עבודה של רועי מעולם השטח אילת, הקיט הוא BOLT ON לCJ 7 במקרה הזה, מורכב ללא ריתוכים, ניתן לפרק ולחזור למצב המקורי ללא נזק.
![]()
עבודה של רועי מעולם השטח אילת, הקיט הוא BOLT ON לCJ 7 במקרה הזה, מורכב ללא ריתוכים, ניתן לפרק ולחזור למצב המקורי ללא נזק.
![]()
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
אמריקה!!
השאלה כמה עולה
והיותר חשובה- מה לגביי רישוי...
-ארז 8) -[/b]
מה ההשפעה על נוחות הנסיעה בשטח ובכביש??
99% מעוכרי-הדין מוציאים שם רע לכל היתר.
א.נראה מדהים
ב.הג'יפ עצמו נראה מדהים
ג. לא עולות לי מחשבות כאלו בראש מאז ההורדה מהכביש :oops:
מרשים מאד. איפה רואים בעיניים? אל תגיד לי שמצאת זמן בין הלימודים והמוטציה לרדת לאילת.
בטח, זמן :cry:
את היצירה אפשר לראות רק באילת כרגע, את התמונות קיבלתי מרועי במייל.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
לדעתי העבודה לא טובה בכלל.
שימו לב לרמת הריתוכים, ליציאות בזווית, לפלטות לחץ על השלדה, זה יכול וצריך להיות הרבה יותר טוב.
רמת הריתוכים, אתה רוצה להגיד לי שהצלחת לראות מה רמת הריתוכים בתמונות האלה???
כי לי הם נראים מלאים ויפים.
בנוגע למפזרי לחץ, הרעיון הוא שהדבר הזה מתפרק לקראת הטסט ואתה חוזר לקונפיגורציה רגילה, אלה אם כן יש לך דרך לסדר אישור לקיט ספירלות מייצור עצמי ברישיון הרכב.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
גם זה מתפרק.
הרבה יותר חכם.
עבודה ברמה הרבהיותר גבוהה, למרות שגם לסט-אפ הזה יש בעיות (בעצם רק אחת)
![]()
לא יודע, אני רואה 2, לא חוקי, והתג מחיר שלו.
בכל מקרה מדובר פה על מערכת שונה לחלוטין, היית יכול באותה צורה גם להראות לי קיט של מיתלים ניפרדים מתוצרת עידו.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
לא חוקי זה לא קשור.
שניהם מתפרקים, זה הרבה יותר קל....
זה הרבה חזק.
אמיר, ההשוואה לא הוגנת. גם עידו כהן התחיל מאיפשהו.
אני קודם כל מוריד את הכובע בפני כל מי שמעיז ליצור בתחום שלנו, למרות כל הקשיים והמגבלות.
אז מה, יש גם את הקיט של בלק-דיאמונד, ה-XCL, שדי הוכיח את עצמו אבל אי אפשר להשוות עבודה של כמה מהנדסים ובעלי מקצוע בחברה שמתעסקת בתחום במשך זמן רב לעבודה של משפר ישראלי שבנה, ואני מניח שגם תכנן, את הקיט בכוחות עצמו. כל הכבוד על הבניה, אולי יש מה לשפר ב"פיניש". על ההתנהגות אני לא חושב שאף אחד מאיתנו יכול לכתוב מלבד בעל הרכב שכנראה הוא היחיד שיש לו מספיק נסיון איתו.
אדי
נמרוד
"ליצור" זו לא בעייה השאלה היא למה?
בשביל מה ליצור משהו לא חוקי ?
הרי זה לא מספיק לפרק רק לקראת הטסט כי כשחס וחלילה קורה משהו אין מספיק זמן לפרק ואז הצרות רק מתחילות
ראה מה קרה ליוסי שדה שהתהפך עם רכב חוקי והוא אפילו לא נסע מהר פשוט נגמרה לו הקרקע מתחת לגלגלים וכבר מעמידים לדין וכו'
בעיניי אין טעם להתאמץ על משהו לא חוקי
ובעיני יש.Originally Posted by סוזי המשתוללת
אתה יודע, כל הקטע הזה של התנועה הציונית לא היה בדיוק "חוקי", גם בתקופת הטורקים וגם אצל הבריטים... כשהאבות המייסדים כתבו את החוקה האמריקאית הם גם היו מחוץ לגבולות "חוק" הממלכה... :lol:
סתם, בוא לא ניתלה באילנות גבוהים מדי... אבל העקרון הוא שמה שאנחנו קוראים "חוקים" בענייני רישוי רכב מנועי בארץ לא מקובלים עלי - סותרים את זכויות היסוד שלי ------> חופש הקניין. אז מותר וחובה עלינו לפעול במסגרת שולי החוק. או להמשיך לסוע בסמוראי עם צמיגי 195 ... אתה עושה ממני צחוק?
ובנוסף לדברי נמרוד, מה עם הכיף? נהיגה זה לא הכל. לבנות מדרגות צד/סטאפ חדש לקפיצים/ מה שלא יהיה, לראות אותם עובדים (ובלבד שזה תכנון ועבודה שלך), זה סוג של סיפוק אדיר. לדעתי.
אני יודע שאני עושה כל מיני מיני פרוייקטים, חלקם לא ממש חוקיים, רק כדי לשים אותם פעם אחת לסיבוב קצר מאחורי הבית והופ - לפח. כי זה כיף. כי אני לומד מזה. כי אפשר.
טוב אז לאחר כמעט 4 חודשים שהקפיצים מורכבים אני יכול להיות חכם ולשתף אותכם בחויה.
בתקופה זו הג'יפ נבחן בתנאים קשים ביותר על ידי,על ידי גורם צבאי ועל ידי משרד התחבורה
הקיט נבדק בשטח טכני קשה,נסיעה מהירה בכביש ובשבילים.
הקיט עמד בציפיות ואף יותר,הרכב עובדבצורה מושלמת(נוחות נסיעה,מהלכי מתלה,גיהוץ שבילים,נסיעה מהירה והכי חשוב יציבות).
בימים אלה יוחלט אם להרכיב את הקיט למספר סופות צבאיות ובמקביל התחלנו בתהליך רישוי לקיט.
אתם מוזמים לנסיעת מבחן ברכב,באחד הנופשים באילת ואותך אמיר אני מאד מעריך על העין החדה ועל הכישרון יוצא הדופן בו התברכת לבחון ריתוכים דרך תמונה.
רועי
עולם השטח
אילת
ברוך הבא, רועי.![]()
בוקר טוב,,
א. כל הכבוד לחברה מאילת על הביצוע.
ב. מה קרה אין אינטרנט באילת????????
יש קיטים כאלו בארצו של הדוד סם,,,מוכנים להתקנה בתוך מספר שעות.
http://www.4x4wire.com/jeep/reviews/...il99/page2.htm
http://www.truckworld.com/4x4-OffRoa...red-86-cj.html
http://www.bds-suspension.com/suspen...ems_4jeep.html
http://www.surreyoff-road.com/magazine/tech_nov98.htm
לעיונכם המכובד.
בתור מי שנסע ברכב, הרכב מצויין, מגיב יפה ומהלכי מיתלה מצוינים.
אמיר****************************, כמו שכבר צויין אי אפשר לראות את איכות הריתוכים מתמונה.
ועכשיו קצת קומפלימנט, הבחור עובד יפה ברמה אחת מעל כולם, עבודות מיקצועיות ונקיות בניגוד לרוב המשפרים בארץ.
יש לציין שהמחירים הם הזולים בארץ והכי חשוב הם ללא מע"מ.
הלקוח המרוצה,
שי משה
Last edited by חנן-ג'יפולוג; 22-03-06 at 21:44.