כל האמור הוא לדעתי בלבד-Originally Posted by lizard
מן הסתם שבכל צביעת רצפה כלשהי ברכב כלשהו, הצעד הכי טוב והכי מקיף יהיה גם מלמעלה, גם מלמטה, וגם אל הדפנות.
העניין הוא שברוב המקרים, לא יפורק רכב שלם על מנת לכסות את הרצפה מהצד החיצוני שלה מהרבה סיבות ברורות.
בוא ניקח לדוגמה את הרכב של עומרי המופיע כאן, שמשמש כרכב ת"ש יום יומי.
לפרק סופה כזו לרמת הפשטת בודי מהשלדה , על כל המשתמע מכך זהו פרוייקט לא מציאותי מטעמי זמן, כסף, ועד לאמצעי ביצוע (מקום, כלים, אפשרויות...)- אלא אם כן הרכב היה רכב שני, והיה מיועד לחידוש כללי לצורך שימוש אישי לעוד שנים רבות.
אתה לא טועה במה שאתה אומר, אבל יש אילוצים שלעיתים צריך להתפשר עליהם.
חשוב לזכור שבבודי של סופה ממוצע בדרך כלל, או בכל רכב משנתון סביר (מעל 92 נניח), רצפת הרכב מהצד החיצוני מצופה בחומר כלשהו (אפוקסי, זפת כלשהי, וכו').
דעתי האישית בלבד היא- שאם אותה שכבה עדין קיימת (סיכוי סביר מאוד שכן) והברזל בריא ומטופל (כמו ברכב של עומרי לדוגמה, ובנוסף מה שדרש תיקון תוקן), אין חשש לבצע את העבודה על הצד הפנימי של הרכב, ולנסוע מבסוט לעבר השקיעה ללא נקיפות מצפון ... 8-)
כמובן שהאידיאל הוא בודי ערום וציפוי הרצפה משני צדדיה... אבל לא תמיד מתאפשר.
אני אישית היום ראיתי את הדבר הזה מוכן ולדעתי...
לאלו מאיתנו שרואים את הרכב מעבר לשנה שנתיים הבאות- מומלץ בחום.
בקרוב אצלי.
שמרו על קשר