Close
מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17
  1. #1

    ברירת מחדל תיבת הגה כח

    בוקר טוב,
    בשבת האחרונה הצלחתי להרוס את תיבת ההגה כח בג'יפ (אני יודע, טעות של טירונים...).
    הבעיה היא כדלקמן:
    לתיבת ההגה יש שתי יציאות, לחץ וחוזר. השמן מגיע מהמיכל (צינור לחץ, עבה יותר), עובר שסתום על חוזר הנמצא בתוך התיבה, וחוזר חזרה דרך הצינור החוזר למיכל.
    אני מחפש את השסתום ודסקת הנחושת שמעליו. וכעת לשאלות:
    1) אם הצלחתי להוציא את השסתום מלמעלה, האם אני צודק בהערכה שלי שאני אוכל להכניס אותו חזרה מבלי לפרק את התיבה?
    2) יש לי תיבת הגה כח פסולה. האם ניתן לפרק אותה ולהגיע לשסתום המדובר? אם כן, איך מפרקים (בצ'ילטונס לא מסבירים איך לפרק את התיבה, אלא רק איך לכוון אותה)?
    3) אולי בכלל עדיף לקנות את השסתום והדסקה? יאנוביץ לא מוכר חלקים כאלו? איפה באיזור המרכז יש מקום לשיפוץ הגה כח מומלץ?

    תודה,
    אביגדור

  2. #2

    ברירת מחדל

    אני לא יכול לייעץ לך מנסיון, אבל ספר הטיפולים של סופה אולי יעזור לך בעניין פו"ה תיבת ה"כ. ב"המדביק" - משפצים תיבות הגה למיטב ידיעתי.

  3. #3

    ברירת מחדל

    עדכונים מהבוקר:
    חיפשתי את השסתום והדסקה בכל האזור של רחוב יצחק שדה, שונצינו וכד'.
    אף אחד לא רצה למכור לי, וחלקם אף הציעו לי לשפץ את התיבה (איך לא, 800 ש"ח...),
    עד שהגעתי לארמון (רח' בן אביגדור 10) שיעץ לי לוותר על השסתום, לוודא שיש גומיה בקצה הצינור, לחבר ולנסוע לשלום!
    לטענתו, בגלל שהמשאבה עובדת כל הזמן, לא יכול לקרות מצב שהשמן יעלה למיכל שלא דרך הצינור המחזיר.
    מחר אני מחבר הכל, ואז נבדור ע"פ מבחן התוצאה!
    בכל מקרה, לכל בעיה בהגה כח, לדעתי ארמון זה המקום!

    אביגדור

  4. #4
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל ---

    בתור אחד ששיפץ תיבה אצל ארמון לפני שנה,

    והחליף אצלו 2 תיבות באחריות בלי בעיות מצידו-
    (הוחלפו שתי התיבות בגלל בעיה שיש בג'יפ ובסופו של דבר הסתבר שזה לא מהתיבה)

    אני ממליץ בחום על ארמון
    לשיפוצי משאבות,תיבות הגה כח, מסרקי הגה, וכדומה, ברמה גבוהה מאוד.
    אולי לא הכי זול, אבל בין הטובים אם לא הכי טוב.

    ולחבר הפורום nj,
    ביקשת ממני את הכתובת של ארמון, הנה אביגדור פירסם.זה אותו בנאדם.

    -ארז 8) -

  5. #5

    ברירת מחדל

    בוקר טוב,
    בכל מקרה, הסאגה של תיבת ההגה כח נפתרה.
    הצינורת הורכבו, ללא השסתום, ההגה עובד כמו חדש ושבו בנים לגבולם!
    בכל מקרה, כרגע יש בעיה קטנה:
    ניסיתי לקבע את הצינורות לשלדה. חשבתי לחבר בנד מיוחד לצינורות הידראוליקה, לבורג המחזק את צינור הבלם לשלדה.
    פתחתי את הבורג, אך כנראה שהאום הפנימי השתחרר ואני לא יכול לחזק חזרה.
    שמעתי שיש דיבל מיוחד למקרים בהם לא ניתן להגיע לאום (נמצא בתוך השלדה).
    מישהו מכיר? יש רעיונות אחרים?

    תודה,
    אביגדור

  6. #6

    ברירת מחדל

    אני לא מכיר את המיקום שאתה מדבר עליו, אבל כמה רעיונות:
    לרתך על השילדה בורג.
    אם מדובר בצד של קורת השילדה אז לקדוח את השילדה עד לצד השני ולשים בורג ואום.

  7. #7
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    אני לא יודע איך זה עם שילדה רגילה, אבל אצלי יש שילדה מחוזקת ואז כל הברגים שתופסים את הצינורות בלם / דלק מוברגים לתוך הברזה על השילדה עצמה (ללא אום) הברגים הינם ברגים עם ראש שפיצי וההברגה עצמה דיי גסה (מזכירים ברגי עץ)
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  8. #8

    ברירת מחדל

    חנן,

    לרתך על השילדה בורג.
    לא נראה לי סביר כי ז"א לפרק ולהרחיק מהאיזור את כל הצנרת, תיבת הגה, רדיאטור וכו'.
    לדעתי יותר מידי עבודה.

    לקדוח את השילדה עד לצד השני ולשים בורג ואום
    חשבתי על הרעיון. יכול להיות שזה מה שיבוצע.

    עירא,
    יכול להיות שיש אצלי בורג כמו שעירא תאר? האם כדי לפתוח את הבורג אתה משתמש בבוקסה 8\3 או במברג פיליפס?[/quote]

  9. #9
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    אצלי זה עם בוקסה 3/8
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  10. #10

    ברירת מחדל

    אתה יכול לקחת בנד גדול ,לדחוף אותו לתוכ צינור בגודל המתאים ולהקיף את כל השלדה ,זה יתפוס לך גם את צינורות הבלם.

  11. #11

    ברירת מחדל

    O.K, ז"א כמו אצלי.
    האם הבנתי אותך נכון שאין אום פנימית?
    אם כן, למה אני לא מצליח להדק את הבורג? יכול להיות שנשחקה ההברגה בשלדה?
    האם יש רעיונות נוספים?

    אביגדור

  12. #12

    ברירת מחדל

    עמי חן חן על הרעיון!

    בכל מקרה, יש איזושהיא דרך להשתמש בבורג הקיים?
    (תמיד צוחקים עלי שאני נלחם במלוא הכח כדי להחזיר את המצב כפי שהיה בזמן הייצור...)

    אביגדור

  13. #13
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    נראה לי שללכת על בורג עם קוטר קצת יותר גדול ולתת לו להבריז את ההברגה שלו בשילדה. (אבל בזהירות חצי סיבוב יותר מידיי וגם הוא יתחיל להסתובב על ריק)
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  14. #14
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל

    אביגדור, יש סיבה לא להשתמש בניט גדול?
    ממילא זה בורג שפותחים אחת ל...10 שנים?

  15. #15

    ברירת מחדל

    ואולי בורג קודח?

  16. #16

    ברירת מחדל

    טוב אז ככה:

    לאשר
    יש סיבה לא להשתמש בניט גדול?
    ממילא זה בורג שפותחים אחת ל...10 שנים?
    החור הוא בקוטר של בערך 6-7 מ"מ. אני לא בטוח שקיים כזה ניט, ולדעתי ניט לא יחזיק בויברציות הקיימות. תודה בכל אופן.

    לחנן
    ואולי בורג קודח?
    זה רעיון שחשבתי עליו. אני צריך לקדוח חור קטן של כ 3 מ"מ ואז להבריג בורג קודח.
    החסרון הוא שבאזור יש שני צינורות ברקס, שני צינורות הגה, הפעמון של תיבת ההגה, וסתם לא נח לעבוד שם. יכול להיות שלא תהיה ברירה ואני אבחר בשיטה זו.

    לעירא
    נראה לי שללכת על בורג עם קוטר קצת יותר גדול ולתת לו להבריז את ההברגה שלו בשילדה.
    אני כנראה אתחיל ברעיון הזה, ואם זה לא אצליח אעבור לרעיון של חנן.

    תודה רבה לכולם! עדכונים בהמשך!

    אביגדור

  17. #17

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon
    חנן,

    לרתך על השילדה בורג.
    לא נראה לי סביר כי ז"א לפרק ולהרחיק מהאיזור את כל הצנרת, תיבת הגה, רדיאטור וכו'.
    לדעתי יותר מידי עבודה
    דווקא נראה לי פתרון פשוט. מספיק להרחיק את צינורות הבלמים והדלק עם חתיכות עץ, לעטוף אותם עם סמרטוט רטוב עם צריך, עוזר שיחזיק את הבורג עם פלאייר פטנט בתוך החור. שניים שלושה פיקים - וגמרת את הסיפור.

נושאים דומים

  1. תיבת פיקוד
    על ידי ofer23 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 08-07-10, 23:38
  2. תיבת הגה
    על ידי יורם-דרומי בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 20-06-09, 01:56
  3. תיבת הגה לסיקס
    על ידי בוזי בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 05-01-08, 20:49
  4. תיבת הגה...ZJ
    על ידי גיל123 בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 08-06-06, 22:31
  5. תיבת הגה
    על ידי k2000 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 25-03-04, 22:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •