הצלחתי להעלות כמה תמונות לאתר:
היי חברים.
ברצוני לשתף אתכם בפרוייקט בניית באגי פירנה.
קניית התוכניות נעשתה לפני כ חצי שנה ,זה לא שאני עצלן פשוט אין זמן ומי שבונה כלי להנאה פרטית יעיד שאין ממש זמן פנוי עם משפחה ובית (וכמובן האישה).
התחלתי ברכישת הברזלים חיתוך לפי מידה וריתוך.
קצת תמונות :
http://www.myg.co.il/index.php?loc=gallery&id=115
לאחר הריתוך וההשחזה נצבעה השילדה ע"י ספריי גילוון קר (מגיע באפור בהיר או כסף) .
למי שמכיר את השילדה יכול להבחין בחיזוקים שלא קיימים בתוכניות.
איזור העבודה הוא.... איך להגדיר!?... מרפסת.
אני מתכנן עוד כמה חיזוקים במיוחד המשולשים הקדמיים ובאיזורי הבולמים.
כיום אני קצת תקוע בהתלבטות איזה ציר אחורי לעשות וכמובן איזה משולשים לבנות בחלק הקדמי איסוף חלקים וחיפוש אחר אופנוע מושבת .
כל ההצעות עזרה ותגובות יתקבלו בשמחה.
הצלחתי להעלות כמה תמונות לאתר:
עוד כמה תמונות
תומר סחטיין התחלתה לבנות ויש תוצאות
אל תשכח אם אתה תרצה להתחרות יש להוסיף אלכסונים לקשת הראשית
כמו שאמרתי לעודד
http://www.jeepolog.com/forums/attac...achmentid=6337
המשך כך ובסוף תהיה לנו ליגה
יוסי
היי יוסי
כן שמתי לב לחיזוק של הקשת אני אוסיף אותם בהמשך.
תודה .....עידכונים ביום ראשון.
קודם כל נראה יפה מאוד, 2 שאלות:
1. אתה בונה sidewinder או phirana.
2. לפי מה שאני רואה יש לך עוד הרבה ריתוכים לעשות (תושבות וכו) לא חבל שעשית צבע, עכשיו לפני כל ריתוך תהיה חייב להוריד אותו ממקום הריתוך הדרוש.
תודה ובהצלחה
דווקא יותר טוב , לא צריך אמצעים מכאניים כדי להסיר צבע - יש מסיר כימי.
לכן גם במקומות שהגישה קשה זה לא משנה.
תודה על התגובות .
לשאלותך:
1. אני בונה פירנה.
2.זה לא צבע זה ספריי גילוון קר ויחסית "קל" לרתך עליו.
נכתב במקור על ידי dptr
יש לי שאלה אם משהו יודע...כשהבאגי באוויר
(על השולחן) לאחר הרכבת הבולמים הקדמיים מהיא הזוית בין השילדה למשולש?
סיימתיי את הפרונט לפני מסרק הגה בניתי את המשולשים לפי תוכניות (לפני חיזוקים).
חיברתי את המשולש לנאבה של טרקטורון פולריס עם בולמים כפולים סוף סוף רואים התקדמות משמעותית.
http://www.myg.co.il/index.php?loc=gallery&id=115
הנה הקישור.
מצטער אם הקישור קצת עצלן אבל שווה לחכות התמונות באיכות גבוה.
תומר.
עדכונים:
ריתוך נאבות:
מיקום משולשים:
מיקום בולמים:
שני הבולמים היו חלשים הוספתי עוד זוג:
תגובתכם.
לא ניתן להגדיל את התמונות , לתשומת לבך.
הנה הקישור:http://s237.photobucket.com/albums/ff71/tomer-d/
בקרוב עוד עדכונים ....
נכתב במקור על ידי kd2
של איזה כלי רכב המסרק הזה ? כמה סיבובים הוא צורך בכדי להגיע לסוף ?
של מה הנאבות הקידמיות?
TOMER-D vbmenu_register("postmenu_179594", true); ערב טוב,
לפי התמונות ששלכת אז:
1 הקאסטר והקאמבר של המתלה הקדמי לא נכונים.
2 עדיף שתיצר או תרכיב נאבות של מכונית
3נאבות של טרקטורון לעולם לא יעבדו כמו שצריך על באגי בגלל גיאומטריה
המסרק של דיהטסו שרייד לאחר קיצור ומירכוז .
2 סיבובים מנעילה לנעילה אבל בניתי תושבת למסרק שבעזרת אני יכול לווסת מ 2 סיבובים עד ל 2.5 מנעילה לנעילה.
נכתב במקור על ידי באגי מפלצת
1.האם אתה יכול להסביר ע"י ציור מה האידיאל כי הזיות קרובה מאוד לדרישה בתוכניות.נכתב במקור על ידי projet
2.נאבות של טרקטורון היו האופציה הקלה (מבחינת משקל ).
3.תודה על ההערות אם תוכל לתת אפשרויות פתרון אני אשמח .
תומר שלום
אנסה להסביר לך בקצרה
מתלי טרקטורון הינם פשרה וזאת למה אם תסתכל איך בנוי מכלול הפרונט בטרקטורון תראה שקו הציר של תפוחי ההגה הפנימי תמיד קטן יותר מציר הבסיס של המשולשים וזאת מפני שהפעלת ההגה היא עי כידון
זא תנועה מוגבלת של סיבוב ולא תנועה קוית של מסרק
דבר שני אם שמת לב בנסיעה על טרקטורון תמיד בכניסה לבורות הטרקטורון מושך לצד תופעה זאת מוצנעת עי הסטת הכידון ומשקל הגוף
דבר שלישי זויות הנאבות שלך הפוכות אם תסתכל תראה בתמונה שהתפוח העליון בולט החוצה יותר מהתחתון
אם תרצה יותר מידע צור קשר איתי ב-052 8859602
מקוה שעזרתי
גל
גל תודה רבה .
הבנתי את הבעיה ואני אפתור אותה בהמשך לפני הצביעה הכללית אבל לפני שאני משנה אני אתקשר לוודא שאכן הבנתי מה לעשות כדי לשפר את המצב .
תודה שוב .
תומר .
[QUOTE=projet]תומר שלום
אנסה להסביר לך בקצרה
מתלי טרקטורון הינם פשרה וזאת למה אם תסתכל איך בנוי מכלול הפרונט בטרקטורון תראה שקו הציר של תפוחי ההגה הפנימי תמיד קטן יותר מציר הבסיס של המשולשים וזאת מפני שהפעלת ההגה היא עי כידון
זא תנועה מוגבלת של סיבוב ולא תנועה קוית של מסרק
דבר שני אם שמת לב בנסיעה על טרקטורון תמיד בכניסה לבורות הטרקטורון מושך לצד תופעה זאת מוצנעת עי הסטת הכידון ומשקל הגוף
דבר שלישי זויות הנאבות שלך הפוכות אם תסתכל תראה בתמונה שהתפוח העליון בולט החוצה יותר ר
שמרו על קשר