דני....
אני כמובן לא מכיר אותך
ואתה כמובן לא מכיר את ה"שטח" המקומי
נכון שיש פולסיזים כמו זבל, ואף אחד מהם לא מתאים לשבילים, הם גדולים מדי כשכול השבילים חתוכים לרכבים קטנים יותר, כמו כן, יש המון עצים, ופול סייז לא יעבור בניהם בלי נזקים רצניים.
בקשר לפולסייז הבנתי אותך
and this is what happens when Z71s try driving on jeep trails
נכון שיש הרבה רנגלרים, אבל הם לא אהובים עלי בגלל סיבות שלא יהיו מובנות לך, אבל אני ינסה להסביר.
רוביקון מכיר?
יפה
קנית אחד חדש בנילונים....
אין לך מה לחפש בשבילים, הצמיגים קטנים מדי והעצים והצמחיה ישרטו אותו ויגרמו לנזקים בגוף
כדי להיות עביר אתה צריך:
33" מינימום, רובם על 35-36
נעילות קדימה ואחורה.
ויחסי העברה נמוכים, 4.88:1 די סטנדרטי
כמובן שצריך להרכיב קיט הגבהה........אז מה יש לנו?
קנינו רנגלר, השקענו בו אלפי דולרים, כמובן שהחלפנו סרנים, כי ה30 וה35 שוים לפסולת ברזל
למה לקנות חדש ? אפשר לקנות גם משומש ב- 1000$ נגיד ולשפר אותו איך שבא לך, בעיקר כשאין לך בעיה של גודל צמיגים או סוג מנוע.
אבל יש שיטה אחרת שמשמשת לעשות אותה עבודה במחיר הרבה יותר נמוך
אפשר לקנות טויוטה ישנה במחיר מגוחך
את הסרנים לא צריך להחליף, אפשר להרכיב צמיגים בגודל 35-36 בלי חשש
הסרנים יותר קלים וזולים לבניה ושדרוג מכול סרן אחר.
כמובן שאין לך לראות את ההילקס הישראלי המצוי כדוגמה לכלום בארה"ב
חוץ מהסרנים, אין הרבה משותף.
רק שתבין,
הנה מתכון סטנדרטי לבנות טויוטה
יחסי העברה בסרנים-5.29:1
יחסי העברה בטרנספר-4.7:1
או טרנספר כפול
צמיגים- 33-39
אבל לפי מה שאתה אומר בהחלט עדיף לבנות טויוטה.
כל אחד והעדפות שלו אני פשוט הייתי בוחר בדרך אחרת
בקיצור, ניתן לבנות רכב שנותן בראש לכולם בעשירית המחיר, או פחות.
לא מאמין? תבוא. נראה לך.
שמרו על קשר