אני לא יכול לייעץ לך מנסיון, אבל ספר הטיפולים של סופה אולי יעזור לך בעניין פו"ה תיבת ה"כ. ב"המדביק" - משפצים תיבות הגה למיטב ידיעתי.
בוקר טוב,
בשבת האחרונה הצלחתי להרוס את תיבת ההגה כח בג'יפ (אני יודע, טעות של טירונים...).
הבעיה היא כדלקמן:
לתיבת ההגה יש שתי יציאות, לחץ וחוזר. השמן מגיע מהמיכל (צינור לחץ, עבה יותר), עובר שסתום על חוזר הנמצא בתוך התיבה, וחוזר חזרה דרך הצינור החוזר למיכל.
אני מחפש את השסתום ודסקת הנחושת שמעליו. וכעת לשאלות:
1) אם הצלחתי להוציא את השסתום מלמעלה, האם אני צודק בהערכה שלי שאני אוכל להכניס אותו חזרה מבלי לפרק את התיבה?
2) יש לי תיבת הגה כח פסולה. האם ניתן לפרק אותה ולהגיע לשסתום המדובר? אם כן, איך מפרקים (בצ'ילטונס לא מסבירים איך לפרק את התיבה, אלא רק איך לכוון אותה)?
3) אולי בכלל עדיף לקנות את השסתום והדסקה? יאנוביץ לא מוכר חלקים כאלו? איפה באיזור המרכז יש מקום לשיפוץ הגה כח מומלץ?
תודה,
אביגדור
אני לא יכול לייעץ לך מנסיון, אבל ספר הטיפולים של סופה אולי יעזור לך בעניין פו"ה תיבת ה"כ. ב"המדביק" - משפצים תיבות הגה למיטב ידיעתי.
עדכונים מהבוקר:
חיפשתי את השסתום והדסקה בכל האזור של רחוב יצחק שדה, שונצינו וכד'.
אף אחד לא רצה למכור לי, וחלקם אף הציעו לי לשפץ את התיבה (איך לא, 800 ש"ח...),
עד שהגעתי לארמון (רח' בן אביגדור 10) שיעץ לי לוותר על השסתום, לוודא שיש גומיה בקצה הצינור, לחבר ולנסוע לשלום!
לטענתו, בגלל שהמשאבה עובדת כל הזמן, לא יכול לקרות מצב שהשמן יעלה למיכל שלא דרך הצינור המחזיר.
מחר אני מחבר הכל, ואז נבדור ע"פ מבחן התוצאה!
בכל מקרה, לכל בעיה בהגה כח, לדעתי ארמון זה המקום!
אביגדור
בתור אחד ששיפץ תיבה אצל ארמון לפני שנה,
והחליף אצלו 2 תיבות באחריות בלי בעיות מצידו-
(הוחלפו שתי התיבות בגלל בעיה שיש בג'יפ ובסופו של דבר הסתבר שזה לא מהתיבה)
אני ממליץ בחום על ארמון
לשיפוצי משאבות,תיבות הגה כח, מסרקי הגה, וכדומה, ברמה גבוהה מאוד.
אולי לא הכי זול, אבל בין הטובים אם לא הכי טוב.
ולחבר הפורום nj,
ביקשת ממני את הכתובת של ארמון, הנה אביגדור פירסם.זה אותו בנאדם.
-ארז 8) -
בוקר טוב,
בכל מקרה, הסאגה של תיבת ההגה כח נפתרה.
הצינורת הורכבו, ללא השסתום, ההגה עובד כמו חדש ושבו בנים לגבולם!
בכל מקרה, כרגע יש בעיה קטנה:
ניסיתי לקבע את הצינורות לשלדה. חשבתי לחבר בנד מיוחד לצינורות הידראוליקה, לבורג המחזק את צינור הבלם לשלדה.
פתחתי את הבורג, אך כנראה שהאום הפנימי השתחרר ואני לא יכול לחזק חזרה.
שמעתי שיש דיבל מיוחד למקרים בהם לא ניתן להגיע לאום (נמצא בתוך השלדה).
מישהו מכיר? יש רעיונות אחרים?
תודה,
אביגדור
אני לא מכיר את המיקום שאתה מדבר עליו, אבל כמה רעיונות:
לרתך על השילדה בורג.
אם מדובר בצד של קורת השילדה אז לקדוח את השילדה עד לצד השני ולשים בורג ואום.
אני לא יודע איך זה עם שילדה רגילה, אבל אצלי יש שילדה מחוזקת ואז כל הברגים שתופסים את הצינורות בלם / דלק מוברגים לתוך הברזה על השילדה עצמה (ללא אום) הברגים הינם ברגים עם ראש שפיצי וההברגה עצמה דיי גסה (מזכירים ברגי עץ)
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
חנן,
לא נראה לי סביר כי ז"א לפרק ולהרחיק מהאיזור את כל הצנרת, תיבת הגה, רדיאטור וכו'.לרתך על השילדה בורג.
לדעתי יותר מידי עבודה.
חשבתי על הרעיון. יכול להיות שזה מה שיבוצע.לקדוח את השילדה עד לצד השני ולשים בורג ואום
עירא,
יכול להיות שיש אצלי בורג כמו שעירא תאר? האם כדי לפתוח את הבורג אתה משתמש בבוקסה 8\3 או במברג פיליפס?[/quote]
אצלי זה עם בוקסה 3/8
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
אתה יכול לקחת בנד גדול ,לדחוף אותו לתוכ צינור בגודל המתאים ולהקיף את כל השלדה ,זה יתפוס לך גם את צינורות הבלם.
O.K, ז"א כמו אצלי.
האם הבנתי אותך נכון שאין אום פנימית?
אם כן, למה אני לא מצליח להדק את הבורג? יכול להיות שנשחקה ההברגה בשלדה?
האם יש רעיונות נוספים?
אביגדור
עמי חן חן על הרעיון!
בכל מקרה, יש איזושהיא דרך להשתמש בבורג הקיים?
(תמיד צוחקים עלי שאני נלחם במלוא הכח כדי להחזיר את המצב כפי שהיה בזמן הייצור...)
אביגדור
נראה לי שללכת על בורג עם קוטר קצת יותר גדול ולתת לו להבריז את ההברגה שלו בשילדה. (אבל בזהירות חצי סיבוב יותר מידיי וגם הוא יתחיל להסתובב על ריק)
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
אביגדור, יש סיבה לא להשתמש בניט גדול?
ממילא זה בורג שפותחים אחת ל...10 שנים?
טוב אז ככה:
לאשרהחור הוא בקוטר של בערך 6-7 מ"מ. אני לא בטוח שקיים כזה ניט, ולדעתי ניט לא יחזיק בויברציות הקיימות. תודה בכל אופן.יש סיבה לא להשתמש בניט גדול?
ממילא זה בורג שפותחים אחת ל...10 שנים?
לחנןזה רעיון שחשבתי עליו. אני צריך לקדוח חור קטן של כ 3 מ"מ ואז להבריג בורג קודח.ואולי בורג קודח?
החסרון הוא שבאזור יש שני צינורות ברקס, שני צינורות הגה, הפעמון של תיבת ההגה, וסתם לא נח לעבוד שם. יכול להיות שלא תהיה ברירה ואני אבחר בשיטה זו.
לעיראאני כנראה אתחיל ברעיון הזה, ואם זה לא אצליח אעבור לרעיון של חנן.נראה לי שללכת על בורג עם קוטר קצת יותר גדול ולתת לו להבריז את ההברגה שלו בשילדה.
תודה רבה לכולם! עדכונים בהמשך!
אביגדור
דווקא נראה לי פתרון פשוט. מספיק להרחיק את צינורות הבלמים והדלק עם חתיכות עץ, לעטוף אותם עם סמרטוט רטוב עם צריך, עוזר שיחזיק את הבורג עם פלאייר פטנט בתוך החור. שניים שלושה פיקים - וגמרת את הסיפור.נכתב במקור על ידי AvigdorAharon
שמרו על קשר