חיים,
צחוק צחוק אבל עכשיו ברצינות,
אמנם אתה "משועמם",
וחלק מהדברים שאתה מרכיב / עושה/ ממציא לג'יפ שלך לא הכי נחוצים,
אבל כל הכבוד על הרמה של הביצוע
העבודות נראות ברמה מהמעלה הראשונה.כיף לראות.
תמשיך ככה!
-ארז 8) -
כמו שהבטחתי לכם יש תמונות חדשות. 13 התמונות האחרונות הן של האגזוז החדש המוגבה בערך לגובה מטר ומשהו ושכרגיל הוא לא מחובר לאגזוז אך בתמונה הראשונה רואים את המתאם הקפיצי בינהם שמתחבר תוך דקה לישן ולחדש. יש שתי תמונות של המאוורר יונימוג החדש מאלומיניום ו-6 כנפיים ומעליו כונס חדש גם מאלומיניום שמיוצר מפס של מסגרת לחלון ראווה. יש תמונה של הוו-גרירה הקדמי מצד אחד של המספר, ומצידו השני שאקל טבעת של ריאו -על ציר ניפתח. יש תמונה מתא הנהג של נעילת הסרנים בעזרת בורג וידית סיבוב שניתנת להעברה בין שני הברגים ,אחד לסרן הקדמי והשני לאחורי. יש תמונות של השאקלים הגבוהים מאוד החדשים וכן הבסיס החדש לבולמים שלא היו עד היום. ויש תמונה של רדיאטור החימום האורינלי לאחר שפרקתי ממנו את הבית שתפס חצי מתא הנהג.
http://www.rehasim.co.il/vaz
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
חיים,
צחוק צחוק אבל עכשיו ברצינות,
אמנם אתה "משועמם",
וחלק מהדברים שאתה מרכיב / עושה/ ממציא לג'יפ שלך לא הכי נחוצים,
אבל כל הכבוד על הרמה של הביצוע
העבודות נראות ברמה מהמעלה הראשונה.כיף לראות.
תמשיך ככה!
-ארז 8) -
חיים. איזו נעילה זו? איך זה עובד?
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
ולמה זרוק לך רדיאטור בין הרגליים???
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
הרדיאטור נמצא לחימום הרגליים בחורף, ובקיץ הוא יוצא לחזית להגדלת הקירור של הרדיאטור הקבוע. הנעילות בסרנים הקדמי והאחורי הן הידראוליות. המשאבות בתא דוחסות נוזל בלמים למשאבות על הסרנים . הן נלחצות באמצעות בורג שמסובב על ידי הידית שבתא ,והידית יכולה לעבור מבורג לבורג.
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
או.קיי. יפה מאד.
אורי טל
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
שמרו על קשר