכתב במקור על ידי eliyoval
אברמלה - אתה טועה ידידי ..
נמרוד פירט את זה די לעניין ונכון.
צירוקי 3.54
גרנד 3.73
4.10 זה לא של היצרן, אם זה ככה אצלך אז כנראה שינו לך ברכב.
הבדיקה הכי פשוטה זה להרים את הרכב ולספור סיבובים של הדרייב שאפט ביחס לסיבוב אחד מלא של הגלגל.
איך בודקים : סמן את הדרייב שאפט בנק' X וכמו כן בגלגל הרכב. סובב את גלגל הרכב לאט וספור את מס' הסיבובים המלאים שהדרייב שאפט עושה ולפי זה תוכל לקבוע מה היחס העברה אצלך ברכב ביחס לסיבוב מלא אחד של הגלגל.
אתה אמור לספור 3.54 סיבובים ביחס לסיבוב אחד מלא של הגלגל.
בהצלחה
.. Jeep - Drive it like you stole it
דני, אני מציע שתקרא שוב, הפעם ביתר עיון, את התשובה של אבי. הוא לא כתב מספר עם שבר עשרוני, אלא את מספר השיניים ברינג-פיניון, מה שנותן יחס של 3.73.
שועלי, הוא אמור לספור 3.73
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
בגרנד 41.11 נותן 3.73. פיניון ארוך.. השריקה שאתה שומע נובעת מהקורונה פיניון. מחלה ידועה . תיפתח את המיכסה ותראה שהשיניים חדות כמו תער. איין לך בררה רק להחליף. או שתשים נסורת דקה עם שמן 140 ותראה השריקה תעלם. בהצלחה. נ.ב שלחתי לך הודעה בפרטי
קראתי.. הפנמתי.. הבנתי.. חשבתי.. ולכן אני אחדד..
מי סופר שיניים בקורונה פיניון? רק אם אני חייב.. לפני כן אני אספור סיבובים של הדרייב שאפט ורק אם אני ממש לא סגור על זה אני אלך על העבודה הקשה והמדוייקת יותר.
ערן - אתה צודק 3.73 זה בגרנד כמו שרשמתי בהודעה לפני כן. (3.54 זאת רק דוגמא, זה יכול להיות גם 3.73 וגם 4.10 כמובן..וכו').
.. Jeep - Drive it like you stole it
שועל 41:11 או 3.73:1 זה בדיוק אותו יחס - ככה מדברים זקני הג'יפאים. אבי סופר שיניים ומפרק ג'יפים עוד ממתי שרובנו היינו בשא"ש, וכשמגיע כבוד לזקנים - מגיע :-D
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אתה רוצה פטרון לשריקה : אבל בלי לצחוק :-P ותקח את זה ברצינות , אתה צריך לדחוף לתוך הביקאקס (במקום השמן ) תמלה בננה טריה. :| נשמע מוזר , אבל תעשה את זה וזה יעבור.
נכתב במקור על ידי CG5
כמה קילומטרים הוא יכול לנסוע ככה?או שתשים נסורת דקה עם שמן 140 ותראה השריקה תעלם.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
עם בננה הוא יכול לנסוע בלי סוף וזה בדוק
לא הייתי אומר "בלי סוף" אבל שני הפתרונות מחזיקים מעמד זמן לא קצר בנסיעת כביש. מעלימים את הרעש, אבל בסופו של דבר, במיוחד ברכב שמתאמץ ונוסע גם בשטח- שן עלולה להישבר ואז הנזק הסביבתי גדול. כך שהפתרונות להשקטת הרעש הם עד שיגיע חלק חדש והבעיה תתוקן באמת.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
נכתב במקור על ידי asafk
ברור הבננה פוטרת בעית רעשים ולא מתקנת חלקים.
חברים סוף לוויכוח הסרן הקידמי פורק
ועכשיו לממצאים קורונה 39 שיניים בדיוק פניון 11 שיניים בדיוק
שזה נותן יחס העברה של 3.54
הסרן האחורי לא פורק אך מבדיקה שביצעתי
עולה שכול סיבובב אחד מלא של הגלגל הדריישפט עושה סיבוב אחד ושלוש רבעי הסיבוב
מתנצל לא יודע איך רושמים שברים במחשב
מה יחס העברה בסרן האחורי תשובה דחוף בבקשה?
היחס אמור להיות זהה קדימה ואחורה
מספיק לבדוק סרן אחד אם זה על אוטו שנוסע
lead, follow.... or get out the way
שמרו על קשר