ξεθι, δϊχπεο μΰ ΰεδα λμαιν εςφξεϊ. πγψωιν 3 ΰμλρεπιν αλμεα, εξεβγψεϊ διθα πχεγεϊ δηιαεψ ωμδν.
ΰρσ.
ιω μι δφςϊ ιςεμ μλμεα.
αξχεν ζεβ δξεθεϊ ωξρεγψιν α-V αϊεκ δββ, ϊλεττε ζεβ ξεθεϊ αφεψϊ ςφν ωμ λμα (αΰιο ξιπεη ξϊΰιν): >-< λωδΰξφς ωμδν ξεβαδ (ιλεμ μδιεϊ βν X ςν ΰξφς ξεβαδ).
ΰϊ δηιαεψ αΰξφς δςφν ϊςωε ςν τμθδ αςεαι ωμ δφπψϊ μξςμδ εμξθδ.
λλδ βν ϊψειηε ξηγω ΰϊ ξψεεη δψΰω ωδ-V ξΰαγ μλν, βν ζδ ιεϊψ αθιηεϊι λι ιω ξχεν μωϊι χργεϊ αφιγι δ"ςφν" αμι φιπεψεϊ ιωιψεϊ ξςμ δχργδ (βν χργεϊ μΰ ΰεδαεϊ μτβεω φιπεψεϊ...).
βν αξχψδ ωμ δϊδτλεϊ δλμεα ξωΰιψ ΰϊ ηιχ δθας χφϊ ιεϊψ ψηεχ ξδψΰωιν ωμλν.
εμριλεν, βν ξαηιπδ ξαπιϊ ζδ ιεϊψ "πλεο" λι δ"ςφν" ξϊηαψϊ μΰψας δτιπεϊ ωγεψωεϊ ηιζεχ (λι δλιτετιν ξημιωιν ΰϊ δφιπεψεϊ) εμΰ μΰξφς δφιπεψ ωμ δχωϊ δχγξιϊ ωμε ΰιο δξωλιεϊ αξαπδ.
ωιν μα μϊξεπεϊ, ζδ ΰξπν ωμ ξλεπιεϊ ξρμεμ (ΰε λαιω) ΰαμ ζδ τϊψεο χμΰρι μγςϊι μλμεα λξε ωμλν.
εδπδ ΰηγ ωλετσ ςν ξςψβμϊ φιπεψεϊ (μξψεϊ ωζδ ξξω μΰ δλψηι εΰτιμε τηεϊ θεα μγςϊι), πιϊο μψΰεϊ ΰϊ διϊψεπεϊ δξγεαψιν αϊξεπδ -
δριιβ διηιγ ωιλεμ μδιεϊ πβγ τϊψεο λζδ δεΰ ΰν δϊχπεο μΰ ξΰτωψ απιδ ξρεβ ζδ.
αξχψδ λζδ, ΰν ζδ μΰ ηεχι, ζδ μΰ ωεεδ λμεν.
ξεθι
ξεθι, δϊχπεο μΰ ΰεδα λμαιν εςφξεϊ. πγψωιν 3 ΰμλρεπιν αλμεα, εξεβγψεϊ διθα πχεγεϊ δηιαεψ ωμδν.
ΰρσ.
"scars are tattoos with better stories"
ΰιο ϊλπιϊ. ηιιν. πχεγδ.
δχξτψ - VW TYPE 2 1978 | δθπγψ - διιμχρ 2008
ΰζ λξε ωλϊαϊι αϊηϊιϊ δδεγςδ, ΰν ζδ απιβεγ μϊχπεο ζδ μΰ ωεεδ λμεν.
ξεϊψ μϊϊ μΰμλρεπιν δΰμε λιτεσ?
δφεψδ ωμδν ΰελμϊ δψαδ ξδξψηα ωμ δψΰω εωξδ ΰεϊν ξςμ δχργδ.
ΰβα, ξαηιπϊ ιιφεψ, δχωϊ δχγξιϊ δξεφςϊ διΰ λΰα ϊηϊ μαφς αξγειιχ, λιτεσ ϊμϊ ξιξγι.
ΰν πιϊο μιιφψ αΰηϊ ξωϊι δχεπτιβεψφιεϊ δξχεαμεϊ δΰηψεϊ - ψβμιιν ωπξωλεϊ ξδχωϊ δψΰωιϊ ςν ξεθ ηιαεψ ξςμ δωξωδ δχγξιϊ ΰε αϊφεψϊ Halo bar λξε ωδλμεα δψΰωεο διδ απει, ιδιδ δψαδ ιεϊψ χμ.
ξεθι
πξψεγ εΰρσ, ΰπι ξΰεγ ψεφδ μαφς ΰϊ δςαεγδ ςν δφιπεψεϊ ωμ ιεαμ ΰκ λψβς δαςιιδ δψΰωιϊ διΰ αιφες δχωϊεϊ αΰετο ξγειιχ μηιτεωιϊ απριεο ΰηγ.
λπψΰδ ωδλμεα ιιαπδ ξδφιπεψεϊ δχμιν εδιιςεγιιν μαπιιϊ δλμεα.
ξεθι λξε ωΰξψϊ αδεγςδ δΰηψεπδ, χωδ μαφς ΰϊ δχωϊ δχγξιϊ ξδριαδ ωδλιτετιν αχωϊ ζε δν ΰιπν λεμν αλιεεο ΰηγ εαΰξϊ ξχαμιν ϊμϊ-ξιξγ. δτϊψεο μζδ ιδιδ απιιϊ ωπι χωϊεϊ ΰεψκ ωιμλε αγεξδ μχε δξϊΰψ ωμ δγμϊ, λτι ωξεϊψ αϊχπεο.
πλεο μςλωιε ΰπι ςγιιο μΰ ρβεψ ςμ λμεν, εμλο ΰπι ξςεπιιο μωξες ΰϊ γςϊλν.
δτϊψεο ωμ απιιϊ χωϊεϊ ΰεψκ ιλεμ μδιεϊ δτωεθ αιεϊψ, ςν ξιπιξεν λιτετιν (6 αρδ"λ), ΰκ ΰν ιω ηρψεο μλκ (ςτ"ι πριεπλν δΰιωι) ΰπι τϊεη μωξες.
ϊεγδ,
ςιγε.
את הקשת הראשית שמאחרי המושבים אתה רוצה לעשות בחתיכה אחת, זה בטוח.
מהפינות שלה אתה מריץ את הרגליים הקדמיות כמו שאמרת, בהתאם לקו של הדלת, ומריץ צינור שמחבר בין הכיפופים מעל השמשה הקדמית.
הרגליים האחוריות יורדות כמו ששמת בשרטוט שלך, מהפינות של הקשת הראשית לנקודות העיגון המועדפות.
זה בסיס טוב לכלוב שממנו אפשר להמשיך לעבוד על האלכסונים והמוטות הצידיים, וגם יותר פשוט לייצור.
אסף, רק משהו ששכחתי להוסיף בהודעה הקודמת, גם אירגוני מירוצים גדולים מתירים חריגות מהתקנון במקרה ולרכב ספציפי יש פתרונות מתאימים יותר.
אם עידו היה מגיש תכנית מפורטת לאיגוד או ארגון או מי שאחראי לנושא ובה יש שרטוט של הכלוב, אי אפשר היה לאשר לו שינוי?
מוטי
ΰσ ΰηγ μΰ ΰξψ ωδΰμλρεπιν αββ μΰ ιλεμιν μδιεϊ ξλεττιν. μδιτκ, ψφει ωδν ιδιε ςεχαιν λξδ ωΰτωψ ΰηψι δχεπθεψ ωμ ξψλα δψλα, ωαηιτεωιϊ ζδ ΰεξψ ξςεβμιν.
μΰ ϊλππϊι λμεα μηιτεωιϊ ΰε μΰιζωδε ψλα ρβεψ, ΰαμ δλιεεο μγςϊι δεΰ λξε ωξεθι ΰξψ - χωϊ ψΰωιϊ αηϊιλδ ΰηϊ, φξεγδ λξδ ωΰτωψ μχεψϊ B δξχεψιϊ ωμ δηιτεωιϊ - λμεξψ ξιιγ ξΰηεψι δγμϊ. ωϊι "ψ" ωδεμλιν ξδχωϊ δψΰωιϊ χγιξδ, εΰζ ξλεττιν αξχαιμ μχεψϊ A (δωξωδ) ειεψγιν ιωψ ςγ δψφτδ.
δςχψεο δεΰ μδφξγ λξδ ωιεϊψ μξψλα, εβν μψϊκ ΰϊ δλμεα ιωιψεϊ μξψλα αρετε ωμ γαψ - μχεψεϊ A εB εμββ. ζδ ιϊλο ηεζχ ξχριξμι, εζδ διϊψεο δβγεμ αμαπεϊ αϊεκ ξψλα τη. μπφμ ΰϊ δηεζχ ωμ δτη. ΰϊ ωμεω δχωϊεϊ δΰμε διιϊι ςεωδ ξδηεξψ δξιπξμι ωξεϊψ αϊχπεο FIA, ωζδ 45X2.5 ξ"ξ, εδηεξψ ωιεαμ ξμξγ ξιιαΰ δεΰ ξφειιο, ΰιλεϊι, εχμ μλιτεσ.
ΰϊ λμ ωΰψ δφιπεψεϊ ΰτωψ μςωεϊ ξηεξψ αχεθψ χθο ιεϊψ, μΰ ζελψ ξδ δξιπιξεν - ϊχψΰ αϊχπεο. αψλα ωαε ξψηα ξηιιδ ξφεξφν λξε ηιτεωιϊ, διιϊι ξωϊξω αξιπιξεν, λμ ξ"ξ ωμ ξψεεη μψΰω εμιγιιν ηωεα. μλο ηωεα βν ξΰγ μδφξγ μχει δξψλα, ελμ δΰμξπθιν δξηαψιν - χεψϊ ββ, χεψεϊ φγ, ΰμλρεπι ββ - λεμν μΰ ηιιαιν μδιεϊ ιωψιν μβξψι, εαδημθ ιλεμιν μδιεϊ ξλεττιν λγι μΰ μαζαζ ξψηα τπιξι!
εωεα διϊψεο δβγεμ αηεζχ ιεωβ ςμ ιγι ηιαεψ, αψιϊεκ, ωμ λξδ ωιεϊψ ξδλμεα μξψλα δτη. ςεωιν ΰϊ ζδ ςμ ιγι τρι τμγδ αςεαι μΰ βγεμ - 2 ΰε 2.5 ξ"ξ - αιο δξεθεϊ μαιο δτη, ηϊελιν αγιεχ αφεψδ. αϊξεπεϊ ωμ ψλαιν ξχφεςιιν ΰϊδ αγψκ ψεΰδ ωδτριν δΰμε ξηεψψιν λγι μηρεκ αξωχμ.
ΰϊ δλμεα δζδ, ξςαψ μϊλπεο δςχψεπι, ΰιο μκ ξδ μδϊχωχω ςν ϊελπϊ δϊια"ν. δψι ΰιο μκ ξεγμ ξγειχ ωμ ξψλα ηιτεωιϊ, ΰζ δλμεα δζδ φψικ μδαπεϊ αωθη, ωιϊΰιν μψλα λξε ημιτδ ωμ ηιιθ μαπεπι.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
רק חידוד אחד ברשותך -
מדובר על הצנרת שיוצרת את החלל של הנהג והנווט בלבד, שלא לבלבל עם צינורות כמו הרגליים האחוריות שאינן חלק מאותו החלל וכן האלכסון שביניהן.
כיפופים מחלישים את הצינורות.
אם יש צורך לכופף כדי ליצור חלל יותר גדול לנוסעים בוודאי שרצוי לכופף, אבל בכל שאר המקרים - להשאיר את הצינורות ישרים, הם יותר חזקים ככה.
שים לב שבד"כ משתמשים ב-Dimple die או Flaring die כדי לחזק את החור מפאת אובדן החומר.
מקור טוב לקניה של שני הסוגים -
http://vansantent.com/sheet_metal_ma...lare_tools.htm
מוטי
πξψεγ εξεθι, πϊϊν μι πχεγδ θεαδ μξηωαδ!
ϊεγδ ψαδ,
ςιγε.
χη αηωαεο ωΰν ΰϊδ ψεφδ μδϊηψεϊ ςν δψλα, ιω ριλει ραιψ ωαεηο θλπι μΰ ιΰωψ μκ ΰϊ δλμεα αξιγδ εμΰ ϊαπδ ΰεϊε ςμ τι ξδ ωψωεν αϊχπεο αξτεψω.
ξφειιο :-)
ηγ ξωξςιϊ, μΰ μλετσ ΰιτδ ωμΰ φψικ! ΰπι ξγαψ ςμ δΰμξπθιν ωφξεγιν μξψλα δξχεψι ωμ δψλα - μββ εμχεψεϊ δφγ. δηιαεψ ΰηψ λκ μξψλα ιηζιψ μδν ΰϊ δηεζχ αψιαιϊ γψιαιϊ.
αξχψδ δζδ ΰπηπε ξγαψιν ςμ ωιξεω αηεξψ ιηριϊ ςαδ λγι μβωψ αιο δφιπεψ μαιο δτη, ΰπι ξςψικ ω2-2.5 ξ"ξ ςεαι ωζδ ξςαψ μξδ ωδλμιν δτωεθιν πεςγε με, ηεψιν ατηιν γχιν ιεϊψ.ωιν μα ωαγ"λ ξωϊξωιν α-Dimple die ΰε Flaring die λγι μηζχ ΰϊ δηεψ ξτΰϊ ΰεαγο δηεξψ.
ΰβα ςιγε ζδ ςεγ ωιχεμ αςγ δφιπεψεϊ δγχιν ιεϊψ - ΰϊδ ψεφδ αΰετο λμμι μαπεϊ ΰϊ δψλα ξηεεξψιν αςεαιιν γεξιν. ΰν ϊωϊξω αφιπεψ αςεαι 2.5, ϊελμ μβωψ ξξπε μτη δψλα αημχιν αςεαι 2 ΰε 1.5, ωιϊΰιξε ιεϊψ μτη δγχ ωμ δψλα. ςν φιπεψ ρχγιεμ 40 αςεαι 3.7 ξ"ξ δτςψ αιπε μαιο τη δξψλα βγεμ ξΰγ.
ΰιεπιχ 5 | β'ιτ CJ-7 1979 | διιμχρ 2015
διε: β'ιτ XJ φ'ψεχι 1994| διιμχρ 2008| διιμχρ 1997 | β'ιτ CJ-8 1989 | ρξεψΰι 1988
λο, δλμιν δζεμιν ιεϊψ θεαιν μξχριξεν ωμ 16 βιιβ' ΰν ΰπι ζελψ (1.6~ ξ"ξ).
ιω βν ξιλωεψ ωθεα ςγ ςεαι ωμ 3.2 ξ"ξ ΰαμ αςμεϊ ΰηψϊ εβν ϊφθψκ Press μιιφψ ΰϊ δτμΰπβ'ιν.
ξεθι
ωμεν μλεμν εηβ ςφξΰεϊ ωξη!
φψικ ΰϊ ςζψϊλν αξφιΰϊ χτιφιν ξϊΰιξιν μαεμξι δχειιμΰεαψ ωμ FOX.
ΰψαςϊ δαεμξιν δν τεχρ 2.0". δζεβ δχγξι δεΰ 10" ξδμκ εδζεβ δΰηεψι δεΰ 14" ξδμκ.
λμ δΰψαςδ δν χειμΰεαψιν (+ξιλμιν).
ξωχμ ξεςψκ ωμ δημχ δχγξι δεΰ λ-400 χ"β, εδημχ δΰηεψι λ-700-750 χ"β.
δξμιφε μι ςμ χτιφι ΰιιακ.
ςτ"ι πριεπλν, ξδιλο ξεξμυ μχπεϊ εςν ξι μδϊιιςυ? ηωεα ωιϊΰιν ΰϊ δρτιψμεϊ δξϊΰιξεϊ αιεϊψ μξωχμ δψλα εαξηιψιν ραιψιν.
ςφϊλν ϊςζεψ,
ϊεγδ,
ςιγε.
γαψ ΰν ΰψζ ξΰεαψμπγ δεΰ ξϊςρχ ΰν δτεχρ αΰψυ.
ωμεν ςιγε
ωμηϊι μκ δεγςδ ατψθι...
αλμ ξχψδ μαεμξι δFOX διεν ιω λξδ ρεβι χτιφιν ωξϊΰιξιν.
ΰαμ δπϊεπιν ωπϊϊ μΰ ξρτιχιν μηιωεα ρεβ εχαες δχτιυ.
γψεωεϊ πχεγεϊ δηιαεψ ζειεϊ δαεμν δΰν ΰϊδ ξςεπιιο αχτιυ αεγγ ΰε αωπι χτιφιν αςμι χαες χτιυ (ξϊχαμ χτιυ τψεβψριαι ελΰωψ δχτιυ δψΰωι ξβις μρθετψ ωμε δαεμν ςεαψ μςαεγ ΰν χτιυ αεγγ
ΰν ϊιφεψ χωψ θμτεπι ΰμι 052-6991704
ΰε μΰψζ 050-3424210
πωξη μςζεψ εμδξμιυ.
ΰψπεο
ΰψπεο ωεωπι 052-6991704
ιιςευ εϊλπεο μλμ ψλαι δωθη
ΰδμο ΰψπεο,
ΰπι ΰιφεψ ΰιϊκ χωψ αιξιν δχψεαιν.
ϊεγδ,
ςιγε.
ςιγε ωμεν
ρϊν μδαδψδ ΰϊδ ξαθμ ΰϊ ξεθεϊ δτιϊεμ ξΰηεψδ?
λι ΰν ΰϊδ μΰ ξαθμ μγςϊι ΰιο φεψκ αχτιυ περσ ΰε χτιυ ςζψ αμαγ ξΰηεψ
ηωεα μωιν μα μπεωΰ ωμΰ ϊχαμ ωϊι ξςψλεϊ χτιφιν ωιβψξε μξϊμδ ωμΰ "ζζ"
εΰν ΰϊδ ξαθμ ΰζ ΰιο ωεν αςιδ
ιερι
קבל טיפ לא שגרתי.
הרכב שלך רחוק מאוד ממצב נסיעה וייקח עוד זמן עד שתסתיים הבניה שלו.
ייתקנו אותי החברים אם העקרון לא נכון לרכב שטח, אבל במכוניות נורמליות (וגם בהרבה מכוניות מסלול) מחלקים את מהלך הבולם לשליש ושני שליש.
כשהרכב באויר הבולם פתוח עד הסוף, כשהרכב נמצא ב-Ride height שלו הבולם שליש סגור, ושני השלישים הנותרים למהלך מיועדים לספיגה של מה שבא.
אני במקומך לוקח את הבולם ומחשב את נקודות ההתקנה שלו לגוף ולמתלה בהתאם למהלך שלו, בונה את נקודות העיגון בהתאם, שוכח את הקפיצים כרגע, שם צינורות ברזל עם נקודות חיבור כמו של הבולם (בטח טבעות, לא זוכר כרגע) עד שתסתיים הבניה.
קנה את הקפיצים מתי שהרכב שלך הכי קרוב ללהיות גמור, ככה במקום להעריך כמה ישקול איזה ציר אתה פשוט שוקל את האוטו הגמור וקונה בהתאם.
מוטי
ωξψε ςμ χωψ