Close
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    חבר רשום
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    הרצליה
    Posts
    3,118

    Default יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    כפי שהבטחתי אני מפרט את מה שעלה לי עד עכשיו .

    הוצאה שבצידה תאריך - כבר שולמה. הוצאה שאין בצידה תאריך - ידועה ונסגרה ותשולם בקרוב.

    ברשימה יש גם דברים שבתיכנון חלקם יבוצעו בקרוב וחלקם בעתיד הרחוק יותר ואולי בכלל לא. מבחינתי חלק וודאי שיבוצע וישולם בקרוב הוא נושא החשמל. כל היתר זו אופציה.

    ניתן היה כמובן ל"יישר קו" בהרבה פחות - רק סעיף האיטום ובולמיי וקפיצי האפטר מרקט גזלו כמעט 10,000 ש"ח מהתקציב.

    אם רק הייתי מתקין בולמים וקפיצים סטנדרטיים מתעלם מעניין הבידוד והאיטום הפנימי וכו' הייתי מסיים את "יישור הקו" בעלות של כ- 8,000 ש"ח בלבד. אם הייתי עושה זאת בעבודה עצמית אפילו פחות.

    המחירים כוללים מע"מ.

    נכון להיום 16,600 ש"ח.

    תאריך תיאור סכום
    22/10/07 רכישה 44,000 ₪
    יישור קו מיכאני:
    28/10/07 זוג ציריות + פלאנג'ים (כאפות) לסרן אחורי 1,200 ₪
    28/10/07 בולמים + קפיצים טאף דוג 5,775 ₪
    28/10/07 השלמת פלסטיקים כולל הגה חילופי 500 ₪
    08/11/07 החלפת נוזל צינון ללא חיוב
    8/11/07 ניקוי רדיאטור + אינטרקולר 346 ₪
    08/11/07 פילטרים החלפה, אויר, סולר, שמן וכו' 240 ₪
    08/11/07 טיימיניג – חלקים 1,132 ₪
    08/11/07 חלקים לשיפוץ דיפ' אחורי (מיסבים וכו') 937 ₪
    08/11/07 החלפת שמנים, מנוע, גיר, בלמים וסרנים 346 ₪
    08/11/07 עבודה: החלפת קפיצים בולמים, שיפוץ דיפ' אח', בדיקת כל המיכלולים (בלמים וכו'), פירוק והר כסאות, החלפת רצועת טיימיניג, החלפת הפילטרים והנוזלים, 2,000 ₪

    קוסמטיקה פנים הרכב:
    ציפוי כל הרכב (רצפה, גג, דלתות ומכסה מנוע) ביריעות בידוד ולינולאום
    כל הנ"ל + תיקון גג פנים + ציפוי מחדש של כל פנים הרכב בסקיי + ספוג, עלות
    העבודה כולל החומרים (למעט יריעות בידוד) 3,000 ₪
    06/11/07 יריעות בידוד פלציב, ספוג בעובי 1 ס"מ דביק עם ציפוי נייר אלומיניום בכמות של 15 מ"ר 1,125 ₪

    חשמל:
    לנקות חיווטי חשמל מיותרים
    לוודא תקינות נורות ומפסקים
    להוסיף מד סל"ד
    להתקין חיישן מד גובה מיים + חיישן דיגיטאלי טמפ' ראש מנוע
    להתקין תאורת פנים
    להתקין מערכת אודיו + מחשב ניווט + מצלמת רוורס
    להתקין מכשיר קשר


    יחידת איחסון בתא המטען + מיטה
    מיכל מים + משאבה טבולה בתא המיטען

    קוסמטיקה ואיבזור חיצוני:
    מיתקן לגלגל ספייר
    פחחות וצבע

    צמיגים:

  2. #2

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    אבל לא ענית לשאלה החשובה ביותר !!!

    האם הבידוד עזר באופן משמעותי להקטנת הרעשים ?!
    במידה וכן דורות של דפנדריסטים יודו לך...

  3. #3
    חבר רשום
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    הרצליה
    Posts
    3,118

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    מוני

    אם תשים לב אין תאריך בצד עלות העבודה של ריפוד ואיטום פנים הרכב יש רק מחיר.

    המשמעות - טרם בוצעה עבודת האיטום וחידוש פנים הרכב. כרגע הסתיים יישור הקו המיכאני, רכשתי כבר את יריעות הפלציב וסגרתי מחיר עם רפד רכב לביצוע כל מה שתיארתי - העבודה בפועל טרם נעשתה ותבוצע כנראה בשבוע הבא.

    אדווח ואענה על השאלה המטרידה ואנסה גם לצלם את התוצאה.

    שלמה

  4. #4
    חבר רשום shachar's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    תשע 052-858209 ליד מודיעין
    Posts
    5,505

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    איזה הגה חלופי התקנת?

    זה של גקי מרחיק את ההגה מידיות האור והאיתות ולכן לטעמי לא היתאים.
    110TD5
    Festina lente

  5. #5
    חבר רשום
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    הרצליה
    Posts
    3,118

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    שחר

    הגה סטנדרטי מפירוק. ההגה שהיה בדיפנדר שרכשתי ממש החל להתפורר והורגש החומר הספוגי שמתחת לחלק החצוני החלק.

    ההגה מפירוק במצב כמעט חדש ובוודאי במצב הרבה יותר טוב מההגה שהיה קודם לכן.

    שלמה

  6. #6

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    שלמה, מה בדיוק אתה מצפה בסקאי?
    מי בדיוק הרפד עושה?
    מי זה הרפד?
    אצל מי רכשת חלקים קוסמטים?

  7. #7
    חבר רשום
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    הרצליה
    Posts
    3,118

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    ציפוי בסקיי שחור -

    חלק עליון של הדשבורד

    כל מסגרות הפלסטיק האפורות מסביב לחלונות ובכל החלק האחורי לרבות הקורות האחוריות (הן היו שבורות וחלקים מהן היו חסרים) קניתי משומשות והן יצופו כאמור.

    הקונסולה המרכזית.

    חוץ מהציפוי בסקיי בתיכנון -

    הנחת יריעות בידוד של פלציב על כל רצפת הרכב כולל הכנפיים בתא המיטען + דלתות + חלקו הפנימי של מיכסה המנוע.
    בנוסף בחלק האחורי של הרכב (מקו הארגז של המושבים הקדמיים ועד דלת תא המיטען) מעל יריעות האיטום ייפרס לינולאום תעשייתי (דוגמת עיגולים) שחור. בחלק הקדמי מעל יריעות האיטום יוחזרו השטיחים וכיסוי תעלת הגיר המקוריים שיש ברכב.

    הגג - תודבק עליו שיכבה של יריעות פלציב עליהן יונחו הקרטונים של הגג לאחר שהציפוי (כיום מרוט ונופל) יוחלף בחדש.

    הרפד המיועד הוא עמוס מרח' פוריה ביפו (מקביל לרח' סלמה מאחורי תיאטרון נוגה) זכה לפירסום ושבחים בג'יפטריפ בתיקוני הגגות הנופלים בדיסקברי במחיר הוגן וברמת ביצוע טובה מאד (אני הכרתי אותו עוד משנת 90 ...)

    מקווה שהתיכנון יזכה לביצוע מוצלח והתוצאה מבחינה אסטתית ומבחינה אקוסטית תצדיק את ההשקעה.

    את חלקי הפלסטיק השבורים + ההגה קניתי מיעקוב לשעבר במושב בני עטרות וכיום בהוד השרון.

    שלמה

  8. #8

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    הדשבורד מתוכנן בסיגנון של זה? (כמובן בלי העיצוב המחודש ללוח השעונים)
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	2185612_5_full.jpg 
Views:	328 
Size:	111.8 KB 
ID:	6705  

  9. #9
    חבר רשום
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    הרצליה
    Posts
    3,118

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    הלוואי - אבל נראה לי שדשבורד כזה יעלה כמו כל הדיפנדר שרכשתי מה גם שאיני מאמין שיש בארץ בעלי מיקצוע שיכולים להגיע לכזו רמת ביצוע.

    שלמה

  10. #10

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    שלמה, אל תבנה על הפלציב כמבודד אקוסטי עקב מסה נמוכה. הוא טוב לשני דברים = בידוד טרמי ושיפור המובנות הפנימית על-ידי מניעת הידהוד.עמידותו האנרגטית קרובה לאפס.
    99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.

  11. #11
    חבר רשום
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    הרצליה
    Posts
    3,118

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    חיים

    אכן יריעות הפציב קלות יחסית. לא כך כך מבין מדוע מסה נמוכה אינה מבודדדת אקוסטית. ???

    כל חומרי הבידוד האקוסטיים שאני מכיר לשימוש ביתי ואפילו באולפנים הם בעלי מסה נמוכה.

    אומנם ליריעות בידוד כמו "דיינמאט" וכו' בעלות מסה גדולה יחסית יש יתרון בתור מבודדדים אקוסטיים ברכבים - הן מונעות ויברציות של חלקי הפח אליהן הן מודבקות. אבל, מבחינת בידוד אקוסטי "נטו" להערכתי תכונות שני סוגי היריעות די זהות.

    יריעות דיינמאט יקרות בטירוף לשם השוואה - במחירי הארץ 1 מ"ר יריעת דיינמאט כ- 300 ש"ח לעומת 1 מ"ר יריעת פלציב 75 ש"ח כולל מע"מ

    ייתכן ובמקומות הרגישים ברכב - קיר האש, תעלת הגיר והדלתות איישם גם יריעות דיינמאט ועליהן תודבק יריעת הפלציב.

    שלמה

  12. #12
    חבר רשום OFF-RoaD's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Haifa, Israel
    Posts
    2,587

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    זה קטע של גלים, אנרגיות ומה לא. ההסבר די ארוך (ההוא שאני מכיר. אולי יש יותר פשוטים. אני חושב שחיים דיבר על זה פה איפשהו), אבל יריעה מבודדת אקוסטית טובה יותר היא כזו בעלת מסה גדולה יותר.

  13. #13
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    Quote Originally Posted by KOOKE
    יריעות דיינמאט יקרות בטירוף לשם השוואה - במחירי הארץ 1 מ"ר יריעת דיינמאט כ- 300 ש"ח לעומת 1 מ"ר יריעת פלציב 75 ש"ח כולל מע"מ
    שלמה
    מה לגבי יעילות יריעות ביטומניות נדבקות (מסה גבוהה יותר) עם יריעת אלומיניום ובועות אויר?
    יש יריעות כאלו בגודל 1מ"ר? בחנויות להדבקה לאיטום משטחים.

    על מנת לשפר את הרעש והבידוד בזמנו לניבה השתמשתי ביריעות אלומיניום עם הבועות אויר לבידוד אזור הגיר ותיבת ההעברה, המטרה היתה להפחית חום ורעש שהיו מאד דומיננטיים מהאזור הזה,היריעות הוכנסו בין החיפוי פלסטיק החיצוני ובין הבידוד המקורי.
    זה עבד לא רע בכלל ובשילוב חומר בידוד בחלק גדול מקיר האש הניבה הנ"ל היתה השקטה ביותר שנסעתי בה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  14. #14

    Default חוזר: יישור קו ושיפצור דיפנדר- סיכום ביניים עלויות

    אני מבקש להמשיך את הדיון הטכני המעניין בחומרי איטום בדיון שנפתח לצורך זה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

Similar Threads

  1. מיגונים בג'ימני - סיכום ביניים
    By etmr18 in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 1
    Last Post: 13-06-10, 18:25
  2. פסולת ביניין בשטח
    By bizon in forum אוף-טופיק
    Replies: 39
    Last Post: 26-01-10, 00:10
  3. שאלות כלליות: מנצן ביניים ללא מנוע טורבו?
    By גיא in forum פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    Replies: 5
    Last Post: 18-12-06, 11:04
  4. סיכום ביניים
    By מוני_הכוכב in forum פורום רכב פולסייז אמריקאי
    Replies: 1
    Last Post: 20-06-05, 00:19

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •