לפי התאור שלך נשמע שבהחלט כדאי לך לבדוק שם למטה...
לא מכיר ל"ר אבל בסרן אחורי של סופה אתה אמור להיות עם נעילה מפורקת ביד אחרי לא יותר משעה עד שעה וחצי עבודה. אלה הפעולות בסרן דנה, אני מניח שתדע להפעיל היגיון בריא לגבי הבדלים בל"ר:
כאן תוכל לראות פיצוץ של דטרויט.
- מורידים גלגל
- מוציאים ציריה כמה ס"מ (בזהירות עם מיסבים ומחז"שים שעל הציריה, אם קיימים בל"ר)
- אותו דבר בצד שני
- פותחים מכסה דיפ' ומנקזים שמן
- משחררים 2 קסבות (אומגות) שמחזיקות את הקייס ושולפים את הקייס-הדטרויט החוצה
- פירוק הנעילה - מגייסים 2 חברים, אחד לוחץ בכח על שני חצאי הקייס והשניים האחרים פותחים את ברגי האלן אחד אחד בזהירות. שים לב שלא לעזוב את צידי הקייס בטעות אחרת במקרה הטוב ההברגה של אחד הברגים תיהרס, ובמקרה הפחות-טוב חלקי הנעילה יתעופפו לפרצוף שלך בעוצמה...
- פורסים את חלקי הנעילה כך שתדע מה סדר ההרכבה, אולי אפילו קח איזה צילום או שניים לתיעוד
- עכשיו מגיעה בקרת נזקים...צלם ודווח.
בהצלחה
גיתאי
שמרו על קשר