Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 26

נושא: מעבר ל - WJ

  1. #1
    חבר רשום נמרוד - מערד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    ערד טל 0537255704
    הודעות
    1,307

    ברירת מחדל מעבר ל - WJ

    שלום לכולם,
    לאחר ניסיון כושל לנסוע על הגג, רכשתי WJ 2001, במצב טוב ועם קניית הרכב מגיעות השאלות הצפויות.
    מחלות: האם מישהו יודע על מחלות כרוניות של הרכב שכדאי לי לדעת עליהם?
    חלק מהמחלות ידועות לי כבר -
    1. בעיה בשמירת לחץ דלק כשרכב מכובה,
    2. תקלה במערכת החימום- רמי כבר פתר את הבעיה, ואני בדרך.
    3. תקיעה של הדלת האחורית
    שאלה: האם ניתן להרכיב 242 שהיה מורכב ב -96 על ה - WJ?
    תודה
    נמרוד

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    242 ניתן להתקנה.

    תקיעה של הדלת האחורית??? פרט...

    1. תקלה בחימום - אם כל המחלות ברכב הזה, מפלצת מוצצת זה בדיוק זה...
    ישנה תביעה יצוגית נגד קרייזלר בענין זה.
    בקצרה..
    מערכת בקרת האקלים עובדת ע"י עירבוב בין אויר חם מרדיאטור החימום לבין אויר קר מהמזגן או מבחוץ, ישנן דלתות המחוברת למנוע חשמלי שתפקידן לווסת את אותו עירבוב אויר, אלא מה... החכמים מדטרויט בנו את הציר שמחזיר את אותן BLEND DOORS מפלסטיק זול ורע הנוטה להישבר כל שנתיים-שלש.
    למרות שמשנת 99 הרכבים סבלו מהבעיה, בקרייזלר לא שיפרו את הנושא ( מספיק היה להחליף את ציר הפלסטי לאחד ממתכת) וחייבו אם במיסגרת אחריות ואם בתשלום גבוה לפרק את כל הדשבורד, את מע' המיזוג, לרוקן גז, מים מהרדיאטור בקיצור, איזה יום עבודה ארוך בכדי להחליף את החלק הדפוק בחלק חדש שגם דפוק מייצורו.. שאמור להחזיק עוד שנתיים.. חייבו 1500$ בארה"ב על ההחלפה הזו, וכ 6000 ש"ח בארץ.

    לפני מספר חודשים בחור חכם החל למכור ב E-BAY פיתרון קסום.. חלק איכותי + ציר מתכת בלתי שביר, ודרך קיצור להגיע לאותן דלתות מבלי לפרק את כל האוטו. אני אתמול ביצעתי את העבודה הזו בשעה-שעה וחצי בחנייה ליד הבית והחימום עובד כמו חדש. 150$ כולל משלוח לארץ.

    2. קליפר בלמים קידמיים.
    הבעייה - הקליפר גורם לשחיקה בלתי אחידה בדיסק הבלם, הבלימה נפגעת ורעידות מורגשות בזמן הבלימה. (המשמעות.. כל 10K ק"מ דיסקים ורפידות חדשות).
    יצא RECALL והחברה מתחייבת להחליף לרכבים משנת 03-04 את הקליפרים לסוג אחר, לדגמים 99-02 הם לא מחליפים חינם. אבל... רוב הבעלים הראשונים שרכשו WJ בשנים האלה מן הסתם כבר טיפלו בבעיה.

    ה WJ כמו כן סובל מרגישויות במראות החשמליות, בפנסים האחוריים, (מגעים + נתקים), וקראתי שגם במנועי נעילה שונים , אצלי כבר הספיק ללכת המנוע בדלת האחורית).

    אבל מצד שני.
    את כל המחלות ניתן לתקן בעבודה עצמית, ובעלות יחסית נמוכה. וברגע שמטפלים נכון יהיה שקט לשנים רבות.
    ה WJ חשמלית פחות אמין מה XJ ZJ.
    אבל מבחינה מכנית הוא עולה על כל הקודמים, הגיר, המנוע , הטרנספר אמינים יותר, חסכוני יותר בדלק.
    כח מנוע של מטוס קרב, הכל בנינוחות ובשקט של רכב מנהלים, ותחושה שמזכירה נהיגה במרצדס.

  3. #3
    חבר רשום נמרוד - מערד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    ערד טל 0537255704
    הודעות
    1,307

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    רמי שלום.
    איך אפשר לזהות בן קליפר ישן לחדש.
    דבר נוסף שמירת לחץ דלק,דיאפרגמה לשמירת הלחץ היכן מיקומה המדויק.
    תודה נמרוד

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    אם יש לך בעיה בקליפרים אתה כבר תדע... :lol:
    שחיקה לא אחידה בדיסק בלם ורעידות בבלימה הם הסימנים.

    דיאפרגמה - כנראה במשאבת הדלק אבל לא בטוח.
    יתכן שיש עוד משהו על קו הדלק.

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    שלום נמרוד,
    ראשית תתחדש ומברוק.
    אם הבעיה הקיימת היא צורך בסטרטר ארוך מהרגיל עמ"נ להניע את הרכב, אולם לאחר שהונע מתפקד היטב, אזי קרוב לוודאי שהבעיה היא בריחת לחץ ממשאבת הדלק, ואף פורסם TBS בעניין, כולל הוראות איבחון:

    1400201
    - LONGER THAN NORMAL ENGINE CRANK TIME PRIOR TO ENGINE START
    Date: 03/16/01 (supersedes 140600 dated 09/15/00)

    Model year(s): 1999-2001

    Description: This bulletin involves the repair of the fuel pump module. The customer may experience a longer than normal engine cranking time prior to engine start. This condition may be caused by fuel pressure loss due to a worn sealing ring within the fuel module.

    NOTE: QUALITY ANALYSIS HAS REVEALED THAT A WORN SEALING RING IS THE PRIMARY REASON WHY THE FUEL MODULE IS REPLACED FOR FUEL PRESSURE LEAK DOWN. IT IS RECOMMENDED THAT THE SEALING RING BE REPLACED BEFORE A FUEL MODULE ASSEMBLY REPLACEMENT IS ATTEMPTED.

    Details:1. Start and run the engine. Verify normal fuel system pressure of 339 kPa +/- 34 kPa (49.2 psi +/- 5 psi).

    2. Stop the engine. Verify that the fuel system pressure does not fall below 207 kPa (30 psi) in less than five (5) minutes.

    3. If the fuel pressure does not fall below 207 kPa (30 psi) in less than five (5) minutes,then the long crank time may not be due to the fuel system. Further diagnosis must be made to the entire engine system.

    4. If fuel pressure does fall below 207 kPa (30 psi) in less than five (5) minutes, then refer to TSB 14-05-99 for additional fuel system diagnostic assistance.

    5. If diagnosis determines that the cause of the fuel system pressure loss is due to the fuel pump module, then inspect the fuel pump module part number label for its assembly build date code (Julian date). The part number label is affixed to the fuel pump module wire harness (pigtail), near the electrical connector to the body wire harness.

    6. Inspect the bottom row of numbers on the fuel module label and locate the module build date code. Determine the date of build (Julian date) for the fuel module assembly. The first two numbers in the date code indicate the calendar year (1998 = 98, 1999 = 99, 2000 = 00, 2001 = 01), and the remaining three numbers in the code (1 to 365) represent the day of the calendar year (Figure 1).

    7. If the module part label indicates that the fuel module assembly was built on or before November 04, 1999 (Julian date of 99308), then a spacer must be used with the sealing ring. The split washer in the repair kit is used as the sealing ring spacer.

    NOTE: FAILURE TO USE THE SPLIT WASHER, AS A SPACER FOR THE SEALING RING (WHEN REQUIRED), MAY CAUSE EXCESSIVE MOVEMENT AND DAMAGE TO THE SEALING RING.

    8. If the module part label indicates that the fuel module assembly was built after November 04, 1999 (Julian date of 99308), then a spacer must NOT be used with the sealing ring. The split washer in the repair kit can be discarded.

    NOTE: SOME REPLACEMENT FUEL PUMP MODULES, BUILT AFTER NOVEMBER 04, 1999 (DATE CODE 99308), HAVE BEEN USED TO REPLACE FUEL MODULES BUILT PRIOR TO NOV. 04, 1999. IT IS IMPORTANT THAT PRIOR TO EACH REPAIR THE MODULE DATE CODE BE PROPERLY DETERMINED.

    Parts required:
    05019308AA Kit, Fuel Pump Module Repair

    בשעתו ניתן היה לרכוש קיט שיפוץ/תיקון המשאבה בעלות של כ- 20$ באמריקה.
    ההנחיות לביצוע התיקון מפורטות, מאויירות וברורות.
    אייל

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    כפי שאייל ציין, כנראה קיימים קיטים לשיפוץ, ללא החלפת כל המשאבה.
    עוד רעיון נחמד ששמעתי...
    ניתן לשתול על קו הדלק פילטר סולר שכולל שסתום חד כיווני בפנים.
    ולפתור את הבעיה מבלי לפרק מיכל דלק.

  7. #7
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    ב ZJ אני סובל מבעיה דומה (מניע בבוקר רק אחרי סטרטר ארוך או אפילו שני..)
    האם הגורם זהה ? האם יש צורך להחליף המשאבה ?

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    חברים
    למה לנחש את הבעיה צריך לבדוק ואולי אתם טועים והבעיה לא מהמשאבה
    חשבתם על זה.
    בכול אופן כל מי שמעונין ליבדוק את לחץ הדלק במשאבה מוזמן,
    יש ברשותי שעון לחץ דלק שרכשתי במיוחד לדיאגנוסטיקה עם כול החיבורים
    האפשריים עלות 2000 ש"ח משהו מיקצועי ואמין אתם מוזמנים לבוא ולבדוק חינם
    הריי ציינתי לא פעם שזה עיקר עיסוקי

  9. #9
    חבר רשום נמרוד - מערד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    ערד טל 0537255704
    הודעות
    1,307

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    רמי כפי שצינתה הברקסים רועדים קלות והעצירה לא חלקה, מה העלות של החדשים בארץ, ואו ישר
    לקנות מחו"ל.
    נמרוד

  10. #10

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    ציטוט נכתב במקור על ידי eliyoval
    חברים
    למה לנחש את הבעיה צריך לבדוק ואולי אתם טועים והבעיה לא מהמשאבה
    חשבתם על זה.
    בכול אופן כל מי שמעונין ליבדוק את לחץ הדלק במשאבה מוזמן,
    יש ברשותי שעון לחץ דלק שרכשתי במיוחד לדיאגנוסטיקה עם כול החיבורים
    האפשריים עלות 2000 ש"ח משהו מיקצועי ואמין אתם מוזמנים לבוא ולבדוק חינם
    הריי ציינתי לא פעם שזה עיקר עיסוקי
    אלי - תודה !
    טוב לדעת שבמקרה הצורך יש למי לפנות ...
    אייל

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד - מערד
    רמי כפי שצינתה הברקסים רועדים קלות והעצירה לא חלקה, מה העלות של החדשים בארץ, ואו ישר
    לקנות מחו"ל.
    נמרוד
    במסגרת שיקוליך לרכוש מחו"ל, הבא בחשבון כי המיסוי על רפידות בלם (וכנראה גם על הקליפרים ודסקיות הבילום) הוא 6% בלבד בתוספת מע"מ.
    נמסר לי הבוקר מפקיד המכס (הגובה התשלום בעת השיחרור) בחיפה.
    אייל

  12. #12
    חבר רשום נמרוד - מערד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    ערד טל 0537255704
    הודעות
    1,307

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    אייל תודה.
    האם אחד מהחברים הביא לארץ מערכת בלמים משופרת, או מכיר אתר שמוכר מערכות בלמים כאלו
    נמרוד.

  13. #13
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,871

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    צלחות דיסק לרכב עולים 800 ש"ח (ל4).
    רפידות בלם 250ש"ח (ל4).

    בחו"ל מוכרים בלמי דיסק מאווררים+רפידות בלם מחומר עמיד יותר במחיר של 150$~ לסט. לא כולל משלוח. משלוח עולה עוד 180$ בערך..
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  14. #14
    חבר רשום tsvikac's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    באר-שבע
    הודעות
    340

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    ציטוט נכתב במקור על ידי השועל
    צלחות דיסק לרכב עולים 800 ש"ח (ל4).
    רפידות בלם 250ש"ח (ל4).

    בחו"ל מוכרים בלמי דיסק מאווררים+רפידות בלם מחומר עמיד יותר במחיר של 150$~ לסט. לא כולל משלוח. משלוח עולה עוד 180$ בערך..

    איפה אתה רוכש במחירים האלו ?
    לשעבר WJ,XJ,ZJ,לנד קרוזר select 2010 היום WK

  15. #15
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,871

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    פינת יצחק שדה ושוונצינו בתל אביב.

    מי שמכיר את הפרסי שמוכר שמנים (ברח' יצחק שדה). עכשיו הם עברו לכתובת שציינתי למעלה - ממש לא רחוק מהחנות שהייתה לו. אי אפשר לפספס..

    (מי שלא יודע איפה זה שוונצינו, אז זה הרחוב המקביל למסגר בת"א).
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  16. #16

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    ציטוט נכתב במקור על ידי השועל
    צלחות דיסק לרכב עולים 800 ש"ח (ל4).
    רפידות בלם 250ש"ח (ל4).

    בחו"ל מוכרים בלמי דיסק מאווררים+רפידות בלם מחומר עמיד יותר במחיר של 150$~ לסט. לא כולל משלוח. משלוח עולה עוד 180$ בערך..
    שועל,
    משהו באיכות סבירה, או זבל סיני ?
    אייל

  17. #17
    חבר רשום נמרוד - מערד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    ערד טל 0537255704
    הודעות
    1,307

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    שלום לכולם.
    בשעה טובה יש חימום ברכב,תודה גדולה לרמי ויואב שתיקנו לי את מערכת החימום,בעזרת קלפטה חדשה שנירכשה באר"הב כל הסיפור 150 דולר.
    תודה נמרוד.

  18. #18

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    נמרוד,
    האם התיקון נעשה באמצעות הקיט הזה?
    אם לשפוט מנסיון אחינו בניכר, זה רק עניין של זמן עד שנזקק לקיט.
    טוב יהיה לשמוע רשמים וללמוד מנסיונך (מה בדיוק היה הסימפטום לפני התיקון - אין חימום כלל? לא מספק?).

    אייל

  19. #19
    חבר רשום נמרוד - מערד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    ערד טל 0537255704
    הודעות
    1,307

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    אייל שלום.
    לכל הWJ במוקדם או במאוחר תהיה בעיה בחימום, ציר הקלפטה עשוי מפלסטיק ומהחום הוא נישבר.
    ופשוט אין חימום, וכמובן גם תקלה52 קלפטה של אויר חיצוני, כאן כבר צריך לפרק הכל או ליחיות עם זה כך.
    נמרוד

  20. #20
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,871

    ברירת מחדל חוזר: מעבר ל - WJ

    אני עדיין לא קניתי כי לא הגיע זמני..
    על פי המוכר זה לא סיני. אז אני מסיק משאלתך שזה כנראה סביר ..

    אבל אם תרצה להשקיע אז תקנה בחו"ל צלחות מאווררות + רפידות (האמת שווה).
    אם לא, אז המקומי מספק את הסחורה, אגב גם אצל ינוביץ הצלחות בלם במחיר סביר.
    .. Jeep - Drive it like you stole it

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. מעבר מסמוראי לסיקס
    על ידי Mika12 בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 15-09-09, 21:42
  2. מעבר מפרייבט לג'יפ
    על ידי omnatasha בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 19-06-09, 10:34
  3. מעבר לגז
    על ידי Tal ri בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 26-09-08, 11:11
  4. מעבר מים עמוקים בטרופר
    על ידי ronaldo בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 17-09-06, 21:09
  5. מעבר מג'נט 16 לג'נט 15
    על ידי Discomania בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 17-12-04, 02:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •